Τι να τρως πριν τη γυμναστική

Δεν ξέρεις ποιό σνακ να προτιμήσεις πριν τη γυμναστική. Πόνταρε σε σίγουρους διατροφικούς συνδυασμούς που θα σε γεμίσουν ενέργεια για τη γυμναστική που θα ακολουθήσει.

08.10.2013

εχεις διαβασει

Τι να τρως πριν τη γυμναστική

Επιλογή Νο1: βρώμη με φρούτα:

Πριν το επόμενο μάθημα zumba (τουλάχιστον 2 ώρες πριν από αυτό) προτίμησε ένα μπολάκι βρώμη που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και συνδύασέ την με τα αγαπημένα σου φρούτα, κυρίως μούρα ή μπανάνες που έχουν φυσικά σάκχαρα. Ο συνδυασμός της βρώμης με τα φρούτα είναι εύκολος στην πέψη , έχει χαμηλή ποσότητα σακχάρων και υδατανθράκων και μπορεί να σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι για ένα πρόγραμμα γυμναστικής με έντονες μυϊκές συσπάσεις. Απόφυγε να επενδύσεις στο μούσλι που χωνεύεται δύσκολα αλλά και σε συνδυασμούς πρωτεΐνης και λιπαρών που θα σου προκαλέσουν φούσκωμα και στομαχόπονο πριν τη γυμναστική.

Επιλογή Νο2: ένα σμούθι του ονείρου

Αν είσαι κορίτσι της πρωινής γυμναστικής, η Tracy Anderson σου προτείνει ένα πρωτότυπο smoothie. Η κοιλίτσα σου δεν θα γουργουρίζει ποτέ ξανά και η ενέργεια που θα έχεις ακόμα και το πρωί, θα σε εκπλήξει.

Βάζεις στο μπλέντερ:

1 γλυκοπατάτα

1 κουταλιά σκόνη πρωτείνης χωρίς ζάχαρη με γεύση βανίλιας

1 κούπα γάλα βιολογικής παραγωγής χωρίς λιπαρά

1 κουταλιά της σούπας κανέλα

½ κουταλιά του γλυκού κουρκούμη

Το σμούθι αυτό είναι ιδανικό για όσους κάνουν προπόνηση με βάρη αφού η γλυκοπατάτα αποτελεί ιδανική πηγή σύνθετων υδατανθράκων και βιταμίνης C, η οποία είναι ό,τι ακριβώς χρειάζονται οι οι μύες σε μια προπόνηση με βάρη.

Επιλογή Νο3: νερό καρύδας

Γεμάτο φυσικούς ηλεκτρολύτες και με τα μισά σάκχαρα από εκείνα που περιέχουν τα κοινά ενεργειακά ροφήματα, το νερό καρύδας θα σε γεμίσει ενέργεια. Οι υδατάνθρακες που περιέχει το νερό καρύδας είναι εύκολοι στην πέψη ενώ η υψηλή του περιεκτικότητα σε κάλλιο θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τις κράμπες που προκύπτουν μετά από έντονη άσκηση. Αν δεν σου κάνει αίσθηση το σκέτο νερό καρύδας, πρόσθετέ το στο σμούθι ή τη σούπα σου ή χρησιμοποίησέ το για να ζεματίσεις τα λαχανικά σου.


Επιλογή Νο4: Μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Φυσικά και μπορείς να βουτήξεις ο,τιδήποτε μέσα σε φυστικοβούτυρο. Έλα όμως που η μπανάνα είναι πλούσια σε κάλλιο και θα σε σώσει από τις κράμπες όσο κι αν ιδρώσεις στη γυμναστική. Μία ωρίτσα πριν τη γυμναστική, συνδύασε μια μπανάνα με μια κουταλιά φυστικοβούτυρο που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη για να βοηθήσεις τους μυς σου να αναρρώσουν γρηγορότερα.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece