Νηστίσιμη συνταγή γαριδομακαρονάδα από τη διαιτολόγο

Μια νόστιμη και γευστική συνταγή από τη διατροφολόγο για τις μέρες της νηστείας.

04.03.2020

εχεις διαβασει

Νηστίσιμη συνταγή γαριδομακαρονάδα

Ευχαριστούμε την διαιτολόγο  Κλειώ Δημητριάδου για τη συνταγή.

Νηστίσιμη συνταγή γαριδομακαρονάδα  (για 4 μερίδες)

Υλικά

  • 1 πακέτο μακαρόνια ολικής άλεσης
    400 γρ. γαρίδες αποφλοιωμένες (αν πάρετε ολόκληρες υπολογίστε 600 γρ.)
    1 μεγάλο κρεμμύδι (φιλοκομμένο)
    4 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο
    3 μέτριες ντομάτες (πολτοποιημένες)
    2 κουτ. της σούπας τσίπουρο

Εκτέλεση

Ρίχνουμε το κρεμμύδι σε μια κατσαρόλα με λίγο νερό (περίπου ½ φλυτζάνι) και το αφήνουμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να μαλακώσει.

Αφού εξατμιστεί το νερό, ρίχνουμε το ελαιόλαδο και τις γαρίδες και ανακατεύουμε. Ρίχνουμε 2 κουτ. της σούπας τσίπουρο και στη συνέχεια τις ντομάτες, αλάτι και πιπέρι

Προσθέτουμε 1 φλυτζάνι νερό και το αφήνουμε για 10 λεπτά να βράσει.

Σε μια άλλη κατσαρόλα βράζουμε τα μακαρόνια, σουρώνουμε και ανακατεύουμε με τις γαρίδες.

Θρεπτική αξία ανά μερίδα: 472 θερμίδες, 16 γρ. λιπαρά (εκ των οποίων 2,3 γρ. κορεσμένα), 63 γρ. υδατάνθρακες, 24,6 γρ. πρωτεΐνες, 7,5 γρ. φυτικές ίνες

Διάβασε επίσης: Τοστ με χούμους; 4 διαφορετικοί συνδυασμοί για να απολαύσεις το «νέο» πρωινό

Διάβασε επίσης: 5 ιδέες για αλείμματα και ντιπ για κομμένα λαχανικά και κριτσίνια

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece