Αποτοξίνωση τώρα; Η αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο

Τι χρειάζεσαι στο ξεκίνημα του Ιανουαρίου; Ιδού η καλύτερη χειμερινή αντιοξειδωτική διατροφή.

12.01.2019

εχεις διαβασει

Οι γιορτές τελείωσαν και το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι ότι η διατροφή σου … πήγε και αυτή διακοπές!

Δες τα αντιοξειδωτικά τρόφιμα που σου προτείνει η Αναστασία Κόκκαλη, διαιτολόγος- διατροφολόγος, στη δίαιτα χωρίς κρέας που ακολουθεί.

Σε λίγες μέρες θα νιώθεις να χάνεις πόντους, θα δεις το βάρος σου να μειώνεται και η επιδερμίδα σου θα είναι πολύ ενυδατωμένη και λαμπερή!

Συμβουλές για την αντιοξειδωτική δίαιτα του χειμώνα:

  • *Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή τρέξιμο ή spinning (διάλεξε ό,τι σου φτιάχνει την διάθεση!)
  • *Νερό 2.5 λίτρα
  • *Στα φαγητά να προστίθεται μόνο ωμό ελαιόλαδο (2 κουτ σούπας/μέρα)
  • *Απαγορεύεται αυστηρά η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • *4 φλιτζάνια πράσινο τσάι και 1 ρόφημα κακάο με κανέλα κάθε μέρα
  • *Απόφυγε το αλάτι και πρόσθεσε πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο, κουρκουμά, και καυτερά μπαχαρικά
  • *Απέφυγε εντελώς το κρέας για 21 μέρες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 6 τροφές που τρως λάθος (και δεν καις λίπος)

Πρωινό: επίλεξε ένα από τα παρακάτω για κάθε ημέρα

1. Στραγγιστό Γιαούρτι 2% με 30γρ. νιφάδες φαγόπυρου και βρώμης, 2 φρέσκα σύκα ή 20 ρώγες σταφύλι, κανέλα, 1 κουτ goji berries
2. 3 πολύσπορες ρυζογκοφρέτες με ανάλατο φυστικοβούτυρο και μέλι, κανέλα
3. 1 ποτήρι αριάνι, 1 κουτ. σούπας σπόροι chia, και 10 ωμά αμύγδαλα (smoothie)

Δεκατιανό:

3-4 φρέσκα δαμάσκηνα ή 1 μπανάνα

The Mamagers Update

5 φορές που ζητάς τη μαμά σου, όσο χρονών κι αν είσαι

Γιατί το παιδί μου βρέχει το κρεβάτι του, ενώ είναι αρκετά μεγάλο;

Μεσημεριανό:

1. Ψάρι ψητό ή βραστό ή φούρνου με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Φακές ή φασόλια ρεβίθια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με ντοματίνια και κάπαρη
3. Ψητά λαχανικά φούρνου (μανιτάρια , μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage 100γρ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μούρα για αδυνάτισμα, αντιγήρανση & πολλά άλλα!

Απογευματινό:

2 αχλάδια ή 2 μήλα και 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

1. Αβοκάντο με ντοματίνια, ρίγανη και πιπέρι
2. 2 βραστά αυγά με σαλάτα σπανάκι και καρότο
3. Γιαούρτι 2% με σταφύλια και ανάλατα φιστίκια

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο http://kokkali.blogspot.gr/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Αποτοξίνωση με φρούτα
Αποτοξίνωση με φρούτα, με γιαούρτι, με λαχανικά: 5 προγράμματα για να διαλέξεις

Κάνε αποτοξίνωση με 5 διαφορετικά διατροφικά προγράμματα

Super νόστιμο και υγιεινό κινόα με κολοκύθα
Super νόστιμο και υγιεινό κινόα με κολοκύθα

Το αποτέλεσμα θα μοιάζει με ριζότο!

Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα | Πώς να χάνεις κιλά με 10 απλά κόλπα
Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα: Πώς να χάνεις κιλά με 10 απλά κόλπα

Τα 10 καλύτερα διατροφικά tips για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα.

Δες ποια είναι τα τρόφιμα στα οποία μπορείς να εθιστείς, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τα τρόφιμα που ενοχοποιούνται ως «εθιστικά» είναι, κυρίως, τρόφιμα που προκαλούν αίσθημα ευφορίας.

Πώς να τρώω και να μην παχαίνω
Πώς να τρώω και να μην παχαίνω το σαββατοκύριακο; Τι να φας στο σινεμά, το brunch και όχι μόνο

Ακολούθησε αυτές τις απλές αλλά αποτελεσματικές συμβουλές της διαιτολόγου για να απολαύσεις ένα υγιεινό σαββατοκύριακο χωρίς φουσκώματα και έξτρα κιλά.

banoffee συνταγή
H συνταγή για banoffee στην πιο υγιεινή και vegan εκδοχή του

Αναμφίβολα, ένα από τα πιο αγαπημένα γλυκά που δεν μπορείς να αποκλείσεις από τις απολαύσεις σου.

#shapegreece