Tα snacks με πρωτεΐνη έρχονται πρώτα στη λίστα για να χάσουμε εύκολα βάρος

Τι συστήνει ο καθηγητής φυσικής αγωγής για όμορφο και υγιές σώμα;

Γιαούρτι By kiboka

Η σωστή διατροφή, με συχνά και μικρά γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά προσφέρει στον οργανισμό την ενέργεια που χρειάζεται για να ανταποκριθεί με επιτυχία σε ένα πρόγραμμα προπόνησης και να συμβάλει δραστικά στην απώλεια των ανεπιθύμητων κιλών.

Το Κρι Κρι Super Spoon, το High Protein στραγγιστό γιαούρτι 0% με λίγες θερμίδες, χωρίς λιπαρά, αποτελεί την ιδανική επιλογή πρωτεϊνούχου snack για κάθε στιγμή της ημέρας.

Συνδυάζοντας την πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας του γιαουρτιού Κρι Κρι με τη δύναμη των super foods, το νέο snack μας «ξυπνάει» ως ένα ελαφρύ και γευστικό πρωινό γεύμα με μια μοναδική αίσθηση ευεξίας, ή μας συντροφεύει ως ένα δροσιστικό και χορταστικό πλήρες ισορροπημένο γεύμα κατά τη διάρκεια της μέρας.

Ακόμη πιο σημαντική θέση όμως κατέχει στην «τσάντα του γυμναστηρίου μας», αφού όπως μας επιβεβαιώνει ο Γιώργος Μουλίνος, MS. PhD φυσιολογίας της άσκησης και της διατροφής «Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο, ότι το πιο σημαντικό γεύμα για κάποιον αθλητή επιπέδου ή απλό ασκούμενο, είναι το μετασκησιακό γεύμα».

Συνεχίζοντας, ο ειδικός μας εξηγεί πως κατά τα πρώτα 20 – 30 λεπτά μετά την άσκηση, ο οργανισμός χρειάζεται τα απαραίτητα συστατικά για να αναδομήσει τους ιστούς που δαπάνησε στην διάρκεια του έργου, καθώς και να αναπληρώσει τα ενεργειακά καύσιμα που επίσης δαπάνησε κατά την διάρκεια της άσκησης ή της προπόνησης.

Δημιουργούνται λοιπόν, προϋποθέσεις για ευκολότερη μεταφορά θρεπτικών στοιχείων μέσα στα μυϊκά κύτταρα, αυτό που στην σύγχρονη έρευνα ονομάζεται opportunity window (το παράθυρο της ευκαιρίας), όπου ανοίγουν οι κυτταρικές μεμβράνες για να περάσουμε μέσα στο κύτταρο τα απαιτούμενα θρεπτικά στοιχεία, έτσι ώστε να επιτευχθεί όλη αυτή ευκαιρία της αναπλήρωσης.

«Τα Κρι Κρι Super Spoons αναπληρώνουν τις ανάγκες του οργανισμού μετά την άσκηση, καθώς αποτελούν πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας (πρωτεΐνες γάλακτος) για την αναδόμηση των ιστών, όπως επίσης, υδατανθράκων, για την αναπλήρωση των αποθηκών γλυκογόνου, αλλά και αντιοξειδωτικών στοιχείων που μας προστατεύουν από το οξειδωτικό στρες που παράγεται κατά την διάρκεια της προπόνησης ή της άσκησης», συμπληρώνει ο ειδικός.

Τώρα ξέρεις τι να προσφέρεις στον οργανισμό σου μετά από μια έντονη προπόνηση.

Tα snacks με πρωτεΐνη έρχονται πρώτα στη λίστα για να χάσουμε εύκολα βάρος - εικόνα 1

Διάλεξε το Κρι Κρι Super Spoon με το συστατικό της εξτρά δύναμης που προτιμάς, μέσα από μια ποικιλία που συνδυάζει το στραγγιστό γιαούρτι 0% με ρόδι, ράσμπερι, goji berry ή μύρτιλο, βατόμουρο, φραγκοστάφυλο και κράνμπερι ή μάνγκο, μπανάνα, λιναρόσπορο και δημητριακά και νιώσε τη μοναδική αίσθηση πληρότητας και ευεξίας.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i