Πρωινό για δυνατό ανοσοποιητικό: Αυτοί είναι οι βασικοί κανόνες που πρέπει να θυμάσαι

Σίγουρα, θα σε βοηθήσει να «χτίσεις» μυς και να διατηρήσεις το ανοσοποιητικό σου δυνατό.

15.09.2020

εχεις διαβασει

Πρωινό για δυνατό ανοσοποιητικό

Ένα καλό πρωινό σε προετοιμάζει για μια καλή μέρα. «Αυτό που στην πραγματικότητα κάνει είναι να εφοδιάζει μυαλό και σώμα» τονίζει η Dawn Jackson Blatner, RDN, συγγραφέας του @The Superfood Swap. Το πρωινό θα «χτίσει» τους μυς σου, θα κόψει την όρεξή σου μέχρι το μεσημεριανό και θα σε βοηθήσει να ελέγχεις τις θερμίδες σου. Τέλος, είναι σημαντικό για την υγεία της καρδιάς.

Πρωινό για δυνατό ανοσοποιητικό: Αυτοί είναι οι βασικοί κανόνες που πρέπει να θυμάσαι

Αύξησε την πρωτεΐνη

Είναι πολύ σημαντική, καθώς χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την πέψη της απ’ ό,τι για τους υδατάνθρακες, άρα έχεις για περισσότερη ώρα την αίσθηση του κορεσμού. Συγχρόνως, βάζει σε τάξη τη διατροφή σου οδηγώντας σε σε πιο υγιεινές επιλογές. Μελέτη έδειξε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τουλάχιστον 30 γρ. πρωτεΐνη για πρωινό ήταν πιο πιθανό να αισθανθούν πληρότητα και να μην υπερκαταναλώσουν θερμίδες μέσα στη μέρα. Δεν είναι απαραίτητο να λάβεις 30 γρ. πρωτεΐνη για να έχεις αυτά τα αποτελέσματα, καθώς, σύμφωνα με τη συγγραφέα, 15-25 γρ. μπορεί να φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα. Δοκίμασε λοιπόν αβγά (βραστά ή ομελέτα, λαχανικά και τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως).

Γυμνάσου το πρωί

Εάν τρως πρωινό μετά την προπόνηση, δώσε σημασία στη σύνθεσή του προκειμένου το σώμα σου να ανακτήσει δυνάμεις και να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας. «Χρειάζεσαι πρωτεΐνη για τους μυς σου και υδατάνθρακες που θα επαναφορτίσουν τις αποθήκες της ενέργειάς σου» σημειώνει η Dawn Jackson Blatner.

Κάν’ το πλούσιο

«Το πρωινό σου πρέπει να σου προσφέρει γύρω στις 400- 600 θερμίδες» επισημαίνει η συγγραφέας. Για ποιο λόγο; Όσοι παραλείπουν το πρωινό έχουν περισσότερες πιθανότητες από εκείνους που δεν το ξεχνούν να έχουν φραγμένες αρτηρίες, σύμφωνα με τις έρευνες. «Πολλοί πελάτες μου δεν πεινούν το πρωί, συνήθως επειδή έχουν καταναλώσει ένα μεγάλο βραδινό γεύμα» αναφέρει η Dawn Jackson Blatner. Αν κάτι τέτοιο σου φαίνεται πολύ οικείο, «επαναπρογραμμάτισε τα γεύματά σου και προσπάθησε να τρως λιγότερο το βράδυ ώστε να ξυπνάς πεινασμένη το πρωί».

Πρωινό χωρίς γαλακτοκομικά: 10 εύκολες επιλογές για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες

Βρώμη από το βράδυ: 5 ιδέες για να φτιάξεις κι εσύ το πιο γρήγορο και υγιεινό πρωινό που τρώνε όλοι στο Instagram

[related id="590887"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece