Καλοκαιρινές τροφές που χρειάζεσαι για να παραμένεις ενυδατωμένη (με ελάχιστες θερμίδες!)

Ιδού λοιπόν, οι καλοκαιρινές τροφές που χρειάζεσαι για να παραμένεις ενυδατωμένη αλλά όχι πεινασμένη.

10.07.2016

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

Καλοκαίρι πολύ ζεστό δεν έχουμε ακόμα νιώσει αλλά η ενυδάτωση όσο περνούν οι ημέρες, είναι πρώτιστης σημασίας.

Οπότε, και η διατροφή μας πρέπει να προσαρμοστεί στα ξαφνικά ξεσπάσματα του υδράργυρου προς τα πάνω. Ακόμα κι αν δεν έχουμε καύσωνα, το να μένεις κάτω από την ομπρέλα στην παραλία για πολλές ώρες, σίγουρα θα έχει αντίκτυπο και στην ενυδάτωση του οργανισμού σου.

Ιδού λοιπόν, οι καλοκαιρινές τροφές που χρειάζεσαι για να παραμένεις ενυδατωμένη αλλά όχι πεινασμένη.

Εννοείται, πως το νερό είναι το βασικό που χρειάζεσαι τις καυτές ημέρες αλλά μπορεί να το βαριέσαι. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, δοκίμασε να προσθέσεις τα  παγάκια στο νερό, αλλιώς:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Cool ιδέα: Φτιάξε παγάκια με λουλούδια εύκολα!

Εναλλακτικά, δοκίμασε:

Νερό καρύδας

Γάλα Καρύδας

Το νερό καρύδας είναι το υγρό που βγαίνει από την καρύδα τη στιγμή που την σπας. Δεν περιέχει λιπαρά όπως το γάλα ή η σάρκα της καρύδας, έχει λίγες θερμίδες (περίπου 50 ανά φλιτζάνι) από τις οποίες οι περισσότερες αποτελούν φυσικά σάκχαρα. Εκτός από ζάχαρη και νερό, το νερό καρύδας περιέχει και μέταλλα όπως το μαγνήσιο και το κάλιο. Ειδικά το νερό καρύδας περιέχει περισσότερο κάλιο και από μια μέτρια μπανάνα.

 ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς θα πίνω πολύ νερό; 5 έξυπνοι τρόποι να το κάνεις… νόστιμο!

Αγγούρι:

Αγγούρι:

Το αγγούρι ενυδατώνει το σώμα: αν δεν μπορείς να υπολογίσεις το νερό που πίνεις, το αγγούρι αποτελεί την ιδανική εναλλακτική αφού η σύστασή του αποτελείται από 90% νερό. Ταυτόχρονα, το αγγούρι πολεμά τη ζέστη από μέσα προς τα έξω: Δροσιστικό στην γεύση, μπορεί να γίνει το απόλυτο υλικό για σμούθι το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα, το αγγούρι βοηθά και στο έγκαυμα από τον ήλιο!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Φτιάξε το δικό σου νερό με γεύση όπως στα spa! Δες πώς…

Παράλληλα, το αγγούρι περιέχει τις βασικές βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα: ΑΒ, C, οι οποίες τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και σου χαρίζουν ενέργεια. Κάνε χυμό το αγγούρι μαζί με σπανάκι και καρότο και μην ξεχνάς να τρως το αγγούρι καλά πλυμένο αλλά με τη φλούδα του, που περιέχει το 12% της βιταμίνης C που χρειάζεσαι καθημερινά. Τέλος, το αγγούρι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, μαγνήσιο και πυρίτιο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν τόσες θεραπείες σπα που βασίζονται αγγούρι.

Για τις υπόλοιπες καλοκαιρινές τροφές για σούπερ ενυδάτωση κάνε κλικ στη γκάλερι:

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece