Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες

Πώς θα κάνουμε skip τους πολλούς υδατάνθρακες στο ξεκίνημα της μέρας; Με αυτές τις ιδέες.

09.07.2020

εχεις διαβασει

Ιδέες για πρωινό χωρίς υδατάνθρακες

Τοστ, pancakes, δημητριακά. Τα πιο δημοφιλή πρωινά περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων. Πολλές φορές είναι απαραίτητοι για το ξεκίνημα της μέρας μας, ειδικότερα αν έχουμε ένα έντονο πρόγραμμα και χρειάζεσαι ενέργεια. Αν θέλεις να ξεκινήσεις τη μέρα σου με πρωτεϊνικά γεύματα και λιγότερες θερμίδες, παρακάτω θα βρεις 11 ιδέες για πρωινό χωρίς υδατάνθρακες.

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες

· Ομελέτα με αβοκάντο και λαχανικά

· Πρωινό smoothie με φράουλες, βατόμουρα, γάλα και ξηρούς καρπούς

· Μπολ με βατόμουρα, γιαούρτι χωρίς λιπαρά και καρύδια

· Βραστό αβγό, αβοκάντο και ένα φλιτζάνι φράουλες ή βατόμουρα

· Ένα φλιτζάνι γιαούρτι με αμύγδαλα και μισό φλιτζάνι βατόμουρα

· «Λαζάνια» με ψητά κολοκυθάκια και χαλούμι (χωρίς ζυμαρικά)

Φτιάξε «λαζάνια» μόνο με ψητά κολοκυθάκια, πιπεριές και χαλούμι (χωρίς ζυμαρικά)!

Βρες εδώ τη συνταγή για ένα ιδιαίτερο πρωινό με λαχανικά και χαλούμι.

· Μάφιν αυγού

Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Βρες εδώ τη συνταγή 

· Wraps αυγού με καπνιστό σολομό και ρόκα

· Μπολ με cottage cheese και γαρνίρισμα με:

  • βατόμουρα και καρύδια
  • ή αβοκάντο και ντομάτα
  • ή ντοματίνια και βασιλικό
  • ή αμύγδαλα και μάνγκο

· Φριτάτα με ασπράδια

Βρες εδώ τη συνταγή

Για να φτιάξεις δικούς σου συνδυασμούς δες παρακάτω τις καλύτερες πηγές για καλά λιπαρά αλλά και για πρωτεΐνη.

Οι καλύτερες πηγές για καλά λιπαρά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο πρωινό σου:

  •  Οι σπόροι και οι ξηροί καρποί αλλά και τα βούτυρα από αυτούς
  •  Τα αβοκάντο
  • Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός και ο τόνος
  • Τα έλαια ψυχρής έκθλιψης, όπως το ελαιόλαδο και το σησαμέλαιο

Οι καλύτερες πηγές για πρωτεΐνη που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο πρωινό σου: 

  • Αυγά
  • Αμύγδαλα
  • Κοτόπουλο Στήθος
  • Βρώμη
  • Τυρί Cottage
  • Γιαούρτι
  • Γάλα
  • Τόνος
  • Κινόα
  • Γαλοπούλα

Δες ακόμα: 

Γλυκό πρωινό χωρίς ζάχαρη: 4 ιδέες για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με ενέργεια

Πρωινό χωρίς γαλακτοκομικά: 10 εύκολες επιλογές για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Πρωινό χωρίς γλουτένη: 8 ιδέες για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

10 smoothies με μεγάλη περιεκτικότητα πρωτεΐνης ιδανικά για fitness πρωινό ή μετά την άσκηση

[related id="506210"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece