Αποτοξίνωση τώρα; Η αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο

Τι χρειάζεσαι στο ξεκίνημα του Ιανουαρίου; Ιδού η καλύτερη χειμερινή αντιοξειδωτική διατροφή.

12.01.2019

Γράφει: Αναστασία Κόκκαλη

εχεις διαβασει

Αποτοξίνωση τώρα; Η αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο

Οι γιορτές τελείωσαν και το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι ότι η διατροφή σου … πήγε και αυτή διακοπές!

Δες τα αντιοξειδωτικά τρόφιμα που σου προτείνει η Αναστασία Κόκκαλη, διαιτολόγος- διατροφολόγος, στη δίαιτα χωρίς κρέας που ακολουθεί.

Σε λίγες μέρες θα νιώθεις να χάνεις πόντους, θα δεις το βάρος σου να μειώνεται και η επιδερμίδα σου θα είναι πολύ ενυδατωμένη και λαμπερή!

Συμβουλές για την αντιοξειδωτική δίαιτα του χειμώνα:

  • *Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή τρέξιμο ή spinning (διάλεξε ό,τι σου φτιάχνει την διάθεση!)
  • *Νερό 2.5 λίτρα
  • *Στα φαγητά να προστίθεται μόνο ωμό ελαιόλαδο (2 κουτ σούπας/μέρα)
  • *Απαγορεύεται αυστηρά η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • *4 φλιτζάνια πράσινο τσάι και 1 ρόφημα κακάο με κανέλα κάθε μέρα
  • *Απόφυγε το αλάτι και πρόσθεσε πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο, κουρκουμά, και καυτερά μπαχαρικά
  • *Απέφυγε εντελώς το κρέας για 21 μέρες

Αποτοξίνωση τώρα; Η αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 6 τροφές που τρως λάθος (και δεν καις λίπος)

Πρωινό: επίλεξε ένα από τα παρακάτω για κάθε ημέρα

1. Στραγγιστό Γιαούρτι 2% με 30γρ. νιφάδες φαγόπυρου και βρώμης, 2 φρέσκα σύκα ή 20 ρώγες σταφύλι, κανέλα, 1 κουτ goji berries
2. 3 πολύσπορες ρυζογκοφρέτες με ανάλατο φυστικοβούτυρο και μέλι, κανέλα
3. 1 ποτήρι αριάνι, 1 κουτ. σούπας σπόροι chia, και 10 ωμά αμύγδαλα (smoothie)

Δεκατιανό:

3-4 φρέσκα δαμάσκηνα ή 1 μπανάνα

The Mamagers Update

5 φορές που ζητάς τη μαμά σου, όσο χρονών κι αν είσαι

Γιατί το παιδί μου βρέχει το κρεβάτι του, ενώ είναι αρκετά μεγάλο;

Μεσημεριανό:

1. Ψάρι ψητό ή βραστό ή φούρνου με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Φακές ή φασόλια ρεβίθια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με ντοματίνια και κάπαρη
3. Ψητά λαχανικά φούρνου (μανιτάρια , μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage 100γρ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μούρα για αδυνάτισμα, αντιγήρανση & πολλά άλλα!

Απογευματινό:

2 αχλάδια ή 2 μήλα και 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

1. Αβοκάντο με ντοματίνια, ρίγανη και πιπέρι
2. 2 βραστά αυγά με σαλάτα σπανάκι και καρότο
3. Γιαούρτι 2% με σταφύλια και ανάλατα φιστίκια

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο http://kokkali.blogspot.gr/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.