5 αναπάντεχες τροφές που περιέχουν σίδηρο - θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις την κόπωση

Όχι, δεν βρίσκεις σίδηρο μόνο στο κόκκινο κρέας.

Σίδηρος iStock

Εάν νιώθεις ασυνήθιστα κουρασμένη ή έχεις παρατηρήσει άλλα σημάδια έλλειψης σιδήρου, όπως ωχρότητα, κρύα χέρια και πόδια ή εύθραυστα νύχια, ίσως είναι καιρός να εξετάσεις τη διατροφή σου.

Ο σίδηρος παίζει καθοριστικό ρόλο στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων, τα οποία μεταφέρουν οξυγόνο από τους πνεύμονες στο υπόλοιπο σώμα. Χωρίς αρκετό σίδηρο, το σώμα σου δεν μπορεί να παράγει αρκετή αιμοσφαιρίνη, ένα μέρος των ερυθρών αιμοσφαιρίων που βοηθά στην παροχή ενέργειας στο σώμα σου.

Παρακάτω, θα βρεις 5 τροφές- έκπληξη που περιέχουν σίδηρο και θα σε κάνουν να αντιμετωπίσεις την κόπωση και θα ανεβάσουν τα επίπεδα της ενέργειάς σου.

Διάβασε επίσης: Θρεπτικά συστατικά: Μάθε τι σου λείπει και πώς να το αναπληρώσεις

5 τροφές " έκπληξη" που περιέχουν σίδηρο και είναι must

Κινόα

Αυτό το σούπερ δημητριακό περιέχει περισσότερα από φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, αφού είναι επίσης μια πλούσια πηγή σιδήρου. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένη κινόα παρέχει σχεδόν 3 χιλιοστόγραμμα σιδήρου, συν ότι είναι μια πλήρης πηγή πρωτεΐνης, που σημαίνει ότι παρέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα σου.

Τόφου 

Το τόφου είναι μια άλλη πλούσια τροφή σε σίδηρο που οι περισσότεροι δε γνωρίζουν. Μισό φλιτζάνι σκληρό τόφου περιέχει περίπου 3,4 χιλιοστόγραμμα σιδήρου. Είναι, επίσης μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και μπορεί εύκολα να προστεθεί σε διάφορα γεύματα, όπως τηγανητές πατάτες μέχρι επιδόρπια.

Μαύρη σοκολάτα

Μια απόλαυση που είναι καλή! Η μαύρη σοκολάτα με τουλάχιστον 70% κακάο περιέχει μεγάλη ποσότητα σιδήρου - το γνώριζες; 

Ρεβίθια

Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα ρεβίθια προσφέρει περίπου 4,7 χιλιοστόγραμμα σιδήρου. Είναι επίσης μία τροφή γεμάτη με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Απόλαυσε τα θρεπτικά ρεβίθια σε χούμους, σαλάτες ή ψητά/ τραγανό σνακ.

Ψημένες πατάτες

Κι όμως, οι πατάτες είναι μια τροφή πλούσια σε σίδηρο, αλλά πιο συγκεκριμένα μια μεγάλη, χωρίς φλούδα ψητή πατάτα περιέχει περίπου 3,2 χιλιοστόγραμμα σιδήρου. Οι πατάτες είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, η οποία, όπως αναφέρθηκε, βοηθά το σώμα σου να απορροφήσει τον σίδηρο.

Διάβασε επίσης: 7 λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνη που αξίζει να προσθέσεις στη διατροφή σου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i