Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

«Χρυσές» ασκήσεις γιόγκα για ώμους, στήθος & κορμό

Με τη βοήθεια της δασκάλας γιόγκα Γεωργίας Βήχου, η
Χρύσα Παπά ακολούθησε ένα πρόγραμμα με ασάνα που δυναμώνουν κυρίως το πάνω μέρος του σώματος. Η Γεωργία Βήχου τής δίδαξε τις βασικές ασάνα για ώμους, στήθος, θώρακα, σπονδυλική στήλη!

12.06.2012

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

3 συνήθειες που καταστρέφουν τον τρόπο που καίει ο μεταβολισμός σου

Ο μεταβολισμός δεν ελέγχεται ΜΟΝΟ από τη διατροφή και τη συχνότητα που ασκείσαι. Δες τα λάθη με το μεταβολισμό που μάλλον κάνεις.

Αναρρίχηση σε τοίχο, πάνω από μια πισίνα: Το πιο καλοκαιρινό πρόγραμμα γυμναστικής

Μετά το στατικό ποδήλατο καρφωμένο στον πάτο μιας πισίνας, τώρα, η άσκηση συνδυάζει το σκαρφάλωμα πάνω από μια πισίνα! Κι όποιος πέσει, κάνει βουτιά!

Ασκήσεις για κοιλιακούς: Έτσι απέκτησε γράμμωση η Gigi Hadid!

O κορυφαίος trainer της αποκάλυψε το πρόγραμμα που ακολουθεί το διάσημο μοντέλο.

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Η άσκηση που χρειάζεσαι για σφιχτά πόδια

Γύμνασε ιδανικά τους μηρούς σου με την άσκηση που προτείνει η trainer.

Επιτέλους! Το μυστικό για να χάσεις λίπος στην κοιλιά!

Μήπως το λίπος στην κοιλιά επιμένει; Mήπως ήρθε η ώρα να δράσεις με ΤΟ «όπλο»;

#shapegreece