Σωματότυπος αχλάδι; Αυτή είναι η σωστή διατροφή και άσκηση για να μειώσεις το λίπος στους γλουτούς

Μάθε τι διατροφή και άσκηση πρέπει να ακολουθείς αν έχεις σωματότυπο αχλάδι.

05.06.2019

εχεις διαβασει

γυναίκα, καλοκαίρι, σώμα, θάλασσα, fitness

Έχεις σωματότυπο αχλάδι; Σου έχουμε καλά (και κακά) νέα! Ήρθε η ώρα να αγαπήσεις τις καμπύλες σου αλλά και να βελτιώσεις τη σιλουέτα σου!

Τα καλά νέα για σένα που έχεις σωματότυπο αχλάδι

Είναι καλό που έχεις σωματότυπο αχλάδι γιατί…

  • Προστατεύεσαι από παθήσεις της καρδιάς Κανείς δεν είναι σίγουρος γιατί, αλλά κάποιοι ερευνητές θεωρούν ότι όσο μεγαλύτεροι είναι οι μηροί και οι γλουτοί σου σε σχέση με τη μέση σου τόσο πιο υγιής είσαι. Μάλιστα, ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Κολοράντο δήλωσαν πρόσφατα ότι η λιποαναρρόφηση στη περιοχή των γοφών και των μηρών μπορεί να είναι ωφέλιμη για την εμφάνιση, αλλά όχι για την υγεία.
  • Αυξάνονται τα επίπεδα της “καλής” χοληστερόλης Το υποδόριο λίπος βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια του δέρματος και όχι βαθιά, όπως το σπλαχνικό. Έτσι, το να έχεις λίπος στους γλουτούς και τους μηρούς έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα της HDL ή “καλής” χοληστερόλης.
  • Έχεις μειωμένες πιθανότητες να εμφανίσεις διαβήτη τύπου ΙΙ σε σύγκριση με τις γυναίκες με σώμα «μήλο».

Σωματότυπος μήλο: Πώς θα χάσεις το λίπος από την κοιλιά; Η δρ Μαρία Ψωμά δίνει τις 11 κινήσεις

Κάνουμε 30 μέρες βαθιά καθίσματα για δυνατούς γλουτούς

Τα κακά νέα

  • Διατρέχεις υψηλότερο κίνδυνο οστεοπόρωσης και οστεοπενίας, επειδή έχεις χαμηλότερα επίπεδα ανδρογόνων, βασικών για τη δημιουργία οστών.
  • Μπορεί να αποκτήσεις κιρσούς Oι γυναίκες που έχουν σώμα «αχλάδι» έχουν 20% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης κιρσών από αυτές με σώμα «μήλο». Δεν είναι σαφής ο λόγος, ωστόσο ίσως να οφείλεται στο επιπλέον βάρος στους γοφούς, τους μηρούς και τους γλουτούς, που ασκεί μεγαλύτερη πίεση στις φλέβες σου ή εξαιτίας προβλημάτων λεμφατικής παροχέτευσης.

Τι να φας για να μειώσεις το λίπος στους μηρούς και τους γλουτούς…

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece