5 καθημερινές συνήθειες για ένα πιο υγιές σώμα

Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές για να βελτιώσεις το σώμα και το μυαλό σου.

sportswoman-resting-picture-id914236566

Αν διατηρήσεις το μυαλό σου σε τέλεια κατάσταση, αυτό θα φροντίσει να γίνουν σωστά και οι μεταβολικές διεργασίες του σώματος. Μάθε τι χρειάζεται και κάνε μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σου ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές.

Διάβασε επίσης: Τι πρέπει να σταματήσεις το 2019 για να αποκτήσεις ένα πιο υγιές σώμα (και μια πιο υγιή σχέση με το φαγητό)

Ενυδατώσου σωστά

Ο εγκέφαλος σου είναι 20% νερό. Το νερό είναι σημαντικός παράγοντας σε όλες τις μεταβολικές διεργασίες του οργανισμού. Πιες καθημερινά 8-10 μεγάλα ποτήρια.

Ασκήσου συχνότερα

Η άσκηση είναι πολύ σημαντική για την πνευματική μας κατάσταση καθώς βοηθά τον εγκέφαλο να οξυγονώνεται καλύτερα. Ο εγκέφαλος σου μπορεί να αποτελεί το 2% του βάρους του σώματος σου, χρειάζεται όμως παραπάνω από το 20% της πρόσληψης σου σε οξυγόνο. Το περπάτημα, το τρέξιμο, η κολύμβηση, η ποδηλασία και ο χορός είναι ευχάριστοι τρόποι να διατηρήσεις το μυαλό σου καλά οξυγονωμένο και κοφτερό.

Ξεκίνα τη μέρα σου με πρωινό

Ένα καλό πρωινό βοηθά πολύ τη μνήμη όπως έδειξε έρευνα του Πανεπιστημίου του Τορόντο. Η έρευνα έδειξε ότι όσοι έφαγαν ένα σωστό πρωινό, είχαν καλύτερες επιδόσεις σε τεστ μνήμης, σε σχέση με εκείνους που δεν έφαγαν.

Απόλαυσε σωστά το φαγητό

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πρέπει να πάρεις το χρόνο σου και να απολαύσεις τα χρώματα, την υφή, τα αρώματα και τη γεύση κάθε πιάτου. Έτσι θα επιλέγεις σωστές τροφές που πραγματικά σου προσφέρουν κάτι και θα ανακαλύψεις ότι αυτό είναι καλύτερο από το να καταναλώνεις τεράστιες ποσότητες junk food. Προσπάθησε να μειώσεις τη ζάχαρη, τις επεξεργασμένες τροφές, τα προσθετικά, τα συντηρητικά, αλλά και τα τρανς λιπαρά.

Διάβασε επίσης: Πώς θα μάθεις να τρως πιο υγιεινά συνειδητά; Οι 4 τεχνικές του mindful eating

«Χτίσε» άμυνα

Ο οργανισμός μας παράγει ελεύθερες ρίζες, χημικές ουσίες που οξειδώνουν και «σκουριάζουν» τα κύτταρα μας. Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην καταπολέμηση αυτών των επιδράσεων. Επίλεξε τροφές με αντιοξειδωτικές ιδιότητες όπως φρέσκα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια, ξηρούς καρπούς, μυρωδικά, μπαχαρικά και πράσινο τσάι.

Διάβασε επίσης: Αποτοξίνωση τώρα; Η αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Δευ, 22 Νοε 2021

Τι να τρως μετά τον τοκετό: Για να γεμίσεις ενέργεια και να επανέλθεις στα κιλά σου

Γέννησες το μωρό σου, είσαι κουρασμένη, ξενυχτισμένη και αγχωμένη! Όχι, δεν είναι ώρα για δίαιτα! Είναι όμως σημαντικό να επιλέξεις έξυπνα το τι να τρως μετά τον τοκετό ώστε να έχεις ενέργεια και να επιστρέψεις σταδιακά στο φυσιολογικό σου βάρος.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΑΝΙΑ ΖΕΡΒΟΥ

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i