10 έξυπνοι τρόποι για να γλιτώνεις 100 θερμίδες!

Δεν ζητάς πολλά- να μειώσεις έστω 100 θερμίδες από το σύνολο εκείνων που καταναλώνεις καθημερινά. Υπάρχουν λοιπόν 10 απλοί και γρήγοροι τρόποι για να γλυτώσεις αυτές τις 100 θερμίδες, σε κάθε γεύμα από το πρωί μέχρι το βράδυ.

26.07.2012

εχεις διαβασει

Πρωινό: Δώσε γεύση στον καφέ σου με λίγη κανέλα ή μοσχοκάρυδο, αντί για σιρόπι ή έξτρα αφρόγαλα.


Μεσημεριανό: Απόφυγε τα κρουτόν στα σαλάτα σου και αντικατάστησέ τα με καρότο και σέλινο, για να διατηρήσεις την τραγανιστή αίσθηση.


Βραδινό: Παράγγειλε πίτσα με ψητό κοτόπουλο αντί για πεπερόνι. Το κοτόπουλο είναι εξαιρετική πηγή σεληνίου, νιασίνης, βιταμίνης Β6 και ψευδαργύρου. Ζήτησέ το καλοψημένο.


Έλεγχος μερίδας: Άφησε 4 -5 μπουκιές στο πιάτο σου.


Γαρνιτούρες: Προτίμησε εποχικά λαχανικά στον ατμό με λεμόνι και μυρωδικά, αντί για βούτυρο.


Επιδόρπια: Κόψε πιο λεπτό το κομμάτι κέικ ακαιαπο το σημείο πό τη μέση, που περιέχει λιγότερη ζαχαρώδη κρούστα.


Ποτό: Πρόσθεσε στο παγωμένο τσάι σου λίγο 100% φυσικό χυμό, έτσι ώστε να το κάνεις πιο γλυκό χωρίς να προσθέσεις ζάχαρη.


Σνακ: Έλεγξε τη μερίδα σου σερβίροντας τα πατατάκια ή τα κουλουράκια σε μικρό μπολ και τρώγοντάς τα από εκεί, αντί από το σακουλάκι τους.


Εστιατόρια: Ζήτησε να μη σου φέρουν καλαθάκι με ψωμί. Παράγγειλε μία ή και δύο σαλάτες ή φάε το αγαπημένο σου μπέργκερ χωρίς ψωμί, αποφεύγοντας οτιδήποτε τηγανητό και τις σος.


Ντιπ: Βούτηξε τα φρούτα σου μέσα σε γιαούρτι με 0% λιπαρά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

#shapegreece