3 λόγοι που η δίαιτα γίνεται πιο εύκολη το καλοκαίρι

Η ειδικός Διονυσία Αγαλιώτη μας εξηγεί γιατί η δίαιτα γίνεται πιο εύκολη το καλοκαίρι. Οι 3 λόγοι που μας δίνει, σίγουρα θα σε πείσουν.

14.07.2017

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

3 λόγοι που η δίαιτα γίνεται πιο εύκολη το καλοκαίρι

1Ευχαριστούμε την Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, BSc
Μέλος Ένωσης Διαιτολόγων Διατροφολόγων Ελλάδος,  Μέλος Συνδέσμου Διαιτολόγων και Διατροφολόγων Κύπρου, Εγγεγραμμένη Διαιτολόγος ΣΕΕΤΤΤΔ, Μέλος του European Federation of the Associations of Dietitians (EFAD)

«Το καλοκαίρι δεν είναι για δίαιτα…», «Θέλω να χαλαρώσω και όχι να σκέφτομαι τι θα φάω…», «Διακοπές = Πολύ φαγητό…» και άλλες τέτοιες εκφράσεις που όλοι λίγο πολύ έχουμε πει. Είναι όμως σωστό; Φυσικά και όχι!

Η καλοκαιρινή περίοδος ίσως και να είναι η ιδανικότερη για την απώλεια επιπλέον σωματικού βάρους, χωρίς πολλές στερήσεις και κόπο. Ποιοι, όμως, είναι οι λόγοι που χάνουμε πιο εύκολα βάρος;

1. Ποικιλία Φρούτων και Λαχανικών

Τους καλοκαιρινούς μήνες έχουμε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε φρούτα και λαχανικά, κάτι που κάνει την επιλογή υγιεινών γευμάτων πιο εύκολη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή η δίαιτα είναι ιδανική για το καλοκαίρι γιατί περιλαμβάνει όλες τις αγαπημένες τροφές που θέλεις να απολαμβάνεις στις διακοπές σου

«Τα φρούτα και τα λαχανικά μπορούν να γίνουν σύμμαχος στην απώλεια βάρους, είτε επιλέγοντας λαχανικά για να εμπλουτίσουμε το κυρίως γεύμα, είτε με τα φρούτα να αποτελούν πρώτη επιλογή για τα ενδιάμεσα σνακ», εξηγεί η ειδικός.

Ενδεικτικά Καλοκαιρινά Φρούτα και Λαχανικά

Κεράσια, βερίκοκα, ροδάκινα, σταφύλια, καρπούζι, πεπόνι, βανίλιες, μούσμουλα, αχλάδια, σύκα.

Μαρούλι, βλήτα, πατζάρια, κολοκυθάκια, μελιτζάνες, πιπεριές, ντομάτες, αγγούρι, μπάμιες, φασολάκια.

2. Full Ενυδάτωση

Με το νερό να αποτελεί το σημαντικότερο στοιχείο για τη ζωή, η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού μας, όλη τη διάρκεια του χρόνου, ειδικότερα όμως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες γίνεται πιο εύκολα, ακόμη και για αυτούς που δεν κατέχουν το «άθλημα».

Γενικά, οι συστάσεις είναι 8 ποτήρια την ημέρα, ενώ μπορούμε να ενυδατώσουμε τον οργανισμό μας με δροσιστικά smoothies ή ένα κρύο ποτήρι γλυκάνισο, μέντα, λουίζα, κ.λπ.

 

3. Γυμναζόμαστε…χωρίς γυμναστική

Η φυσική μας δραστηριότητα αυτό το διάστημα αυξάνεται, χωρίς να κάνουμε κάτι ιδιαίτερο. Κολύμπι, περπάτημα, βόλτες με το ποδήλατο είναι μερικές από τις δραστηριότητες που το χειμώνα δεν υπάρχουν στο πρόγραμμα. Επομένως, διασκεδάζουμε και «καίμε» παραπάνω θερμίδες σε σύγκριση με τον υπόλοιπο χρόνο.

 

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece