Υγιεινά σνακ για τις βραδινές λιγούρες: 5 ιδέες για ένα ελαφρύ γεύμα πριν τον ύπνο

Η Shape team δοκίμασε τα προϊόντα της ελληνικής αγοράς και προτείνει τις 5 καλύτερες και πιο υγιεινές επιλογές για σνακ πριν τον ύπνο.

12.03.2020

εχεις διαβασει

Υγιεινά σνακ για τις βραδινές λιγούρες

Για άλλη μία χρονιά τα γραφεία μας έγιναν… σημείο συνάντησης των συναδέλφων του ορόφου. Ο λόγος; Παντού κυκλοφορούσαν νόστιμα και υγιεινά γλυκά και αλμυρά σνακ, που τα δοκιμάζαμε, τα σχολιάζαμε, και, αφού διαβάζαμε τις διατροφικές ετικέτες τους, υπολογίζαμε λιπαρά, υδατάνθρακες και πρωτεΐνη και αναδείξαμε τους νικητές των σνακ για πολλές κατηγορίες. Ανάμεσα σε αυτές και τα σνακ για τις βραδινές λιγούρες. Ποια ήταν τα 5 καλύτερα που βρήκαμε στην ελληνική αγορά; Δες παρακάτω πού καταλήξαμε.

Διάβασε επίσης: 8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας από άγχος

Υγιεινά σνακ για τις βραδινές λιγούρες: 5 ιδέες για ένα ελαφρύ γεύμα πριν τον ύπνο

*«Κλειδί» συστατικών
Θ = Θερμίδες Λ = Λιπαρά σε γραμμάρια Υ = Υδατάνθρακες σε γραμμάρια
Π = Πρωτεΐνη σε γραμμάρια Σ = Σάκχαρα σε γραμμάρια Α = Αλάτι σε γραμμάρια

⇢ Wasa Original (wasa.gr)
Είναι λεπτές και τραγανές φρυγανιές και ταιριάζουν τόσο με αλμυρές όσο και με γλυκές γεύσεις. Η σίκαλη, που είναι το βασικό τους συστατικό, τους δίνει μια μοναδική και διακριτή γεύση.

Θ: 35 – Λ: 0,2 – Υ: 7,5 – Σ: 0 – Π: 1 – Α: 0 (Μερίδα = 1 φέτα)

⇢ Σοκολατίνια Υγείας Μίνι Παυλίδης (eu.mondelezinternational.com)
Κλασική επιλογή για τη βραδινή λιγούρα η σοκολάτα! Αγαπάμε τη σοκολάτα υγείας, γιατί έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε κακάο και αντιοξειδωτικά στοιχεία.

Θ: 175 – Λ: 10,1 – Υ: 16,5 – Σ: 15,6 – Π: 1,3 – Α: 0 [Μερίδα = 3 σοκολατάκια (30 γρ.)]

⇢ Fitness Toasties Honey Mustard (nestle-family.com)
Όσο γλυκόξινα τα θέλεις όταν σε πιάνει λιγούρα και όσο υγιεινά τα θέλει η διαιτολόγος του Shape! Επίσης, είναι πολύ χαμηλά σε λιπαρά και σάκχαρα. Δύσκολα θα τα μοιραστείς.

Θ: 133 – Λ: 3,2 – Υ: 21,1 – Σ: 1,7 – Π: 3,1 – Α: 1,4 (Μερίδα = 36 γρ.)

⇢ Kale Chips, Classic Recipe (rhofoods.com)
Τα chips αυτά είναι η επιτομή του υγιεινού σνακ. Εκτός από λαχανίδα (kale), περιέχουν κάσιους, ηλιόσπορους και πιπεριές, που αυξάνουν τη διατροφική τους αξία και την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.

Θ: 202 – Λ: 11,5 – Υ: 15,3 – Σ: 0,7 – Π: 9,4 – Α: 0,6 (Μερίδα = 40 γρ.)

⇢ Sweet & Balance Σοκολάτα Γάλακτος με γέμιση Πραλίνα (sweetandbalance.gr)
Η πραλίνα είναι το αγαπημένο μας comfort food. Ο συνδυασμός με τη σοκολάτα γάλακτος την απογειώνει. Κι όλα αυτά με ελάχιστα σάκχαρα.

Θ: 96 – Λ: 14,4 – Υ: 19,6 – Σ: 2,4 – Π: 3,2 – Α: 0 (Μερίδα = 40 γρ.)

⇢ Επιδόρπιο γιαουρτιού Δέλτα Vitaline Go Nuts & Grains
Είναι επιδόρπιο γιαουρτιού, άρα καλύπτει την ανάγκη μας για ένα γλυκό, αλλά περιέχει στέβια ως βασικό γλυκαντικό. Περιέχει, επίσης, superfoods: αλόη, αμύγδαλα, σπόρους chia και δημητριακά.

Θ: 96 – Λ: 0,9 – Υ: 12,2 – Σ: 8,5 – Π: 8,5 – Α: 0,1 (Μερίδα = 180 γρ.)

Υγιεινά σνακ για τις βραδινές λιγούρες: 5 ιδέες για ένα ελαφρύ γεύμα πριν τον ύπνο

Διάβασε επίσης: Νυχτερινές λιγούρες; 6 τρόποι να σταματήσεις να μασουλάς αργά τη νύχτα

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece