Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη: Ποιο φρούτο να προτιμήσεις και πώς να τη φτιάξεις

Φτιάξε πανεύκολα μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και απόλαυσέ την στην πιο υγιεινή εκδοχή της.

26.03.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη

Φτιάξε πανεύκολα μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και απόλαυσέ την στην πιο υγιεινή εκδοχή της. Ποιο φρούτο να προτιμήσεις, ωστόσο, και γιατί;

Οι καλύτερες επιλογές φρούτων για να φτιάξεις «μαρμελάδα» χωρίς ζάχαρη είναι τα μούρα, γιατί έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πηκτίνη, αλλά μπορείς να κάνεις δοκιμή με όλα τα φρούτα που σου αρέσουν. Η συνταγή που μπορείς να δοκιμάσεις απαιτεί slow cooker ή βράσιμο σε χαμηλή θερμοκρασία για τουλάχιστον 3 ώρες.

Διάβασε επίσης: Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα

Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη – Θα χρειαστείς:

  •  1/2 κιλό φρούτα κομμένα σε μικρά κομμάτια
  • 2-3 κ.γ. σπόρους chia
  • 3-4 χουρμάδες κομμένους ή 2 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση: 

  • Βάλε όλα τα υλικά στο slow cooker και ανακάτεψε καλά. Μαγείρεψε σε χαμηλή φωτιά για περίπου 3 ώρες – θα ξέρεις ότι είναι έτοιμο όταν τα φρούτα και οι χουρμάδες έχουν μαλακώσει.
  • Με ένα ραβδομπλέντερ ή ακόμα και με ένα πιρούνι λιώσε τα φρούτα μέχρι να έχεις υφή μαρμελάδας. Βάλ’ τη σε ένα δοχείο που κλείνει αεροστεγώς και όταν κρυώσει στο ψυγείο.
  • Διατηρείται για 2 εβδομάδες.

Διάβασε επίσης: Οι 8 vegan τροφές που θα τρώμε σίγουρα το 2019

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.