Μπορώ να χάσω βάρος χωρίς να μαγειρεύω;

Φυσικά! Τα πέντε tips που μπορείς να ακολουθήσεις για μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς πολλές ώρες προετοιμασίας στην κουζίνα.

διαιτα χωρις μαγειρεμα iStock

Η ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή φαντάζει συχνά πολυτέλεια, ειδικά όταν το ωράριο εργασίας απαιτεί να βρίσκεσαι την μισή μέρα εκτός σπιτιού. Και αν είσαι και από τους τύπους που δεν θέλουν να ξοδεύουν τον υπόλοιπο χρόνο τους μέσα στην κουζίνα, τότε σίγουρα θα έχεις μπει στον πειρασμό να αναρωτηθείς, αν τελικά υπάρχει τρόπος να απαλλαγείς από περιττά κιλά, ακολουθώντας ένα σωστό διατροφικό πλάνο. Φυσικά και μπορείς! Ναι ακόμα και χωρίς να μαγειρεύεις, αρκεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω απλά και πρακτικά διατροφικά tips που απαιτούν ελάχιστη προετοιμασία.

Πέντε tips για να χάσεις βάρος χωρίς να μαγειρεύεις

1. Άφησε φρούτα και λαχανικά σε κοινή θέα

Και δεν εννοούμε στο σαλόνι ή στο κομοδίνο του υπνοδωματίου σου. Γέμισε τα ντουλάπια και το ψυγείο σου με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αφήνοντας σαφώς κάποια σε σημεία που εύκολα τα παρατηρεί το μάτι. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν κάτι βρίσκεται συνεχώς στο οπτικό μας πεδίο, είναι πολύ πιο πιθανό να καταναλωθεί. Και δεδομένου ότι δεν χρειάζονται καμία απολύτως προετοιμασία, εκτός από ένα καλό πλύσιμο, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι μια ιδανική επιλογή σνακ για κάθε στιγμή που η πείνα κάνει την εμφάνιση της. Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, οι φρέσκοι αυτοί καρποί θα σε κρατήσουν μακριά από περιττές θερμίδες.

2. Επίλεξε σνακ πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους, καθώς αποτελεί μακροθρεπτικό συστατικό που χορταίνει το στομάχι και περιορίζει το αίσθημα της πείνας. Συμβάλει στην οικοδόμηση και ενίσχυση των μυών, ενώ προάγει την γενικότερη υγεία του οργανισμού. Το να δημιουργήσεις ένα χορταστικό σνακ με πρωταγωνιστή την πρωτεΐνη δεν χρειάζεται ούτε ιδιαίτερο κόπο, αλλά ούτε και χρόνο. Ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με λίγα φρούτα και ξηρούς καρπούς, ή δύο βραστά αυγά με λίγο κίτρινο τυρί είναι μερικές από τις χιλιάδες επιλογές που μπορείς να απολαύσεις χωρίς ενοχές.

3. Δώσε προτεραιότητα στα υγιεινά συνοδευτικά

Είτε επιλέξεις delivery, είτε πάλι μπεις στη διαδικασία να μαγειρέψεις, φρόντισε να εμπλουτίσεις το γεύμα σου με υγιεινά συνοδευτικά χωρίς περιττές θερμίδες. Μια μερίδα πράσινη σαλάτα εποχής  συνοδεύει τέλεια το κοτόπουλο σου, όπως επίσης και το τυρί cottage, η κινόα, η γλυκοπατάτα, το μπρόκολο, τα σπαράγγια, το καστανό ρύζι κ.α. Θρεπτικές επιλογές που φυσικά δεν χρειάζονται επιπλέον χρόνο στην κουζίνα.

4. Δώσε σημασία στη μερίδα

Ακόμα και αν μια μέρα είναι εντελώς αδύνατο να μαγειρέψεις ακόμα και ελάχιστα, τότε φρόντισε η επιλογή έτοιμου φαγητού να είναι όχι μόνο υγιεινή αλλά και μετρημένη. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να λιμοκτονήσεις, αλλά να φας όσο χρειάζεσαι για να καλύψεις την ανάγκη της πείνας. Οτιδήποτε πέρα από αυτή, ισοδυναμεί με επιπλέον θερμίδες και ειδικά όταν πρόκειται για φαγητό που δεν έχεις προετοιμάσει εσύ.

5. Κράτησε τις ανθυγιεινές λιχουδιές μακριά από τα ντουλάπια σου

Όταν δε μαγειρεύεις, η ευκολία ενός "χορταστικού" σνακ όπως το σακουλάκι με τα πατατάκια στο συρτάρι, είναι η γρήγορη λύση στην πείνα. Ωστόσο, η "λύση" αυτή δεν πρόκειται ούτε να σου προσφέρει οποιοδήποτε θρεπτικό συστατικό, ούτε καν να σε κρατήσει μακριά από το φαγητό για πολλές ώρες. Τέτοιου είδους λιχουδιές μόνο κορεσμένα λιπαρά γεμίζουν την σιλουέτα σου. Απέφυγε τα.

Διάβασε επίσης: Πιθανά λάθη κατά τη διάρκεια της νηστείας και οι σωστές επιλογές

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i