Φθινοπωρινό detox πρόγραμμα διατροφής από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκαλη

Η διατροφολόγος ετοίμασε φθινοπωρινό detox πλάνο διατροφής για το Shape.gr

06.10.2017

εχεις διαβασει

Από την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Φθινοπωρινό detox: Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει την ιδιότητα και την ικανότητα να αποτοξινώνεται καθημερινά μόνος του μέσω ποικίλων βιοχημικών διεργασιών… Ωστόσο, καταναλώνοντας τις σωστές τροφές και υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής , βοηθούμε την όλη διαδικασία αποτοξίνωσης!

Και όσο πιο ενισχυμένη σε θρεπτικά συστατικά είναι η διατροφή μας, τόσο καλύτερη ευεξία και αναζωογόνηση θα νιώσουμε, και όλα αυτά συμβάλλουν και στην αντιγήρανση του οργανισμού επομένως και στην εξωτερική μας ομορφιά!

Ξεκίνα λοιπόν σήμερα το πρόγραμμα που σου προτείνω και σε λίγες μέρες θα νιώσεις διαφορά μέσα και έξω!

Παράλληλα με το πρόγραμμα….

  • Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή κολύμπι ή τένις
  • Νερό 2.5 λίτρα
  • Απαγορεύεται η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι κάθε μέρα

 

Το φθινοπωρινό detox πλάνο διατροφής με επιλογές για κάθε γεύμα:

Πρωινό:

  • 2 βραστά αυγά με ½ αβοκάντο και ντομάτα
  • Νιφάδες κινόα μουλιασμένες σε γάλα καρύδας με κανέλα και Goji berries
  • Κριθαρένιο παξιμάδι με 5 ελιές, ντομάτα και 60γρ μυζήθρα ή ανθότυρο

Δεκατιανό: Μπανάνα ή σταφύλια

Μεσημεριανό:

  • Φασόλια φούρνου με σάλτσα ντομάτας και μυρωδικά, 6 ελιές, 40γρ κριθαρένιο παξιμάδι 50γρ
  • Ψάρι φούρνου πλακύ με ντομάτα και κρεμμύδι, σαλάτα λαχανικών
  • Τουρλού με κολοκυθάκια, μελιτζανες, πιπεριές, μανιτάρια, πατάτες, 60γρ ανθότυρο ή 100γρ τυρί Cottage

Απογευματινό: Μήλο ή Αχλάδι ή Σταφύλια και 15 ωμά αμύγδαλα

Βραδινό:

  • Καροτόσουπα
  • Φρουτοσαλάτα (3 φρούτα)
  • Αβοκάντο με ντομάτα και 30γρ τυρί

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Aυτό είναι το ρόφημα που πίνουμε όλο το καλοκαίρι!

Επιτέλους το τσάι matcha ήρθε και στην κρύα εκδοχή του!

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας: Ναι υπάρχει, μήπως πάσχεις και δεν το γνωρίζεις;

Το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίαςα συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές πρόσληψης τροφής μη προσδιοριζόμενες αλλιώς.

αφαίρεση χολής
Διατροφή μετά από αφαίρεση χολής: Τι μπορείς να τρως μετά την εγχείρηση

Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου ύστερα από την αφαίρεση της χοληδόχου κύστης

Λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα
Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Σε αντίθεση με όσα μπορεί να πιστεύεις, τα λιπαρά (φυσικά εννοούμε τα καλά λιπαρά) μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους! Δες παρακάτω ποια θα πρέπει να επιλέξεις για κάθε περίπτωση.

Αντιγηραντικές τροφές
Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ μαρία Ψωμά!

#shapegreece