Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

«Χρυσές» ασκήσεις γιόγκα για ώμους, στήθος & κορμό

Με τη βοήθεια της δασκάλας γιόγκα Γεωργίας Βήχου, η
Χρύσα Παπά ακολούθησε ένα πρόγραμμα με ασάνα που δυναμώνουν κυρίως το πάνω μέρος του σώματος. Η Γεωργία Βήχου τής δίδαξε τις βασικές ασάνα για ώμους, στήθος, θώρακα, σπονδυλική στήλη!

12.06.2012

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

κάψιμο θερμίδων
Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα

Η personal trainer μας φτιάχνει το καλύτερο πρόγραμμα τρεξίματος για απώλεια θερμίδων.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

yoga για γλουτούς
Yoga για γλουτούς! Βρήκαμε την τέλεια άσκηση!

Η στάση της yoga που σφίγγει τους γλουτούς! Κάν’το!

#ShapeSquatChallenge: Σφιχτοί γλουτοί σε 1 μήνα κάνοντας μόνο καθίσματα μαζί με το SHAPE

30 μέρες. 1 squat πρόκληση. 12 παραλλαγές. Δεν θα πιστεύεις τι γλουτούς θα αποκτήσεις. Ξεκίνα σήμερα μαζί με τη SHAPE team

#shapegreece