Πώς να προσθέσεις το ποπ κορν σε σαλάτες, σούπες και κροκέτες!

Δεν είναι μόνο ένα αγαπημένο σνακ, τώρα παίρνει τη θέση που του αξίζει στα μενού των καλύτερων εστιατορίων.

02.02.2017

εχεις διαβασει

Πώς να προσθέσεις το ποπ κορν σε σαλάτες, σούπες και κροκέτες!

Γνωρίζεις ήδη ότι το ποπκόρν είναι σούπερ υγιεινό και light: 1 φλιτζάνι φτιαγμένο στο φούρνο μικροκυμάτων ή στην ειδική συσκευή χωρίς λάδι έχει μόλις 31 θερμίδες, ενώ σου προσφέρει φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Όμως, ο λόγος που πολλοί σεφ έχουν
αρχίσει να το περιλαμβάνουν στις συνταγές τους είναι άλλος: Η ιδιαίτερη γεύση του, που
θυμίζει ξηρό καρπό και η τραγανιστή υφή που δίνει στα πιάτα. Εμείς σου προτείνουμε
τρεις διαφορετικούς τρόπους για να το αξιοποιήσεις στην κουζίνα σου!

 

Κάνε πιο crunchy τις σαλάτες και τις σούπες σου

Ο Josh Tomson, executive chef στο εστιατόριο Tree (Πενσιλβάνια, ΗΠΑ), σου προτείνει να καρυκέψεις το ποπκόρν με μπαχαρικά (δοκίμασε μοσχοκάρυδο και κανέλα) και να το προσθέσεις πάνω από ένα μπολ ζεστή παγωμένη κολοκυθόσουπα. Εναλλακτικά, μπορείς να αντικαταστήσεις με αυτό τα κρουτόν στις σαλάτες σου.

 

Πώς να προσθέσεις το ποπ κορν σε σαλάτες, σούπες και κροκέτες!

Δώσε έξτρα πηχτή υφή στις σούπες

Μια ιδέα της Annie Pettry, ιδιοκτήτριας και σεφ του εστιατορίου Decca (Κεντάκι): Ζεμάτισε το ποπκόρν σε αλατισμένο νερό, στράγγιξέ το και πέρασέ το από ψιλό σουρωτήρι. Ρίξε τον πολτό που θα πάρεις σε κατσαρόλα, τσιγάρισέ τον με λίγο λάδι και πρόσθεσε ζωμό κοτόπουλου ή λαχανικών. Άφησε το μείγμα να βράσει μέχρι η υφή του να γίνει αρκετά πηχτή. Πρόσθεσε τριμμένη παρμεζάνα και σέρβιρε με γαρίδες σοταριμένες και τσιγαρισμένα ποπκόρν.

Χρησιμοποίησέ το στο πανάρισμα

Ο Bret Macris, executive chef στο εστιατόριο Syndicated (Μπρούκλιν), βρήκε αυτό τον πρωτότυπο τρόπο για να κάνει το πανάρισμα ακόμα πιο τραγανό και gluten-free! Χτύπα στο μούλτι το ποπκόρν σε χοντρά κομμάτια. Βύθισε κομμάτια από κοτόπουλο ή χοιρινό σε χυλό που θα φτιάξεις από αβγό και ρυζάλευρο και στη συνέχεια ακούμπησέ το σε πιάτο όπου έχεις απλώσει το ποπκόρν, πιέζοντάς το με το πιρούνι για να κολλήσει πάνω στο κρέας. Τηγάνισε το κρέας σε ελαιόλαδο, σε μέτρια φωτιά ή βάλ’ το σε ταψί που έχεις καλύψει με λαδόκολλα και ψήσ’ το στο φούρνο.

[related id="73771"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece