Επιτρέπεται να τρώω ζάχαρη; Ρωτήσαμε την trainer

Η trainer Λευκοθέα Καβρουλάκη δίνει τη βασική σύμβουλή για κάθε διατροφή

17.01.2020

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Επιτρέπεται να τρώω ζάχαρη

Η γλυκύτητα ενός τροφίμου υποδεικνύει την υψηλή περιεκτικότητα σε γλυκόζη που σημαίνει αυτομάτως ότι προσφέρει πολλή ενέργεια. 

Συνεπώς, η αγάπη των ανθρώπων για τη ζάχαρη είναι φυσική ανάγκη, όταν φυσικά μιλάμε για φρούτα και αλλά τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη, φρουκτόζη και αλλά υγιεινά σάκχαρα από μόνα τους και δεν έχουν προστεθεί με τεχνητό τρόπο.

Η πρόσθετη ζάχαρη κρύβει πολλούς κινδύνους. Αρχικά δημιουργεί τη βάση για την ανάπτυξη ασθενειών, όπως ο διαβήτης, η παχυσαρκία, η κατάθλιψη και αλλά πολλά τα οποία προέρχονται από την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, πρόσθετων σακχάρων πλουσίων σε ζάχαρη.

Δες επίσης: Φτιάξαμε pancakes με κίτρινη κολοκύθα: Είναι αυτό το τέλειο απογευματινό σνακ;

Επιτρέπεται να τρώω ζάχαρη; 

Το μυστικό κρύβεται εδώ: η γλυκόζη είναι ένα σάκχαρο. Γλυκόζη βρίσκεται σχεδόν σε κάθε τρόφιμο που καταναλώνουμε, από φρούτα και λαχανικά μέχρι και τα γλυκά. Χρησιμοποιείται ως βασική πηγή ενέργειας για τον ανθρώπινο οργανισμό και είναι αναγκαία για την επιβίωση του. Βέβαια, διατηρώντας ένα μέτρο, αφού, αν καταναλώσουμε μεγάλη δόση γλυκόζης, τα αποτελέσματα αντιστρέφονται.

Πόση ζάχαρη επιτρέπεται να τρώμε την ημέρα;

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει ως ανώτατο όριο πρόσληψης σακχάρων τα 50 γρ. την ημέρα με τη σύσταση να σημειώνει ότι τα 25 γρ. την ημέρα είναι ακόμα καλύτερο νούμερο. Στα σάκχαρα περιλαμβάνονται και οι χυμοί φρούτων αλλά όχι τα φρούτα.

Δες επίσης: Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη σε 7 ημέρες με τα τρικ της Miranda Kerr (και η δίαιτά της για 1 ημέρα!)

Ακολούθησε το tip της trainer

Τι συστήνει η personal trainer Λευκοθέα Καβρουλάκη: «Ένταξε τη γυμναστική στην καθημερινότητα σου. Η καθιστική ζωή έχει αποδειχθεί ότι μεγαλώνει τις πιθανότητες αύξησης βάρους σε μικρό χρονικό διάστημα. Μερικά από τα πολλά οφέλη της γυμναστικής είναι η βελτίωση της υγείας καθώς βοηθάει στο χάσιμο λίπους και στην αύξηση μυϊκής μάζας. Βελτιώνει την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Επιτυγχάνεται διατήρηση του βάρους χωρίς αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα. Επίσης έχουμε διατήρηση ή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού».

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece