Αδυνάτισμα

Τα 5 φρούτα με την περισσότερη –και τη λιγότερη– ζάχαρη
Τα 5 φρούτα με την περισσότερη –και τη λιγότερη– ζάχαρη

Τα φρούτα με τα περισσότερα και με τα λιγότερα σάκχαρα. Μιλάμε για φυσικά σάκχαρα αλλά δεν είναι αθώα ούτε κι αυτά.

Έχω κοιλιά τι να κάνω; Τα 5 είδη κοιλίτσας και πώς θα τα «ρίξουμε»
Έχω κοιλιά τι να κάνω; Τα 5 είδη κοιλίτσας και πώς θα τα «ρίξουμε»

Είδη κοιλίτσας: Η κοιλιά είναι ένα σημείο που κάνει πολλές γυναίκες να αισθάνονται άβολα όταν δεν είναι ακριβώς όπως το θέλουν.

7 τρόποι για να τρώμε περισσότερα λιπαρά χωρίς να παχαίνουμε
7 τρόποι για να τρώμε περισσότερα λιπαρά χωρίς να παχαίνουμε

Η φοβία με τα λιπαρά δεν είναι καινούργια και συχνά όσοι προσπαθούν να χάσουν βάρος, παλεύουν να αποκλείσουν τα λιπαρά από τη διατροφή τους.

Τι να φάω την Καθαρά Δευτέρα; Δες πώς θα γεμίσεις το πιάτο σου με τις συμβουλές της διαιτολόγου
Τι να φάω την Καθαρά Δευτέρα; Δες πώς θα γεμίσεις το πιάτο σου με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει.

«Έφαγα πολύ χθες!»: 5 διαφορετικά προγράμματα αποτοξίνωσης
«Έφαγα πολύ χθες!»: 5 διαφορετικά προγράμματα αποτοξίνωσης

Επίλεξε το αποτοξινωτικό πρόγραμμα που σου ταιριάζει, αν αισθάνεσαι πως ο οργανισμός σου χρειάζεται μία… κάθαρση.

πρησμένη κοιλιά
8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Οι 10 κανόνες για να χάσουμε βάρος και να το διατηρήσουμε για πάντα
Οι 10 κανόνες για να χάσουμε βάρος και να το διατηρήσουμε για πάντα

Πώς να χάσουμε βάρος τώρα και να κρατήσουμε τον ίδιο αριθμό ίδιο για πάντα στη ζυγαριά; Ποιες συνήθειες βοηθούν μακροπρόθεσμα και ποιες βάζουν εμπόδια.

Εποχή ιώσεων: Τι βιταμίνες χρειάζονται για δυνατό ανοσοποιητικό
Έφαγα πολύ τις προηγούμενες μέρες: Τα 5 βήματα για να μην πάρουμε βάρος

Τι να κάνουμε για να μην παχύνουμε εάν φάγαμε πολύ μια δυο μέρες.

3 προβλήματα στα πόδια που προμηνύουν κάποιο μεγαλύτερο πρόβλημα υγείας
Η νέα λίστα με τροφές για επίπεδη κοιλιά (με επιστημονικές αποδείξεις)

Ενσωµάτωσε αυτές τις σούπερ τροφές στη διατροφή σου οι οποίες –και µε επιστηµονικές αποδείξεις– θα µειώσουν την περίµετρο της µέσης σου.

#shapegreece