Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες

Πώς θα κάνουμε skip τους πολλούς υδατάνθρακες στο ξεκίνημα της μέρας; Με αυτές τις ιδέες.

stuffed-omelette-with-tomatoes-red-bell-pepper-and-broccoli-picture-id1156773126 (1)

Τοστ, pancakes, δημητριακά. Τα πιο δημοφιλή πρωινά περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων. Πολλές φορές είναι απαραίτητοι για το ξεκίνημα της μέρας μας, ειδικότερα αν έχουμε ένα έντονο πρόγραμμα και χρειάζεσαι ενέργεια. Αν θέλεις να ξεκινήσεις τη μέρα σου με πρωτεϊνικά γεύματα και λιγότερες θερμίδες, παρακάτω θα βρεις 11 ιδέες για πρωινό χωρίς υδατάνθρακες.

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες

· Ομελέτα με αβοκάντο και λαχανικά

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 1

· Πρωινό smoothie με φράουλες, βατόμουρα, γάλα και ξηρούς καρπούς

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 2

· Μπολ με βατόμουρα, γιαούρτι χωρίς λιπαρά και καρύδια

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 3

· Βραστό αβγό, αβοκάντο και ένα φλιτζάνι φράουλες ή βατόμουρα

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 4

· Ένα φλιτζάνι γιαούρτι με αμύγδαλα και μισό φλιτζάνι βατόμουρα

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 5

· «Λαζάνια» με ψητά κολοκυθάκια και χαλούμι (χωρίς ζυμαρικά)

Φτιάξε «λαζάνια» μόνο με ψητά κολοκυθάκια, πιπεριές και χαλούμι (χωρίς ζυμαρικά)!

Βρες εδώ τη συνταγή για ένα ιδιαίτερο πρωινό με λαχανικά και χαλούμι.

· Μάφιν αυγού

Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Βρες εδώ τη συνταγή 

· Wraps αυγού με καπνιστό σολομό και ρόκα

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 8

· Μπολ με cottage cheese και γαρνίρισμα με:

  • βατόμουρα και καρύδια
  • ή αβοκάντο και ντομάτα
  • ή ντοματίνια και βασιλικό
  • ή αμύγδαλα και μάνγκο
Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 9

· Φριτάτα με ασπράδια

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες: 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες - εικόνα 10

Βρες εδώ τη συνταγή

Για να φτιάξεις δικούς σου συνδυασμούς δες παρακάτω τις καλύτερες πηγές για καλά λιπαρά αλλά και για πρωτεΐνη.

Οι καλύτερες πηγές για καλά λιπαρά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο πρωινό σου:

  •  Οι σπόροι και οι ξηροί καρποί αλλά και τα βούτυρα από αυτούς
  •  Τα αβοκάντο
  • Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός και ο τόνος
  • Τα έλαια ψυχρής έκθλιψης, όπως το ελαιόλαδο και το σησαμέλαιο

Οι καλύτερες πηγές για πρωτεΐνη που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο πρωινό σου: 

  • Αυγά
  • Αμύγδαλα
  • Κοτόπουλο Στήθος
  • Βρώμη
  • Τυρί Cottage
  • Γιαούρτι
  • Γάλα
  • Τόνος
  • Κινόα
  • Γαλοπούλα

Δες ακόμα: 

Γλυκό πρωινό χωρίς ζάχαρη: 4 ιδέες για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με ενέργεια

Πρωινό χωρίς γαλακτοκομικά: 10 εύκολες επιλογές για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Πρωινό χωρίς γλουτένη: 8 ιδέες για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

10 smoothies με μεγάλη περιεκτικότητα πρωτεΐνης ιδανικά για fitness πρωινό ή μετά την άσκηση

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i