Έξυπνοι τρόποι για να φύγουν γρήγορα κιλά (χωρίς πρόγραμμα διατροφής και χωρίς κόπο!)

Πώς θα χάσεις τα κιλά που σου περισσεύουν χωρίς αυστηρές δίαιτες αλλά και χωρίς τον κίνδυνο να τα ξαναπάρεις!

shutterstock_753968086 By Ksenija Toyechkina

Δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να σε κάνει να συνεχίσεις την προσπάθειά σου για αδυνάτισμα από το να βλέπεις να κιλά να χάνονται γρήγορα. Από την άλλη, είναι πια επιβεβαιωμένο ότι όσο πιο γρήγορα χάνεις τα κιλά τόσο πιο σίγουρα θα ξαναπαίρνεις.

6 υγιεινές (και νόστιμες) τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη D

Οι λύσεις που σου προτείνουμε αποτελούν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε μερικές από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους γρήγορου αδυνατίσματος και των κλασικών κανόνων της σωστής διατροφής, ώστε να χάσεις γρήγορα κιλά χωρίς όμως να διακινδυνέψεις την υγεία σου.

Αφαίρεσε από τη διατροφή σου μια ολόκληρη διατροφική κατηγορία

Αφαίρεσε από τη διατροφή σου μια ολόκληρη διατροφική κατηγορία

Εκτός κι αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο λόγο υγείας, αυτή η κατηγορία τροφών δεν χρειάζεται να είναι για παράδειγμα το κρέας ή ό,τι περιέχει γλουτένη. Οι τροφές που καλό είναι να εξαφανίσεις από τη διατροφή σου είναι όσες περιέχουν ζάχαρη, οι τηγανητές και αυτές που εντάσσονται στην ευρύτερη κατηγορία του junk food.

Φρόντισε τα όργανα που είναι υπεύθυνα για την αποτοξίνωση του οργανισμού

Φρόντισε τα όργανα που είναι υπεύθυνα για την αποτοξίνωση του οργανισμού

Το σώμα σου έχει το δικό του σύστημα αυτοκαθαρισμού από τις τοξίνες και από τις επικίνδυνες ουσίες. Γι’ αυτό δεν χρειάζεται να ακολουθείς συγκεκριμένα διατροφικά προγράμματα αποτοξίνωσης ούτε να παίρνεις φαρμακευτικά σκευάσματα για το σκοπό αυτό –εκτός βέβαια κι αν το έχει συστήσει ο γιατρός σου. Για να ενισχύσεις την αποτοξινωτική ικανότητα του οργανισμού σου αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να φροντίζεις για την καλή λειτουργία των οργάνων που την εξασφαλίζουν, που είναι το ήπαρ, τα νεφρά και το έντερο, τρώγοντας ποικιλία λαχανικών, «καλά» λιπαρά, άπαχη πρωτεΐνη, γαλακτοκομικά χωρίς λιπαρά, μπαχαρικά και δημητριακά ολικής άλεσης.

Μερική αποτοξίνωση με χυμούς

Μερική αποτοξίνωση με χυμούς

Αντί για τη γνωστή δίαιτα αποτοξίνωσης που περιλαμβάνει μόνο χυμούς φρούτων και λαχανικών, δοκίμασε απλά να αντικαταστήσεις ένα γεύμα την ημέρα με ένα τέτοιο χυμό. Χρησιμοποίησε αποχυμωτή για να φτιάξεις ένα smoothie με ολόκληρα φρούτα και λαχανικά, για να μη χάνεις τις φυτικές ίνες. Εναλλακτικά, μπορείς να ακολουθήσεις για λίγες μέρες μια διατροφή που να περιλαμβάνει κυρίως φρούτα και λαχανικά, με μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης και δημητριακών ολικής άλεσης σαν συνοδευτικό.

Κάνε περισσότερη γυμναστική

Κάνε περισσότερη γυμναστική

Δεν είναι μόνο ότι θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες αλλά και ότι όταν γυμνάζεσαι συστηματικά έχεις περισσότερες πιθανότητες να προσέχεις περισσότερο τη διατροφή, τη φυσική κατάσταση και την υγεία σου. Περισσότερη άσκηση δεν σημαίνει απαραίτητα πιο πολλές ώρες στο γυμναστήριο. Μπορείς, αν προτιμάς, να αυξήσεις την ένταση με την οποία γυμνάζεσαι κι έτσι να καις περισσότερο στον ίδιο χρόνο.

Φάε τις ίδιες ποσότητες σε περισσότερα γεύματα

Φάε τις ίδιες ποσότητες σε περισσότερα γεύματα

Ξέχασε την παλιά συμβουλή να μειώσεις τα γεύματα της ημέρας για να αδυνατίσεις. Αντίθετα, φρόντισε να τρως περισσότερα αλλά πιο μικρά γεύματα, ώστε να μην αυξήσεις συνολικά τις θερμίδες, τα λιπαρά και τα σάκχαρα που καταναλώνεις μέσα στην ημέρα. Ένα γεύμα θα μπορούσε να είναι ένα κεσεδάκι γιαούρτι ή μισό σάντουιτς. Προτίμησε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη αλλά και σε υδατάνθρακες ώστε να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και να μην πεινάς.

Μείωσε τις θερμίδες (αλλά όχι δραστικά)

Μείωσε τις θερμίδες (αλλά όχι δραστικά)

Για να χάσεις κιλά πρέπει να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες (ή να καις περισσότερες), όμως εάν τις μειώσεις υπερβολικά τότε ο μεταβολικός ρυθμός σου θα μειωθεί, κάτι που θα σε κάνει να χάνεις κιλά ακόμα πιο δύσκολα. Αντίθετα, τρώγοντας πέντε – έξι γεύματα την ημέρα με κατά μέσο όρο 250-300 θερμίδες το καθένα θα επιταχύνεις το μεταβολισμό και θα αδυνατίσεις πιο γρήγορα. Γενικά, μια γυναίκα δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να καταναλώνει λιγότερες από 1.400 θερμίδες την ημέρα (ο αντίστοιχος αριθμός για τους άντρες είναι 1.700).

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i