«Χρυσές» ασκήσεις γιόγκα για ώμους, στήθος & κορμό

Με τη βοήθεια της δασκάλας γιόγκα Γεωργίας Βήχου, η Χρύσα Παπά ακολούθησε ένα πρόγραμμα με ασάνα που δυναμώνουν κυρίως το πάνω μέρος του σώματος. Η Γεωργία Βήχου τής δίδαξε τις βασικές ασάνα για ώμους, στήθος, θώρακα, σπονδυλική στήλη!
» Στάση της γάτας (vitalasana)

Στάση της γάτας (vitalasana)

Αυξάνει την ευλυγισία σε ολόκληρη τη σπονδυλική στήλη.

Α. Στο στρώμα τοποθέτησε τα χέρια σου ακριβώς κάτω από τους ώμους, οι παλάμες σου να είναι ανοιχτές (ρίξε το βάρος στις παλάμες όχι στον καρπό). Άνοιξε τα πόδια σου και φρόντισε να είναι ακριβώς κάτω από τα ισχία της λεκάνης. Με την εισπνοή σήκωσε το κεφάλι σου ψηλά και «σπάσε» τη σπονδυλική σου στήλη προς τα κάτω.

Β. Με την εκπνοή ρούφηξε την κοιλιά σου και κύρτωσε τη σπονδυλική στήλη σου, με το κεφάλι να είναι χαλαρό. Κάνε 5-10 αναπνοές.
  • Στάση της γάτας (vitalasana)
  • Πρόσθια κάμψη στο ένα πόδι (parsvottanasana)
  • Στάση αετός (garudasana)
  • Στάση σανίδα (kumbhakasana)
  • Στάση σκύλου (adho muhha suanasana)
« »