Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη: Ποιο φρούτο να προτιμήσεις και πώς να τη φτιάξεις

Φτιάξε πανεύκολα μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και απόλαυσέ την στην πιο υγιεινή εκδοχή της.

30.03.2020

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη

Φτιάξε πανεύκολα μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και απόλαυσέ την στην πιο υγιεινή εκδοχή της. Ποιο φρούτο να προτιμήσεις, ωστόσο, και γιατί;

Οι καλύτερες επιλογές φρούτων για να φτιάξεις «μαρμελάδα» χωρίς ζάχαρη είναι τα μούρα, γιατί έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πηκτίνη, αλλά μπορείς να κάνεις δοκιμή με όλα τα φρούτα που σου αρέσουν. Η συνταγή που μπορείς να δοκιμάσεις απαιτεί slow cooker ή βράσιμο σε χαμηλή θερμοκρασία για τουλάχιστον 3 ώρες.

Διάβασε επίσης: Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα

Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη – Θα χρειαστείς:

  •  1/2 κιλό φρούτα κομμένα σε μικρά κομμάτια
  • 2-3 κ.γ. σπόρους chia
  • 3-4 χουρμάδες κομμένους ή 2 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση: 

  • Βάλε όλα τα υλικά στο slow cooker και ανακάτεψε καλά. Μαγείρεψε σε χαμηλή φωτιά για περίπου 3 ώρες – θα ξέρεις ότι είναι έτοιμο όταν τα φρούτα και οι χουρμάδες έχουν μαλακώσει.
  • Με ένα ραβδομπλέντερ ή ακόμα και με ένα πιρούνι λιώσε τα φρούτα μέχρι να έχεις υφή μαρμελάδας. Βάλ’ τη σε ένα δοχείο που κλείνει αεροστεγώς και όταν κρυώσει στο ψυγείο.
  • Διατηρείται για 2 εβδομάδες.

Διάβασε επίσης: Οι 8 vegan τροφές που θα τρώμε σίγουρα το 2019

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece