Πώς θα φτιάξεις το δικό σου smoothie bowl βήμα – βήμα

Πως θα φτιάξεις ένα τέλειο smoothie bowl με δικά σου υλικά και στις γεύσεις που εσύ προτιμάς;

25.05.2017

εχεις διαβασει

Eίναι πιθανό στις δεκάδες συνταγές για smoothie bowl που θα βρεις στο shape.gr ή στο διαδίκτυο, να μην υπάρχει κάποια συνταγή που να την έχεις λατρέψει πλήρως.

Οπότε, είναι σημαντικό να ξέρεις πως θα φτιάξεις το δικό σου smoothie bowl .

Mix & match: Ξεκινάς με 1 κούπα κατεψυγμένου φρούτου της επιλογής σου. Θες μπανάνα; Θες μούρα; Ό,τι θες!

Έπειτα, αν θες προσθέτεις 1/2 κούπα ψιλοκομμένα και ζεματισμένα λαχανικά όπως το κέιλ ή το σπανάκι.
Έπειτα, μπαίνει το υγρό της υπόθεσης: Μπορείς να επιλέξεις 1/2 κούπα από: νερό καρύδας, γάλα αμυγδάλου, χυμό ρόδι, γιαούρτι, απλό άπαχο γάλα, χυμό καρότο, γάλα σόγιας, χυμό πορτοκάλι.

enhanced-4737-1440111094-1 (1)

Έπειτα, προσθέτεις 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο καρπών ή κάποιο φυσικό γλυκαντικό (μέλι, σιρόπι σφενδάμου, σιρόπι αγαύης) για να ισορροπήσει η γεύση προς το γλυκό.

Κι έπειτα έρχονται τα toppings! Εκεί έχεις την πλήρη ελευθερία να κινηθείς όπως θες: τσιπς σοκολάτας, αποξηραμένα φρούτα, ξηροί καρποί, δημητριακά, σπόροι και ό,τι φανταστείς θα δώσει γεύση και χρώμα.

smoothie-bowls-ylika shutterstock_380022250

Topics:

SMOOTHIE

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

5 λόγοι να φας κολοκύθα ΤΩΡΑ (ναι, ξεκινάει η εποχή της!)

5 λόγοι που η κολοκύθα είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό με λίγες θερμίδες

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

#shapegreece