Συνταγή για υγιεινό ρυζόγαλο με 5 υλικά

Θέλεις πλούσια γεύση και λίγες θερμίδες; Φτιάξε αυτό το ρυζόγαλο με καστανό ρύζι.

09.05.2019

εχεις διαβασει

Το καλύτερο με την συνταγή αυτή για υγιεινό ρυζόγαλο είναι ότι φτιάχνεται εύκολα με υλικά που έχουμε ήδη στην κουζίνα μας.

Υλικά

  • 2 φλιτζάνια καστανό ρύζι 
  • 1 κούπα γάλα άπαχο ή γάλα καρύδας ή αμυγδάλου ή σόγιας
  • 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη ή 3/4 της κούπας σιρόπι σφενδάμου
  • 1/4 της κουταλιάς της σούπας εκχύλισμα βανίλιας
  • κανέλα για το γαρνίρισμα

Εκτέλεση

  • Βάζεις το ρύζι σε γουόκ ή κατσαρολάκι με 4 κούπες νερό σε μέτρια θερμοκρασία. Το αφήνεις να βράσει και χαμηλώνεις λίγο ακόμα τη θερμοκρασία μέχρι να απορροφηθεί το νερό και να γίνει μαλακό το ρύζι. Θα χρειαστούν 10-12 λεπτά.
  • Προσθέτεις το γάλα, το σιρόπι ή τη ζάχαρη (μπορείς να την λιώσεις σε λίγο νερό πριν την προσθέσεις) και ανακατεύεις σε δυνατή φωτιά για 5 λεπτά ή λίγο περισσότερο.
  • Τελευταία προσθέτεις τη βανίλια και χωρίζεις σε μπολάκια.
  • Γαρνίρεις με κανέλα.

Θερμίδες: 118, λιπαρά: 0,7 γρ, υδατάνθρακες: 21,2 γρ, φυτικές ίνες: 1 γρ, πρωτεΐνη: 7,6γρ, σάκχαρα 2 γρ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece