5 απλές ασκήσεις γιόγκα για επίπεδο στομάχι: Εκγύμναση στο σπίτι

Αυτές οι ασκήσεις γιόγκα θα σας χαρίσουν ενέργεια, εκτός από επίπεδο στομάχι.

woman-practicing-yoga-doing-natarajasana-exercise-lord-of-the-dance-picture-id1152625718

Oι κοιλιακοί δεν χτίζονται μόνο με TRX και cardio. Yπάρχουν κάποιες κορυφαίες ασκήσεις γιόγκα για αδυνάτισμα, που θα σου δώσουν uber δυνατό κορμό και κοιλιά-πέτρα, είτε είσαι yogini είτε αυτή είναι η πρώτη σου επαφή με τη yoga.

Η ομορφιά της γιόγκα είναι πως μπορεί να ενταχθεί στην τυπική σου προπόνηση  για όλο το σώμα ή μπορείς να διαλέξεις από το ρεπερτόριο των ασκήσεων κάποιες στάσεις που θα αποδειχτεί πως είναι αυτό που χρειαζόταν για να τονώσεις και να γυμνάσεις ένα σημείο του σώματός σου.

Το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής αποτελεί έναν απίστευτο συνδυασμό γιόγκα, και ενδυνάμωσης κοιλιακών και θα σου δώσει ενέργεια ενώ παράλληλα θα γυμνάσει τους κοιλιακούς σου.

Μην χάνεις χρόνο, δοκίμασέ το: 

Πηγή: Womantoc.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i