Απογευματινή λιγούρα: Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους πώς την αντιμετωπίζουν

Κι όμως! Ακόμα και οι ειδικοί της διατροφής έρχονται αντιμέτωποι με απογευματινές λιγούρες.

11.09.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Απογευματινή λιγούρα: Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους πώς την αντιμετωπίζουν

Η απογευματινή λιγούρα είναι ένα «ευαίσθητο» ζήτημα που σίγουρα έχεις αντιμετωπίσει – το ίδιοι και οι experts της διατροφής. Τι κάνουν, όμως, εκείνοι; Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους (οι οποίοι, παρεμπτιπτόντως, είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στα social media) πώς διαχειρίζονται μια απογευματινή λιγούρα. Επιλέγουν να φάνε ή να πιουν κάτι; Ή τίποτα από τα δύο; Πάρε έμπνευση από τις ιδέες τους και αντιμετώπισε με επιτυχία την επόμενη απογευματινή λιγούρα που θα βρεθεί στο… δρόμο σου.

Απογευματινή λιγούρα: Πώς την αντιμετωπίζει μία διατροφολόγος;

Σοφία Κόντη @healthnutritionbalance

«Αν έχω φάει τα γεύματα μου κανονικά σίγουρα θα αποφύγω την απογευματινή λιγούρα…αν όχι θα επιλέξω μαύρη σοκολάτα ή ζελέ light με φρούτα»

Δήμητρα Γλυνού @dimitra_glunou

«Μπανάνα με ταχίνι κακάο ή φυστικοβούτυρο».

Ζωή Σαμαρά @dieticious_sam

«Συμβαίνει και στις καλύτερες διαιτολόγους… Συνήθως θα την καταπολεμήσω με μία μπάρα δημητριακών ή με ένα μικρό σοκολατάκι υγείας ή με ένα φρούτο».

Αλεξάνδρα Κοντοδήμου @nutrition_home

«Τρώγοντας! Αν δεν αρκεστώ στο απογευματινό σνακ μου μπορεί να φάω γιαούρτι με μέλι ή κράκερς ολικής αλέσεως. Πολλές φορές, αντί για καφέ, πίνω ζεστό κακάο (ναι, το πικρό) το οποίο ψήνω σαν ελληνικό καφέ με νερό. Έτσι μου φεύγει η επιθυμία για σοκολάτα!».

Μαρία Μεντζέλου @maria.mentzelou

«Αν έχω ήδη φάει το απογευματινό μου, πίνω ένα τσάι με 0 θερμίδες 0 ζάχαρη. Εναλλακτικά, θα πλύνω τα δόντια μου».

Ιωάννα Μανδηλάρη @threpsisnutrition

«Φροντίζω να μην φάω πολύ το μεσημέρι, ώστε να μην υπάρξει έντονο «σκαμπανεύασμα» του σακχάρου που θα οδηγήσει στην γνωστή απογευματινή λιγούρα. Όταν πάρ’αυτα δεν καταφέρω να την αποφύγω θα πιω μια λεμονάδα με στέβια και matcha το καλοκαίρι, ενώ το χειμώνα ίσως κάποιο χουρμά με αμυγδαλοβούτυρο».

Θέκλα Γκιώνη @mynutriplan

«Energy ball, εννοείται, από τα χεράκια μου (βρώμη, φυστικοβούτυρο, μέλι, κακάο, ινδική καρύδα, σπόροι chia)».

Έφη Κολοβέρου @efi_koloverou_dietitian

«Εύκολο! Σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο ή μια σπιτική μπάρα δημητριακών με κακάο. Πέραν του ότι μου καλύπτει στο έπακρο την ανάγκη για γλυκό, το κακάο καταστέλλει το stress λογω του μαγνησίου ενώ με βοηθά να μένω συγκεντρωμένη λόγω της θεοβρωμίνης (απαραίτητο όταν έχω ραντεβού back to back 😉).

Βίρνα Σκουλίδη @dietlicious.gr

«Συνήθως αποφεύγω να χάνω γεύματα και φροντίζω όλα να αποτελούνται από τροφές που θα με γλιτώσουν από τη λιγούρα για κάτι γλυκό. Αν παρ’ όλα αυτά θέλω πολύ κάτι γλυκό αυτό θα είναι 1 μπανάνα με 1 κουταλιά του γλυκού φυστικοβούτυρο».

Βάσω Βαγιώτα @dietitians_diary

«Επιλέγω ένα smoothie με φυτικό γάλα ή γιαούρτι αγελαδινό με φρούτα, ταχίνι ή φυστικοβούτυρο και βρώμη».

Διάβασε επίσης: 8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας από άγχος

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece