Αδυνάτισμα

πρωινό
«Είμαι παχουλή, τι κάνω λάθος;»: 7 ξεπερασμένοι κανόνες διατροφής που σε κρατούν παχύσαρκη

Προσπαθείς να χάσεις κιλά- τρως λιγότερο, πηγαίνεις στο γυμναστήριο και νιώθεις γερή και αισιόδοξη αλλά παραμένεις παχουλή;

Οι 5 πιο περιφρονημένοι τρόποι για την υγιεινή απώλεια βάρους

Ιδού οι τρόποι για απώλεια βάρους που είναι μέσα στα μάτια σου αλλά κάνεις πως δεν τους βλέπεις.

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνουμε πριν κοιμηθούμε το βράδυ, για να εξασφαλίσουμε καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά μας.

Νέο διατροφικό πλάνο για αδυνάτισμα: Xάσε κιλά τρώγοντας περισσότερο λέει η διαιτολόγος

Απόλαυσε το φαγητό και δες το σώμα σου να αδυνατίζει (επιτέλους) πιο γρήγορα από ποτέ με αποτέλεσμα που διαρκεί περισσότερο από ποτέ.

πώς να μειώσεις το λίπος από την κοιλιά
Πώς να μειώσω το λίπος από την κοιλιά; Η διατροφολόγος εξηγεί πώς να ενισχύσεις την τοπική απώλεια λίπους

Το χαρακτηριστικό στοιχείο στο λεγόμενο σωματότυπο «μήλο» είναι η συσσώρευση του λίπους στην κοιλιά

Τι ώρα χάνεις βάρος
Τι ώρα χάνεις βάρος; Aν μετράει το πότε τρως κάτι, να η ιδανική μέρα σου (και μάλλον μετράει)

Σε νέες μελέτες για το βιολογικό σου ρολόι αποκαλύπτεται το πώς να ισορροπήσεις τον οργανισμό σου για να χάνεις βάρος όλη μέρα

Παχαίνουν οι μπανάνες; Πόσες μπανάνες μπορείς να τρως την εβδομάδα για να μην το παρακάνεις με το κάλιο;

Κάτι τρέχει με… τις μπανάνες! Όσον αφορά τις μπανάνες υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση! Πολλοί πιστεύουν ότι παχαίνουν. Τι λέει η ειδικός;

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι αδυνατίζει περισσότερο;

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι σε κάνει να χάνεις περισσότερα κιλά; Υπάρχει απάντηση και στη δίνει η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

Πώς να μην παχύνω με τόσους γάμους και βαπτίσεις; Η διατροφολόγος απαντά!

Η σεζόν γάμος- βάπτιση έχει ήδη ξεκινήσει. Το ερώτημα παραμένει ένα: «πώς να μην παχύνω» ανάμεσα σε τόσες κοινωνικές υποχρεώσεις;

#ShapeTaperaki: Τοστ γλυκοπατάτας, σουβλάκια, σπιράλ λαχανικών και άλλες ιδέες για φαγητό στο γραφείο

Όταν παίρνεις στη δουλειά φαγητό από το σπίτι, σημαίνει ότι θα τρως πιο υγιεινά, έχει δείξει έρευνα.

Δίαιτα: Τα dο’s και dont’s στην καλοκαιρινή προετοιμασία από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας εξηγεί πώς θα κάνουμε σωστά καλοκαιρινή προετοιμασία στο αδυνάτισμά μας χωρίς υπερβολές και με υγιεινό τρόπο.

#shapegreece