Η λίστα με τις τροφές για υγιή μαλλιά και δέρμα

Σούπερ τροφές για να διατηρήσεις την υγεία των μαλλιών και του δέρματός σου. Απλά τρόφιμα που θα λατρέψεις.

06.06.2020

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

μαλλιά

Παρότι η σωστή φροντίδα της επιδερμίδας και των μαλλιών είναι ανεκτίμητη όταν επενδύεις οικονομικά σε αυτή, μην παραβλέπεις τη σημασία της διατροφής σου. Επένδυσε σε σούπερ τροφές για υγιή μαλλιά και δέρμα.

Είναι όμως σημαντικό να λάβεις υπόψη σου την επίδραση που έχουν κάποια τρόφιμα στην εμφάνισή σου. Θέλεις λαμπερά μαλλιά ή πιο ισορροπημένη επιδερμίδα; Αποκαλύπτουμε τις σούπερ τροφές για την ομορφιά σου.

Βρώμη

Είναι γεμάτη με κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη Ε. Όλα συστατικά που θα κάνουν το δέρμα σου να λάμπει. Είναι επίσης καλή για εκείνους που νιώθουν αγχωμένοι, οπότε αντί για το πρωινό σου τοστ προτίμησε ένα μπολ με βρώμη και γάλα.

Αβοκάντο

Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και καλά λιπαρά, κάνοντάς το κορυφαία επιλογή αν έχεις αρχίσει να ανησυχείς για τις ρυτίδες. Μια ιδέα είναι να ψιλοκόψεις μισό αβοκάντο και να το προσθέσεις στη σαλάτα ή στο σάντουιτς σου.

Ραδίκια

Μπορεί να ακούγεται παράξενη επιλογή, αλλά μην νομίζεις ότι θα σου πούμε να αρχίσεις να τα μασουλάς. Απόλαυσέ τα βραστά ή πιες ένα αφέψημα από αποξηραμένα ραδίκια. Τα φύλλα του περιέχουν ουσίες που βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού σου.

Κολοκυθόσποροι

 Μπορεί να είναι μικροί, είναι όμως πολύτιμοι για φροντίδα της ομορφιάς σου. Οι κολοκυθόσποροι είναι ισχυρά αντιοξειδωιτκά χάρη στα υψηλά επίπεδα ψευδάργυρου και βιταμίνης Ε που περιέχουν. Βοηθούν το σώμα σου να αυτοκαθαριστεί, έτσι το δέρμα θα αποκτήσει πιο ομοιόμορφη απόχρωση, θα μειωθούν οι δυσχρωμίες και οι κηλίδες και η επιδερμίδα σου θα ανανεώνεται καλύτερα.

Φράουλες

Αυτά τα ζουμερά φρούτα είναι γεμάτα με βιταμίνη C και άλλα αντιοξειδωτικά, που σημαίνει πως εμποδίζουν τις ελεύθερες ρίζες -οι οποίες μπορεί να επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσης- να επιδράσουν στο δέρμα. Οι φράουλες βοηθούν επίσης στη μείωση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος κάτω από τα μάτια, ενώ το σαλικυλικό οξύ που περιέχουν είναι ένα αποτελεσματικό καθαριστικό για το πρόσωπο.

Νεροκάρδαμο

Δρα σαν φυσικό αντιβιοτικό καθώς οι βιταμίνες Α και C που περιέχει είναι εξαιρετικές για την καταπολέμηση των κηλίδων. Είναι επίσης εύκολο να το προσθέσεις στις σαλάτες.

Άγριος σολομός

 Τα οφέλη από μια δίαιτα με πολλά λιπαρά ψάρια έχουν εκθειαστεί για πολλά χρόνια και στην κορυφή της λίστα θα πρέπει να είναι ο άγριος σολομός. Είναι πολύ πλούσιος σε ω3 λιπαρά οξέα τα οποία κρατούν το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο, ενώ το σελήνιο που περιέχει βοηθά στην προστασία από την ηλιακή έκθεση. Αν όλα αυτά δεν σου φαίνονται αρκετά, ενισχύει επίσης το σχηματισμό της βιταμίνης D που βοηθά τα δόντια και τα οστά σου να παραμένουν δυνατά.

Καρύδια

Θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα επιλογή σου όταν βλέπεις τα μαλλιά σου άτονα και θαμπά. Η βιταμίνη Ε και τα ω3 λιπαρά οξέα των καρυδιών θα βελτιώσει την υγεία των μαλλιών και θα κάνει το δέρμα και τα μάτια σου να δείχνουν πιο λαμπερά

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece