Άσκηση στην εγκυμοσύνη; Τι απαντά η trainer Emily Skye σε όσους «σοκάρονται» από τις προπονήσεις της

Η άσκηση στην εγκυμοσύνη επιτρέπεται, εφόσον έχεις την έγκριση του γιατρού σου – και τη διάθεση να την κάνεις.

31.03.2020

εχεις διαβασει

άσκηση εγκυμοσύνη

Η Emily Skye είναι trainer από την Αυστραλία και μοιράζεται στο Instagram τις προπονήσεις που κάνει ακόμη και σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Για την ακρίβεια, κάποια από τα προγράμματά της δεν είναι αυτό που θα λέγαμε «άσκηση στην εγκυμοσύνη» και γι’ αυτό έχει επικριθεί από πολλούς. Στα post της όμως απαντά και βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Τι τονίζει – και τι πρέπει να έχεις κι εσύ στο μυαλό σου; Πως η άσκηση στην εγκυμοσύνη επιτρέπεται, εφόσον είναι κάτι που έκανες και προτού μείνεις έγκυος. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχεις την έγκριση του γιατρού σου και να μην ξεπερνάς τα όριά σου. Δεν είναι τώρα η ώρα για να θέσεις νέους στόχους!

Άσκηση στην εγκυμοσύνη: Οι προπονήσεις της Emily Skye που ξεσήκωσαν αντιδράσεις

Τον Ιανουάριο, η αυστραλιανή fitness influencer μοιράστηκε με το κοινό της τα νέα για τη δεύτερη εγκυμοσύνη της. Από τότε, η μέλλουσα μαμά μοιράζεται τακτικά με τους ακολούθους της κάποιες προπονήσεις που κάνει στο σπίτι. Με βάση τα ποστ της στο Instagram, φαίνεται πως μπορεί να συνεχίσει το πρόγραμμά της με ασκήσεις με το βάρος του σώματος και με βάρη.

View this post on Instagram

Legs, Glutes, Back & Biceps workout wearing my @womensbestwear 💕 How cute is my little trainer by the way! 😍😃⁣ ⁣ SCROLL ACROSS ➡️⁣ ⁣ 🤰🏻 If you’re currently pregnant make sure your Doc clears you for exercise.⁣ ⁣ Do 4 – 8 rounds depending on fitness level & how you’re feeling (if preg).⁣ ⁣ 1. Squat to press x 30 secs⁣ ⁣ 2. Banded squats x 30 secs⁣ ⁣ 3. Back rows x 30 secs (pregnancy version)⁣ ⁣ 4. Bicep curls x 30 secs.⁣ ⁣ Rest when needed & stop if you feel dizzy, unwell, hot or breathless. If your belly is too heavy for the glute bridges you can elevate your upper back onto a bench or put pillows underneath your upper back so you’re comfy. 💕⁣ ⁣ If you need some workouts to do at home I have at home workouts in my FIT Program & a 30 day FREE trial if you’d like to try it – the info & link is in my profile! 😘⁣ ⁣ #womensbest #emilyskye #dumbbellworkout #pregnancyworkout #26weekspregnant

A post shared by EMILY SKYE | FITNESS | HEALTH (@emilyskyefit) on

Σε ένα πρόσφατο ποστ, η Skye μοιράστηκε ένα βίντεο: Στην 25η εβδομάδα της κύησης κάνει ασκήσεις με 60 κιλά βάρος – σημειωτέον: 40 κιλά λιγότερα απ’ όσα σήκωνε πριν την εγκυμοσύνη. «Είναι πολύ εύκολο για μένα να τα σηκώσω και θα μπορούσα άνετα να διατηρώ μια συζήτηση κάνοντας την άσκηση αυτή» έγραψε. «Έχω χάσει πολλή από τη δύναμή μου (για καλούς λόγους) αλλά εξακολουθώ να είμαι δυνατή!».

View this post on Instagram

60kg deadlifts which is 40kg less than usual (before preg) & is half of my 1 rep max (scroll across for the video ➡️). It’s very easy for me to lift & I could easily hold a conversation while doing this weight. I’ve lost a LOT of strength (for good reason ☺️) but I am still STRONG!! 😝⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣💪🏼 ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ I receive MANY comments & DMs from people who are shocked that I STILL lift weights while pregnant & say it’s DANGEROUS. Lifting weights if done incorrectly by ANYONE is dangerous.. so is lifting weight that is too heavy!⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ I have been given the all clear from my Doctor to continue what I’ve been doing prior to pregnancy as long as I listen to my body which I ALWAYS do.⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ Exercising while pregnant is GOOD FOR YOU (providing you have the all clear from your Doc & no contraindications).⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ I have been lifting heavy weights for over a decade. I’m a qualified PT, did prenatal exercise training when I got my qualifications & I currently work closely with a prenatal exercise physiotherapist & an exercise physiologist. I know a lot about exercise & I’m always updating my knowledge. I consider myself a very capable fitness expert so there’s no need to worry about what I’m doing (although I do appreciate it). ☺️⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ Pregnancy is NOT the time to attempt to get “lean” or attempt to get “stronger” & it’s definitely not the time to start something new. If you haven’t done it many times before I wouldn’t recommend it, unless you have a reputable, qualified professional with you to monitor you. ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ Pregnancy is also NOT illness. Some people become ill while pregnant or are high risk & definitely should be following Docs recommendations as should every pregnant woman but for most women, continuing to exercise is completely safe. ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ If you’re unsure about ANYTHING ask your Doctor. Always listen to your body & stop doing anything if you feel unwell, dizzy, are in any sort of pain, feel hot or out of breath. I believe it’s so important for everyone to be in tune with their body.⁣⁣⁣⁣⁣🙌🏼⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣ Stay safe all – sending love! 😘

A post shared by EMILY SKYE | FITNESS | HEALTH (@emilyskyefit) on

Γιατί η Skye μοιράζεται αυτά τα δεδομένα για την άσκηση στην εγκυμοσύνη;

Για να βάλει τέλος στο μύθο ότι στην εγκυμοσύνη δεν είναι ασφαλές να σηκώνεις βάρη, απαντά η ίδια. «Έχω λάβει πολλά σχόλια και μηνύματα από ανθρώπους που σοκάρονται που εξακολουθώ να γυμνάζομαι με βάρη και που λένε πως αυτό είναι επικίνδυνο.

Η Skye επισημαίνει επίσης πως, εάν δεν γίνουν σωστά, οι ασκήσεις με βάρη είναι επικίνδυνες για όλους. Και όχι μόνο αυτό, αλλά εξηγεί πως έχει πάρει το «οκ» από τον γιατρό της. «Η άσκηση στην εγκυμοσύνη θα σου κάνει καλό εφόσον έχεις την έγκριση του γιατρού σου» σχολιάζει εμφατικά.

Διάβασε επίσης: Βάρος και γονιμότητα: Επηρεάζουν τα παραπανίσια κιλά την πιθανότητα εγκυμοσύνης;

Διάβασε επίσης: «Παλεύεις» με τα κιλά της εγκυμοσύνης; Το ίδιο και η Ντρου Μπάριμορ και δεν διστάζει να το ομολογήσει

The Mamagers Update

Κορονοϊός: Γεννήθηκε το δεύτερο μωρό από μητέρα θετική στον ιό

Θηλασμός και Covid-19 | Οι οδηγίες της Ελληνικής Νεογνολογικής Εταιρείας

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece