Οι 5 κινήσεις-κανόνες για να μην πάρεις πίσω τα κιλά που έχασες

Για να μην πάρεις πίσω το βάρος που έχασες, αυτές είναι οι κινήσεις που θα διατηρήσουν το σώμα και τις καλές σου συνήθειες

21.11.2020

εχεις διαβασει

μην πάρεις πίσω τα κιλά που έχασες

Δούλεψες σκληρά και επιτέλους κατόρθωσες να επιτύχεις το στόχο σου και να φτάσεις στο επιθυμητό βάρος! Αυτό απαιτούσε πολλή προσπάθεια και αγώνα, αλλά δεν είναι το τέλος. Η διατήρηση των κιλών σου και η αποφυγή της αύξησης πάλι του βάρους σου δεν είναι εύκολη υπόθεση.

«Περίπου το 65 τοις εκατό αυτών που έκαναν δίαιτα και έχασαν κιλά, επιστρέφουν στο αρχικό τους βάρος μέσα σε 3 χρόνια», αναφέρει ο Gary Foster, Ph.D., κλινικός διευθυντής του προγράμματος “Βάρος και Διατροφικές Διαταραχές”, του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνιας.

Έχουμε 5 μεθόδους που σου εγγυώνται μία ακόμα νίκη ενάντια στο περιττό βάρος – Πώς να μην πάρεις πίσω τα κιλά που έχασες

1. Αναθεώρησε τον τρόπο με τον οποίο βλέπεις το φαγητό

Αυτό μπορεί να έχει αποτελέσει ήδη ένα βήμα στην προσπάθειά σου μέχρι τώρα, αλλά αν δεν το έχεις κάνει, προσπάθησε πλέον να αντιμετωπίζεις την τροφή σαν απλό καύσιμο του σώματός σου, ώστε να απαλλαχτείς από αισθήματα όπως η ενοχή ή η ντροπή(που μπορεί να ένιωθες όσο ήσουν σε δίαιτα).

2. Κάνε νέους φίλους, αλλά μην ξεχάσεις και τους παλιούς

Αν για τους φίλους σου μία ευχάριστη βραδιά περιλαμβάνει παχυντικό φαγητό έξω και άφθονο αλκοόλ, καλό θα ήταν να προτείνεις εσύ κάποια πιο υγιεινή επιλογή ή να κάνεις νέους φίλους που θέλουν να είναι δραστήριοι και να ακολουθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

3. Μείνε δραστήρια

Να φαντάζεσαι ότι το σώμα σου είναι σαν ένα αυτοκίνητο και ότι πρέπει να φτάσεις ένα συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων- βημάτων κάθε μέρα(περίπου 10.000 βήματα προτείνονται). Μαζί με την καθιερωμένη σου γυμναστική, μην ξεχνάς:-Μία φορά τη βδομάδα να πηγαίνεις στη δουλειά με τα πόδια ή με το ποδήλατο-Να περπατάς ή να κάνεις ποδήλατο μέχρι τη στάση του λεωφορείου αντί να οδηγείς-Όποτε προκύπτει δουλειά κοντά στο σπίτι σου να μην παίρνεις το αμάξι αλλά να περπατάς

4. Να ακολουθείς τον κανόνα 80/20

Αυτό σημαίνει 80% του καιρού να τρως υγιεινά φαγητά και 20% του καιρού να επιτρέπεις στον εαυτό σου να απολαμβάνει κάποια υγιεινά παραστρατήματα, όπως λίγο κρασί, μαύρη σοκολάτα ή μία γρανίτα. Είναι η ισορροπία στον τρόπο ζωής που σου επιτρέπει να αισθάνεσαι σιγουριά στις καθημερινές διατροφικές επιλογές σου.

5. Κάνε υγιεινό τρόπο ζωής

Απόβαλλε την έννοια του «χάνω κιλά» και άλλαξε τη νοοτροπία σου στο «Η ζωή μου είναι υγιεινή και δραστήρια, μέρος της οποίας αποτελεί η καλή διατροφή κάθε μέρα. Θέλω η ζωήμου να είναι η πιο υγιεινή και ζωντανή που μπορεί να υπάρξει, ώστε να νιώθω κι εγώ υπέροχα!».

Μπορεί να ακούγεται λίγο ανόητο να το επαναλαμβάνεις στον εαυτό σου, αλλά μάντεψε, πραγματικά μπορείς να το καταφέρεις! Να είσαι υπερήφανη για τον εαυτό σου και για όλες τις επιτυχίες που θα έχεις στο μέλλον!

[related id="42023"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece