Τα σνακ που τρώει η διαιτολόγος όταν θέλει να χάσει βάρος

Κάνει δίαιτα και μια διαιτολόγος; Και όταν κάνει, τι επιλέγει για #σνακ;

eggs-halves-picture-id170615024

Ευχαριστούμε για τη mini ανάκριση την  Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

Και οι διαιτολόγοι ξεφεύγουν κάποιες φορές και προσπαθούν να χάσουν βάρος και επιλέγουν σνακ για να τα καταφέρουν. Ρωτήσαμε τη διαιτολόγο- διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου και μάθαμε πως καταφέρνει να αδυνατίζει, κάθε φορά που το έχει ανάγκη και τι τρώει σε αυτές τις περιόδους.

«Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ να βάζω ένα όριο καθημερινά, παρά να ξεφύγω και να χρειαστεί να μπω σε αυστηρό πρόγραμμα κάποιες μέρες ή εβδομάδες. Από την άλλη, επειδή κάποιες φορές οι κοινωνικές υποχρεώσεις είναι τέτοιες, τυχαίνει να πέσουν απανωτά κάποια πιο «ενισχυμένα» γεύματα και η ζυγαριά να αρχίσει να διαμαρτύρεται. Είναι και η φύση του επαγγέλματος τέτοια, που πρέπει να δίνω το καλό παράδειγμα, οπότε συμμορφώνομαι άμεσα», τονίζει η ειδικός και συμπληρώνει.

«Φροντίζω πάντα να διώξω τις ενοχές και να δράσω χωρίς συναίσθημα, αλλά με τη σκέψη ότι πέρασα όμορφα και απόλαυσα τις λιχουδιές που έφαγα. Δε λείπουν και οι στιγμές που μετανιώνω, αλλά προσπαθώ αυτό να μη με επηρεάσει».

Και γυμναστική στο πρόγραμμα

Η ειδικός τονίζει πως αρχικά αυξάνει το αερόβιο κομμάτι της γυμναστικής που κάνει και  προσπαθεί να περπατά λίγο περισσότερο. Από εκεί και έπειτα, στα κυρίως γεύματα θα βάλει ψάρι ή κοτόπουλο ή βραστά αυγά ή μπιφτέκια (χωρίς ψωμί, με τριμμένο καρότο και κολοκυθάκι στη ζύμη) πάντα με συνοδεία διαφόρων λαχανικών (πολύ χορταστικά και light είναι τα ψητά μανιτάρια).

«Μετά από πειράματα αρκετών ετών, έχω βρει ότι βοηθούν πολύ στα ενδιάμεσα τσιμπολογήματα (ή αργά το βράδυ) τα στικάκια λαχανικών αλλά όχι αγγούρι και καρότο, αλλά πιπεριές διαφόρων χρωμάτων, και φύλλα λάχανου και kale τα οποία τυλίγω σαν ρολάκια.

Αυτά τα συνδυάζω με ντιπ γιαουρτιού το οποίο έχει μέσα μπούκοβο και λίγο μπαλσάμικο.

Εναλλακτικά φτιάχνω ένα «ψευτο-τζατζίκι» τρίβοντας ένα αγγούρι μέσα σε ένα γιαούρτι και προσθέτοντας λίγο αλατοπίπερο και ρίγανη. Στις μεγάλες πείνες, θα βάλω και μια φρυγανιά για να... το ρίξω έξω!»

Κι άλλα σνακ διαίτης:

-Σε περίπτωση που θέλεις κάτι πιο αλμυρό ή κάτι που να θυμίζει περισσότερο φαγητό, μπορείς να καταναλώσεις ενδιάμεσα 1-2 βραστά ασπράδια ή να φτιάξεις ένα αυγό ποσέ που έχει μόλις 75 θερμίδες, αλλά πολύ καλό βαθμό κορεσμού.

«Πιθανώς θα ανοίξω και το ψυγείο, αλλά θα προσπαθήσω να φάω μόνο 1-2 φέτες γαλοπούλας. Το κλειδί σε αυτό είναι να τις φάω έχοντας απομακρυνθεί από την κουζίνα και καλύτερα να έχω καθίσει στο σαλόνι για να το σκεφτώ δύο φορές πριν ξανασηκωθώ», τονίζει η ειδικός.

 

-Αν θελήσεις κάτι με γλυκιά γεύση, μπορείς να καταναλώσεις λίγες σταφίδες, και αν έχεις ανάγκη για σοκολάτα, κάνε το εξής:

Βάλε μισό φλιτζάνι γάλα 1 κουτ. της σούπας βρώμη, 1 κουτ. του γλυκού κακάο και λίγη στέβια και άφησέ το να μαγειρευτεί για 5 λεπτά στο φούρνο μικροκυμάτων, ώστε να γίνει σαν «πουτίγκα» με λιγότερες από 100 θερμίδες.

-Στο προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο που οι περισσότερες γυναίκες χαλάμε τη διατροφή μας, είναι πολύ βοηθητικό ένα ρόφημα κρόκου κοζάνης που μειώνει τα συμπτώματα, με άφθονη κανέλα για να ρυθμιστεί το ζάχαρο.

«Εναλλακτικά έχω παγάκια από στυμμένο λεμόνι στην κατάψυξη τα οποία τα βάζω σε ανθρακούχο νερό και ξεγελάω τη γεύση και την πείνα μου», συμπληρώνει η Κλειώ Δημητριάδου.

Tip: Τέλος, στις περισσότερες περιπτώσεις, αρκεί να βρεις κάτι για να απασχοληθείς ώστε να περάσει η ώρα της κρίσης... πχ να βάψεις τα νύχια σου ή να πλύνεις τα δόντια σου για να μην υποκύψεις και βγω από το στόχο σου.

Σκέψου όπως η ειδικός:

«Μπορεί ο περισσότερος κόσμος να σκέφτεται: τι ανάγκη έχει και κάνει δίαιτα; αλλά από την άλλη θα ήταν αστείο να πω ότι τρώω ό,τι θέλω και δεν παχαίνω!»

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i