Πώς να κόψω τη ζάχαρη; 3 tricks για να μην νιώσεις ότι την έβγαλες από τη διατροφή σου

Πώς θα καταφέρεις να μην έχεις λιγούρες για κάτι γλυκό;

29.09.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Πώς να κόψω τη ζάχαρη; 3 tricks για να μην νιώσεις ότι την έβγαλες από τη διατροφή σου

Αν είσαι λάτρης των γλυκών, σίγουρα σου είναι δύσκολο να την αποχωριστείς μια και καλή από την καθημερινότητά σου. Η επιθυμία για κάτι γλυκό είναι εκεί, για να σου υπενθυμίζει την αδυναμία σου. Ωστόσο, αν έχεις βάλει σκοπό να κόψεις τη ζάχαρη, παρακάτω θα βρεις τρία tips που θα σε βοηθήσουν να μην την αποζητάς συνεχώς.

Πώς να κόψω τη ζάχαρη; 3 tricks για να μην νιώσεις ότι την έβγαλες από τη διατροφή σου:

1. Αντικατάστησε τα γλυκά με ένα φρούτο

Μπορεί να ακούγεται βαρετό, όμως, εξασκώντας τον εαυτό σου, θα συνηθίσεις να γεύεσαι τη φυσικά γλυκιά γεύση των φρούτων και, μάλιστα, θα σου φαίνεται… πολύ γλυκιά! Την επόμενη φορά που θα νιώσεις ανάγκη για κάτι με ζάχαρη, δε χρειάζεται να μην «ακούσεις» τις ανάγκες του σώματός σου, αλλά αντί για σοκολάτα ή κάποιο γλύκισμα, προτίμησε να φας ένα φρέσκο φρούτο. Περίμενε περίπου μισή ώρα και θα δεις πως η ανάγκη του οργανισμού σου έχει καλυφθεί και με το παραπάνω!

Διάβασε επίσης: Απογευματινή λιγούρα: Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους πώς την αντιμετωπίζουν

2. Σε κάθε κυρίως γεύμα φρόντισε να υπάρχει ο συνδυασμός: καλοί υδατάνθρακες – φυτικές ίνες – πρωτεΐνη και καλά λιπαρά

Αποφεύγοντας την ισορροπία στο γεύμα σου, όπως είναι η έλλειψη υδατανθράκων, μπορεί να σε οδηγήσει σε λιγούρες για κάτι γλυκό, αφού τα επίπεδα σακχάρου δεν είναι εκεί που πρέπει. Φρόντισε λοιπόν κάθε σου γεύμα να αποτελείται από τον παραπάνω συνδυασμό και επέλεξε υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη όπως η κινόα, η γλυκοπατάτα ή τα ρεβίθια.

3. Απόφυγε τις επιλογές με πρόσθετη ζάχαρη

Αν η επιθυμία σου για γλυκό δεν μπορεί, τελικά, να καταπολεμηθεί, φρόντισε να επιλέξεις κάτι χωρίς έξτρα ζάχαρη. Για παράδειγμα, επίλεξε να φας μαύρη σοκολάτα αντί για γάλακτος, που θα σε βοηθήσει να απολαύσεις κάτι γλυκό με λιγότερη ποσότητα ζάχαρης.

Διάβασε επίσης: Θρεπτικό κέικ χωρίς αλεύρι και ζάχαρη από τη διατροφολόγο Έφη Κολοβέρου

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.