Ομελέτα με σουσάμι | Η πιο απλή και τέλεια ιδέα για πρωινό!

Με τρία απλά υλικά έχεις φτιάξει την πιο απολαυστική ομελέτα που έχεις δοκιμάσει και την προτείνει ο Γαβριήλ Νικολαΐδης.

ομελέτα με σουσάμι Γαβριήλ Νικολαΐδης

Εάν βαρέθηκες την πρωινή σου ομελέτα, αυτή η ιδέα που δίνει ο Γαβριήλ Νικολαίδης (aka Cool Artisan) θα σε ενθουσιάσει, όπως και εμάς! Σουσάμι, αυγό και τυρί δημιουργούν ένα υπέροχα εθιστικό συνδυασμό.

ομελέτα με σουσάμι
Γαβριήλ Νικολαΐδης

Ομελέτα με σουσάμι

Υλικά (για 1 μερίδα)

  • 40 γρ. σουσάμι
  • 2 αυγά
  • 80 γρ. κίτρινο τυρί λάιτ
  • Αλάτι
  • Πιπέρι

Οδηγίες

  • Χτύπησε τα 2 αυγά με αλάτι και πιπέρι.
  • Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια φωτιά σόταρε το σουσάμι μέχρι να αρχίσει να παίρνει ξανθό χρώμα. Όχι περισσότερο γιατί θα καεί.
  • Προσθέτεις τα δύο αυγά σε όλη την επιφάνεια του σουσαμιού και κλείνεις με καπάκι.
  • Μόλις ψηθεί το αυγά βάζεις τριμμένο τυρί light στη μισή επιφάνεια.
  • Διπλώνεις την ομελέτα και σερβίρεις.

 

Τι προσφέρει το σουσάμι στην υγεία σου

Το σουσάμι, αποτελεί ένα μικρό, αλλά θρεπτικό σπόρο με πλήθος οφελών για την υγεία. Δες τα 9 βασικά οφέλη που σου προσφέρει.

  1. Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά: Το σουσάμι είναι πηγή φυτικής πρωτεΐνης, φυτικών ινών, υγιεινών λιπών, βιταμινών και μετάλλων. Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως η θειαμίνη, η νιασίνη και η βιταμίνη Β6, απαραίτητες για την κυτταρική λειτουργία και τον μεταβολισμό. Είναι επίσης πλούσιο σε μέταλλα όπως μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και χαλκό, ενώ αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και φωσφόρου.
  2. Συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς: Η υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Τα υγιή λίπη και οι φυτικές ίνες στο σουσάμι μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα, ενώ τα αντιοξειδωτικά του μπορούν να προστατεύσουν τα αιμοφόρα αγγεία από βλάβες.
  3. Ενισχύει τα οστά: Το σουσάμι είναι καλή πηγή ασβεστίου και φωσφόρου, δύο μετάλλων απαραίτητων για την υγεία των οστών. Επιπλέον, περιέχει σησαμίνη, μια ένωση που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την οστική πυκνότητα και μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.
  4. Έχει αντιφλεγμονώδη δράση: Το σουσάμι περιέχει αντιφλεγμονώδεις ενώσεις, όπως η σησαμίνη και η σεσαμολίνη, που μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση από τον πόνο και τη φλεγμονή στις αρθρώσεις.
  5. Διατηρεί υγιές το πεπτικό σύστημα: Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες στο σουσάμι μπορεί να βοηθήσει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Οι φυτικές ίνες προσθέτουν όγκο στα κόπρανα, προάγουν την κανονικότητα και βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.
  6. Ενισχύει το ανοσοποιητικό: Το σουσάμι είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, όπως η βιταμίνη Ε, ο ψευδάργυρος και ο χαλκός.
  7. Προστατεύει το δέρμα: Η βιταμίνη Ε και τα αντιοξειδωτικά στο σουσάμι μπορούν να προστατεύσουν το δέρμα από βλάβες που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες, μειώνοντας έτσι την εμφάνιση ρυτίδων και λεπτών γραμμών.
  8. Φροντίζει για την υγεία των μαλλιών: Το σουσάμι είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και σιδήρου, δύο θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για την υγεία των μαλλιών. Η πρωτεΐνη βοηθά στην ενίσχυση της τρίχας, ενώ ο σίδηρος βοηθά στην πρόληψη της τριχόπτωσης.
  9. Δίνει ενέργεια: Το σουσάμι είναι μια καλή πηγή υγιεινών λιπών και φυτικών ινών, τα οποία μπορούν να παρέχουν σταθερή ενέργεια για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i