Μπάλες πρωτεΐνης με αλεύρι βρόμης, σοκολάτα και φυστικοβούτυρο

Υπέροχη συνταγή για μπάλες πρωτεΐνης για ενέργεια με φιστικοβούτυρο και σοκολάτα

09.04.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Οι μπάρες  ενέργειας που κυκλοφορούν στο εμπόριο,  έχουν πολλές θερμίδες και δεν πρέπει να το παρακάνεις με τη χρήση τους.Ένας τρόπος να ελέγχεις το πρωτεϊνικό σου σνακ είναι να το κάνεις μόνος σου.

Energy Bars with protein- recipe

Ιδού μια συνταγή για μπάλες πρωτεΐνης homemade από την εναλλακτική health blogger Lina Cosmo.

Yλικά

  • 2 κ.σ. πρωτεΐνη με γεύση βανίλια
  • 250 g φυστικοβούτυρο
  • 3 κ.σ. σοκολάτα (δάκρυα ή κακάο σε σκόνη ή τριμμένη κουβερτούρα)
  • 3 κ.σ. αλεύρι βρόμης (αν έχεις νιφάδες βρόμης μπορείς να φτιάξεις μόνη σου αλεύρι χτυπώντας τες στο μούλτι  για 1 λεπτό)
  • 2 κ.σ. ζάχαρη ή μέλι ή στέβια, σιρόπι αγαύης ή ό,τι άλλο γλυκαντικό θες
  • 1 κ.γλ. εκχύλισμα βανίλιας
  • 2 κ.σ. γάλα (χρησιμοποίησε 1.5 % λιπαρά) μπορεί να ‘ναι ό,τι γάλα θέλουμε π.χ. ρόφημα σόγιας ή ρυζιού

Εκτέλεση

Τα υλικά να βρίσκονται σε θερμοκρασία δωματίου. Τα τοποθετούμε σε ένα μεγάλο μπολ και τα ανακατεύουμε όλα μαζί αφήνοντας το αλεύρι βρόμης στο τέλος όπου το προσθέτουμε σιγά σιγά για να γίνουν πιο τραγανές οι μπάλες μας. Αν δυσκολευόμαστε με το πλάσιμο ζεσταίνουμε ελαφρώς τη σοκολάτα. Αν θέλουμε προσθέτουμε και λίγα αποξηραμένα φρούτα σε κομματάκια για μια δόση αντιοξειδωτικών και για λίγο χρώμα.

Tip μοίρασε την πρωτεΐνη που σου αναλογεί μέσα στην ημέρα (0.75 γραμμ. ανά κιλό σωματικού βάρους, ενώ αν γυμνάζεσαι φτάνει τα 1.5 g/kg)  σε περισσότερα γεύματα με το να παίρνεις όλη την πρωτεΐνη σε ένα γεύμα δεν θα έχει αποτελέσματα.

Eυχαριστούμε τo Lina’s Cosmos blog.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece