Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 τροφές που θα σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα όταν έχεις γρίπη

Έχεις γρίπη; Κι όμως δεν αρκεί μόνο το τζίντζερ. Ακόμα και το σκόρδο αλλά και το λάχανο κέιλ θα κάνουν καλό στην ίωσή σου.

07.12.2017

εχεις διαβασει

Με τις ιώσεις να κάνουν πάρτι γύρω μας, ψάχνουμε να βρούμε τι πρέπει να τρώμε προκειμένου να καταπολεμήσουμε τη γρίπη. Ορίστε οι προτάσεις που περνούν το τεστ των ειδικών:

Κέιλ

Θυμάσαι που το κέιλ το 2015 ήταν στο προσκήνιο; Μπορεί να μην έχει πλέον τα φώτα της δημοσιότητας των τροφών πάνω του, αλλά ακόμα είναι εξαιρετικά καλό για την υγεία σου. Τα λαχανικά όπως το κέιλ και το μπρόκολο είναι γεμάτα με βιταμίνες C και Ε.

Προκειμένου να αυξήσεις την απορρόφηση

από τον οργανισμό σου, συνδύασέ τα με υγιή λιπαρά, όπως το αβοκάντο ή το ελαιόλαδο. Μαζί με την ώθηση στο ανοσοποιητικό που σου προσφέρει η βιταμίνη C, μία έρευνα στο Πανεπιστήμιο Tufts αποκάλυψε ότι η βιταμίνη Ε συνδέεται τόσο με αυξημένη αντοχή στη γρίπη όσο και με μειωμένο κίνδυνο απόκτησης λοιμώξεων του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος σε ηλικιωμένους ενήλικες.

ΤΕΣΤ υγείας; Έχεις γρίπη ή κρυολόγημα;

Άγριος σολομός

Αυτό το πεντανόστιμο ψάρι αποτελεί μία από τις λίγες πηγές τροφών που είναι φυσικά πλούσια σε βιταμίνη D3. Ο καλύτερος τρόπος να απορροφήσεις τη D3 είναι από τον ήλιο, αλλά κατά τη διάρκεια του χειμώνα δεν είναι πάντα εύκολη η πρόσβαση σε επαρκές ηλιακό φως.

Μία έρευνα του Πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου αποκάλυψε ότι η βιταμίνη αυτή μπορεί να σε προστατεύσει από αναπνευστικές λοιμώξεις αλλά και τη γρίπη. Γιατί λοιπόν να μην βάλεις στο μενού και τον σολομό που μπορείς να τον βρεις εύκολα και το χειμώνα;

 

Σκόρδο

Μπορεί να κάνει την αναπνοή σου να μυρίζει για λίγο, αλλά αν σκεφτείς τα οφέλη για την υγεία σου, το αξίζει. Το σκόρδο βοηθά το σώμα να απορροφήσει σίδηρο και ψευδάργυρο, σημαντικά θρεπτικά στοιχεία για να χτίσεις ένα γερό ανοσοποιητικό.

Επίσης, μία κλινική δοκιμή στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα, αποκάλυψε ότι το ηλικιωμένο σκόρδο μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία των ανοσοκυττάρων και μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα των κρυολογημάτων και της γρίπης.

The Mamagers Update

Έρευνα – Τα παιδιά ήταν πιο δημιουργικά όταν είχαν λιγότερα παιχνίδια

23 συμπεριφορές ενηλίκων που φανερώνουν τραύματα από την παιδική ηλικία

Τζίντζερ

Υπάρχει λόγος που το τζίντζερ υπάρχει σε κάθε έναν σχεδόν από αυτούς τους σούπερ υγιεινούς χυμούς που θέλεις να φτιάξεις αλλά δεν το κάνεις ποτέ. Αποτελεί μία τροφή γνωστή για την άμυνα που χτίζει.

Σύμφωνα με μία έρευνα από το Ινστιτούτο Ιατρικών Επιστημών Mahatma Gandhi της Ινδίας, οι ενώσεις στην πιπερόριζα αναστέλλουν την πρωτεΐνη στον ιό της γρίπης, που προκαλεί τη μόλυνση. Αν θέλεις να έχεις μία εύκολη ενίσχυση, κόψε μία φέτα και τοποθέτησέ την στο μπουκάλι με το νερό σου.

 

Κουρκουμάς

Αν το 2015 ήταν η χρονιά του κέιλ, το 2017 είναι η χρονιά του κουρκουμά. Εκτός του ότι προσθέτει όμορφο και πλούσιο χρώμα σε κάθε πιάτο, ο κουρκουμάς πραγματικά πάει το όφελος για την υγεία σου σε άλλο επίπεδο.

Πότε να μην τρως κουρκουμα;

Σύμφωνα με μελέτη στο ιατρικό πανεπιστήμιο Nanjing της Κίνας, η κουρκουμίνη, η δραστική ένωση που υπάρχει στον κουρκουμά, καταπραΰνει την φλεγμονή εμποδίζοντας τις φλεγμονώδεις οδούς που προκαλούνται από τον ιό της γρίπης. Για να αυξήσεις τη δύναμη της κουρκουμίνης, η Dr. Michelle συμβουλεύει να την συνδυάσεις με μαύρο πιπέρι. Μοντέρνος αλλά και όπλο ενάντια στη γρίπη!

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Μείωση ρεκόρ των καπνιστών στην Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια

Ενθαρρυντικά αποτελέσματα πανελλαδική έρευνας για το κάπνισμα στην Ελλάδα φανερώνουν μείωση ρεκόρ των καπνιστών τα τελευταία 5 χρόνια στη χώρα μας.

Detox στο σπίτι: 4 πράγματα που πρέπει να πετάξεις τώρα!
Detox στο σπίτι: 4 πράγματα που πρέπει να πετάξεις τώρα!

Κάνε το σπίτι σου λίγο πιο φιλικό προς το περιβάλλον

Beauty alert: Είναι η βιταμίνη C ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να αυξήσεις την παραγωγή κολλαγόνου;

Η βιταμίνη C ανήκει στις υδατοδιαλυτές βιταμίνες και πολλές φορές τη συναντάμε και με την ονομασία ασκορβικό οξύ.

Άντρες VS γυναίκες στον ύπνο: ποιος έχει αϋπνία, ποιος… κλοτσάει και ποιος έχει εφιάλτες (όχι αυτός που νομίζεις);

Εκείνος ροχαλίζει και τρίζει τα δόντια του. Εσύ μετράς προβατάκια. Αυτά, και άλλα πολλά, εμποδίζουν την πρόσβαση… ανδρών και γυναικών σε έναν ξεκούραστο βραδινό ύπνο!

Λαρυγγίτιδα ή φαρυγγίτιδα; Μάθε πώς θα τις ξεχωρίζεις

Ο λαιμός σου είναι κατακόκκινος και πονά όταν καταπίνεις; Ή μήπως έχεις βραχνάδα και δυσκολεύεσαι να μιλήσεις;

6 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις εάν έχεις κρυολογήσει

Ποια πράγματα είναι προτιμότερο να αποφύγεις, για να ξεπεράσεις γρήγορα μια ίωση. Μπορεί να μην τα έχεις σκεφτεί αλλά ισχύουν!

#shapegreece