Ξηροί καρποί (μακαντέμια, πεκάν, καρύδια) και οι θερμίδες που κρύβουν

Μία μόνο χούφτα ξηροί καρποί τη μέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου κατά 21%.

28.07.2020

εχεις διαβασει

Ξηροί καρποί (μακαντέμια, πεκάν, καρύδια) και οι θερμίδες που κρύβουν

Ξηροί καρποί: ο Απόλυτος συνδυασμός καλών λιπαρών, φυτικών ινών και άλλων βιταμινών και ιχνοστοιχείων βρίσκεται σε ένα ξηρό καρπό. Ιδού τι σου δίνει ο καθένας ανά 30. Γρ.

Θερμίδες ξηροί καρποί

Μακαντέμια

204 θερμίδες, 21,5 γρ. λιπαρά, 2 γρ. φυτικές ίνες, 2 γρ. πρωτεΐνη, 0,2 mg βιταμίνη Ε, 3 mcg φολικό οξύ, 37 mg μαγνήσιο, 24 mg ασβέστιο, 1 mg σίδηρο

Πεκάν

196 θερμίδες, 20,5 γρ. λιπαρά, 3 γρ. φυτικές ίνες, 3 γρ. πρωτεΐνη, 0,4 mg βιταμίνη Ε, 6 mcg φολικό οξύ, 34 mg μαγνήσιο, 20 mg ασβέστιο, 0,7 mg σίδηρο

Φουντούκια

176 θερμίδες, 17 γρ. λιπαρά, 3 γρ. φυτικές ίνες, 4 γρ. πρωτεΐνη, 4,2 mg βιταμίνη Ε, 32 mcg φολικό οξύ, 46 mg μαγνήσιο, 32 mg ασβέστιο, 1,3 mg σίδηρο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ξηροί καρποί, ξέρεις πόσες θερμίδες τσιμπολογάς;

Καρύδια

183 θερμίδες, 18 γρ. λιπαρά, 2 γρ. φυτικές ίνες, 4 γρ. πρωτεΐνη, 0,2 mg βιταμίνη Ε, 27 mcg φολικό οξύ, 44 mg μαγνήσιο, 28 mg ασβέστιο, 0,8 mg σίδηρο

Φιστίκια Αιγίνης

159 θερμίδες, 13 γρ. λιπαρά, 3 γρ. φυτικές ίνες, 6 γρ. πρωτεΐνη, 0,8 mg βιταμίνη Ε, 14 mcg φολικό οξύ, 34 mg μαγνήσιο, 30 mg ασβέστιο, 1,1 mg σίδηρο

Ξηροί καρποί (μακαντέμια, πεκάν, καρύδια) και οι θερμίδες που κρύβουν

Κάσιους

157 θερμίδες, 12,5 γρ. λιπαρά, 1 γρ. φυτικές ίνες, 5 γρ. πρωτεΐνη, 0,3 mg βιταμίνη Ε, 7 mcg φολικό οξύ, 83 mg μαγνήσιο, 10 mg ασβέστιο, 1,9 mg σίδηρο

Αμύγδαλα

162 θερμίδες, 14 γρ. λιπαρά, 4 γρ. φυτικές ίνες, 6 γρ. πρωτεΐνη, 7,2 mg βιταμίνη Ε, 12 mcg φολικό οξύ, 76 mg μαγνήσιο, 75 mg ασβέστιο, 1 mg σίδηρο

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece