3 καθημερινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις (και) το σώμα σου

Εμπνευσμένες από το σκανδιναβικό τρόπο ζωής.

καθημερινές συνήθειες iStock

Πώς οι καθημερινές συνήθειες σου θα σε βοηθήσουν να υιοθετήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και, τελικά, να χάσεις και κάποια περιττά κιλά; Ιδού.

Διάβασε επίσης: 6 συνήθειες για να κάνεις στ’αλήθεια ισορροπημένη διατροφή

Πώς θα βελτιώσεις το σώμα σου με μόνο 3 κινήσεις:

1. Αγόρασε φρέσκα λαχανικά 

Επισκέψου την τοπική αγορά και τη λαϊκή της γειτονιάς σου και όχι μόνο το καλοκαίρι. Η μεσογειακή διατροφή είναι γεμάτη λαχανικά όχι μόνο θρεπτικά –λάχανο, κουνουπίδι, μαρούλι και λαχανάκια Βρυξελλών– και μανιτάρια, αλλά είναι και τροφές που είναι γεμάτες γεύση. Δύο προτάσεις της ειδικού για να τα απολαύσεις είναι ψητά παντζάρια με γκρέιπφρουτ και βασιλικό και σοταρισμένα λαχανάκια Βρυξελλών με σάλτσα σόγιας χαμηλή σε νάτριο και μέλι.

2. Προτίμησε το ψάρι

Τα θαλασσινά είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και λιπαρά από άλλες πηγές πρωτεϊνών. Επιπλέον, το λίπος από τα ψάρια που είναι τόσο δημοφιλή στη Σκανδιναβία –ρέγκα, τόνος, σολομός, σκουμπρί και γαλέος– είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα Ω-3, πολύτιμα για την υγεία της καρδιάς. Σε μελέτη διάρκειας 8 εβδομάδων, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας διαπίστωσαν ότι οι υπέρβαροι που έτρωγαν 3 με 5 μερίδες γαλέο την εβδομάδα έχασαν περισσότερο βάρος απ' όσους περιφρονούσαν το ψάρι.

3. Βελτίωσε το ψωμί σου

Προτίμησε τη σίκαλη και τα προϊόντα της. Υπάρχουν δύο είδη φυτικών ινών, οι διαλυτές, που βρίσκονται στη σίκαλη, και οι αδιάλυτες, που εντοπίζονται στο σιτάρι. Και τα δύο είδη σε χορταίνουν, αλλά οι διαλυτές μειώνουν επίσης τη χοληστερόλη και τη γλυκαιμική αντίδραση, μειώνοντας την ποσότητα γλυκόζης που εισέρχεται στο κυκλοφορικό, γεγονός που σημαίνει λιγότερες αυξομειώσεις του σακχάρου και λιγούρες.

Διάβασε επίσης: 5 διατροφικά λάθη που ευνοούν την αύξηση βάρους και δεν το καταλαβαίνεις

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i