Καλοκαιρινές τροφές που χρειάζεσαι για να παραμένεις ενυδατωμένη (με ελάχιστες θερμίδες!)

Ιδού λοιπόν, οι καλοκαιρινές τροφές που χρειάζεσαι για να παραμένεις ενυδατωμένη αλλά όχι πεινασμένη.

kalokairines-trofes

Καλοκαίρι πολύ ζεστό δεν έχουμε ακόμα νιώσει αλλά η ενυδάτωση όσο περνούν οι ημέρες, είναι πρώτιστης σημασίας.

Οπότε, και η διατροφή μας πρέπει να προσαρμοστεί στα ξαφνικά ξεσπάσματα του υδράργυρου προς τα πάνω. Ακόμα κι αν δεν έχουμε καύσωνα, το να μένεις κάτω από την ομπρέλα στην παραλία για πολλές ώρες, σίγουρα θα έχει αντίκτυπο και στην ενυδάτωση του οργανισμού σου.

Ιδού λοιπόν, οι καλοκαιρινές τροφές που χρειάζεσαι για να παραμένεις ενυδατωμένη αλλά όχι πεινασμένη.

Εννοείται, πως το νερό είναι το βασικό που χρειάζεσαι τις καυτές ημέρες αλλά μπορεί να το βαριέσαι. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, δοκίμασε να προσθέσεις τα  παγάκια στο νερό, αλλιώς:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Cool ιδέα: Φτιάξε παγάκια με λουλούδια εύκολα!

Εναλλακτικά, δοκίμασε:

Νερό καρύδας

Γάλα Καρύδας

Το νερό καρύδας είναι το υγρό που βγαίνει από την καρύδα τη στιγμή που την σπας. Δεν περιέχει λιπαρά όπως το γάλα ή η σάρκα της καρύδας, έχει λίγες θερμίδες (περίπου 50 ανά φλιτζάνι) από τις οποίες οι περισσότερες αποτελούν φυσικά σάκχαρα. Εκτός από ζάχαρη και νερό, το νερό καρύδας περιέχει και μέταλλα όπως το μαγνήσιο και το κάλιο. Ειδικά το νερό καρύδας περιέχει περισσότερο κάλιο και από μια μέτρια μπανάνα.

 ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς θα πίνω πολύ νερό; 5 έξυπνοι τρόποι να το κάνεις… νόστιμο!

Αγγούρι:

Αγγούρι:

Το αγγούρι ενυδατώνει το σώμα: αν δεν μπορείς να υπολογίσεις το νερό που πίνεις, το αγγούρι αποτελεί την ιδανική εναλλακτική αφού η σύστασή του αποτελείται από 90% νερό. Ταυτόχρονα, το αγγούρι πολεμά τη ζέστη από μέσα προς τα έξω: Δροσιστικό στην γεύση, μπορεί να γίνει το απόλυτο υλικό για σμούθι το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα, το αγγούρι βοηθά και στο έγκαυμα από τον ήλιο!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Φτιάξε το δικό σου νερό με γεύση όπως στα spa! Δες πώς…

Παράλληλα, το αγγούρι περιέχει τις βασικές βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα: ΑΒ, C, οι οποίες τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και σου χαρίζουν ενέργεια. Κάνε χυμό το αγγούρι μαζί με σπανάκι και καρότο και μην ξεχνάς να τρως το αγγούρι καλά πλυμένο αλλά με τη φλούδα του, που περιέχει το 12% της βιταμίνης C που χρειάζεσαι καθημερινά. Τέλος, το αγγούρι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, μαγνήσιο και πυρίτιο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν τόσες θεραπείες σπα που βασίζονται αγγούρι.

Για τις υπόλοιπες καλοκαιρινές τροφές για σούπερ ενυδάτωση κάνε κλικ στη γκάλερι:

Ρόδι ή χυμός ροδιού:

Ρόδι ή χυμός ροδιού:

Το ρόδι και ο χυμός του, εκτός από την δροσιστική του χρησιμότητα, αποτελεί πηγή βιταμινών Α, C και Ε, καθώς και φυτοθρεπτικών, όπως ανθοκυανίνες, ρεσβερατρόλη, φαινολικά οξέα και τανίνες.Ταυτόχρονα, περιέχει πουνικαλαγκίνες και ελλαγικό οξύ (ουσία με αντικαρκινικές ιδιότητες) ενώ ενισχύει την ανοσολογική αντίδραση του οργανισμού, μειώνει τις οξειδωτικές βλάβες του DNA, έχει αντιγηραντική δράση. 

Πεπόνι:

Πεπόνι:

Μπορεί το καρπούζι να θεωρείται ο βασιλιάς των καλοκαιρινών φρούτων εξαιτίας της γλυκιάς και δροσιστικής του γεύσης, ωστόσο το πεπόνι έχει μεγαλύτερη διατροφική αξία και περισσότερα συγκριτικά πλεονεκτήματα: υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, πιο πολλά αντιοξειδωτικά και βιταμίνες, ικανοποιεί την πείνα και τη δίψα χωρίς να χρειάζεται να καταναλώσουμε μεγάλες ποσότητές του και χωρίς να δημιουργεί απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

Καρπούζι:

Καρπούζι:

Έχει αντιοξειδωτική, αντιφλεγμονώδη και διουρητική δράση, συμβάλλει στην καλή λειτουργία των αγγείων και στην προστασία της καρδιάς. 

Ραπανάκια:

Ραπανάκια:

Το ραπανάκι, όπως και το αγγούρι, έχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, ενώ οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του, βοηθούν τους μυς και το στρες από τη ζέστη. Τέλος, η λουτεΐνη που περιέχουν τα ραπανάκια,ανήκει στην οικογένεια των καροτενοειδών, τα οποία έχουν αποδεδειγμένη αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση 

Σουσάμι και σπόροι μοσχοσίταρου:

Σουσάμι και σπόροι μοσχοσίταρου:

Οι σπόροι και των δύο ειδών νοηθούν το σώμα να δροσίζεται με φυσικό τρόπο. Οι φυτικές ίνες στους σπόρους αυτούς βοηθούν στην αποβολή των τοξινών ενώ ο σπόρος μοσχοσίταρου είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ως μπαχαρικό μαγειρικής από τους αρχαίους χρόνους για την ικανότητά του να διεγείρουν μεταβολισμού των υδατανθράκων και των λιπιδίων.

Φύλλα δυόσμου:

Φύλλα δυόσμου:

Οι ιδιότητες του δυόσμου, στην μείωση με φυσικό τρόπο της θερμοκρασίας του σώματος, δεν είναι μυστικές. Ταυτόχρονα, σε πολλές περιοχές της Ελλάδας χρησιμοποιούν φρέσκα φύλλα δυόσμου σε κομπρέσες, για να αντιμετωπίσουν τον πονοκέφαλο, ειδικά αν έχεις κάτσει για πολλές ώρες κάτω από τον ήλιο.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i