Πώς να φάω το γιαούρτι; Νέες υπέροχες ιδέες για να φας γιαούρτι αλλιώς!

Να οι 8 καλύτερες ιδέες για να φας το γιαούρτι αλλιώς!

cottage,giaourti-anthotiro

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «Τα καλύτερα (light) σνακ για να φας στο γραφείο»

Πώς να φάω το γιαούρτι; Για να δεις ωραίους τρόπους να καταναλώσεις το γιαούρτι, κάνε κλικ:

Ντρέσινγκ για σαλάτες

Ντρέσινγκ για σαλάτες

Ανακάτεψε 1 φλιτζάνι γιαούρτι με 3 κ.σ. ελαιόλαδο και 2 κ.σ. χυμό λεμονιού. Πρόσθεσε μία σκελίδα σκόρδο τριμμένη ή 1 κ.γ. γλυκιά πάπρικα

Σε γλυκιές ζύμες

Σε γλυκιές ζύμες

Σε συνταγές για γλυκιές ζύμες (κέικ, κουλουράκια κ.λπ.) αντικατάστησε το γάλα ή την κρέμα με μείγμα από γιαούρτι και σόδα μαγειρικής. Για κάθε φλιτζάνι γιαουρτιού υπολόγισε 1/2 κ.γ. σόδα μαγειρικής.

Μαρινάδα για κρέας

Μαρινάδα για κρέας

Ανακάτεψε 2 φλιτζάνια γιαούρτι με 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο, 2 κ.σ. μουστάρδα, 1-2 κ.γ. θυμάρι ή μαντζουράνα ή φρέσκια ρίγανη και λίγο χοντρό αλάτι. Αν θέλεις, πρόσθεσε τριμμένο σκόρδο, τζίντζερ ή άλλα μυρωδικά της αρεσκείας σου. Ταιριάζει πολύ με κοτόπουλο, γαλοπούλα, κουνέλι και αρνάκι.

Μπεσαμέλ με γιαούρτι

Μπεσαμέλ με γιαούρτι

Ανακάτεψε καλά 1 φλιτζάνι γιαούρτι με 2 αβγά, 2 κ.σ. αλεύρι και 1/3 του φλιτζανιού τριμμένη γραβιέρα ή κεφαλογραβιέρα και ρίξ' τα επάνω από μουσακά ή παστίτσιο. Πριν χρησιμοποιήσεις το γιαούρτι για μαγείρεμα, άφησέ το σε θερμοκρασία περιβάλλοντος για να μην κόψει και πρόσθεσέ το στο τέλος για να κάνεις πιο πηχτή μία σούπα ή σάλτσα.

Γιαούρτι και μαγιονέζα

Γιαούρτι και μαγιονέζα

Σε συνταγές που απαιτούν μαγιονέζα, αντικατάστησε τη μισή ποσότητα μαγιονέζας με γιαούρτι. Δώσε περισσότερη γεύση προσθέτοντας βασιλικό, σκόρδο τριμμένο, ψιλοκομμένο μαϊντανό, άνηθο, φρέσκα κρεμμυδάκια.

Ντιπ

Ντιπ

Ανάμειξε 1 φλιτζάνι γιαούρτι με 1/2 φλιτζάνι τυρί-κρέμα και 3-4 κ.σ. ελαιόλαδο. Πρόσθεσε 1-2 κ.σ. φρέσκα μυρωδικά όπως μαϊντανό, άνηθο, κόλιαντρο, δυόσμο και βασιλικό. Σέρβιρε το μείγμα ως ντιπ ή άλειψε με αυτό ψημένες φέτες ψωμιού, φρυγανιές ή κράκερ και συνόδεψε με αλλαντικά ή καπνιστά ψάρια.

Σος για φρουτοσαλάτα

Σος για φρουτοσαλάτα

Ανακάτεψε 1 φλιτζάνι γιαούρτι με 2 κ.σ. άχνη ζάχαρη και 3-4 κ.σ. ροδόνερο ή ανθόνερο. Μπορείς, επίσης, να αρωματίσεις το γιαούρτι με μερικές σταγόνες από εσάνς βανίλιας.

Επιδόρπιο

Επιδόρπιο

Πολτοποίησε στο μπλέντερ φρούτα όπως μπανάνα, μήλο, ακτινίδιο, φράουλα, ροδάκινο, αχλάδι. Μέτρησε τον πολτό τους και πρόσθεσε γιαούρτι σε ίση ποσότητα. Πρόσθεσε λίγο μέλι. Μοίρασε το μείγμα σε ατομικά μπολ και άφησέ τα στην κατάψυξη για λίγες ώρες, μέχρι να σφίξουν.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i