4 απλές συνταγές για σνακ στην εγκυμοσύνη!

Για να αναπτυχθεί ένα υγιές μωρό: Απλές συνταγές για σνακ στην εγκυμοσύνη με 350 θερμίδες

04.04.2012

εχεις διαβασει

4 απλές συνταγές για σνακ στην εγκυμοσύνη!

Διαλέξαμε τις καλύτερες συνταγές για σνακ στην εγκυμοσύνη από την Victoria Abott Ricardi, συγγραφέα του βιβλίου “Untangling my Chopsticks” (Broadway).

“Τα σνακ πρέπει να είναι μίνι γεύματα, αλλά να μη χαλάνε το γεύμα σου", εξηγεί η Elizabeth Ward, R.D., συγγραφέας του βιβλίου Expect the Best, Your Guide to Healthy Eating Before, During and After Pregnancy. Τα καλύτερα σνακ συνδυάζουν πρωτεΐνη με υδατάνθρακες για να σε κρατάνε χορτασμένη περισσότερο. Και αν περιμένεις δίδυμα, η Ward συμβουλεύει να παίρνεις 500 θερμίδες επιπλέον την ημέρα.

Ορίστε 4 σνακ των 350 θερμίδων που είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και εύκολα νατα φτιάξεις.

1. Smoothie πορτοκάλι – μύρτιλο
 

Σε ένα μπλέντερ βάλε 1 φλιτζάνι μύρτιλα, 1 φλιτζάνι φρεσκοστυμένο χυμό πορτοκαλιού, 150 γραμμάρια  γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, ¼ κάρδαμο ή τζίντζερ και 3 παγάκια. Σέρβιρέ τα σε ψηλό ποτήρι.

 

2. Σάντουιτς με ζεστό αυγό και σπανάκι

Αφού μετρήσεις ¼ τυρί cottage, άπλωσέ το σε 2 φρυγανισμένες φέτες του τοστ ολικής άλεσης. Στη  μία μεριά απλώσε ½ φλυτζάνι σπανάκι baby και μια παχιά φέτα ντομάτας. Στην άλλη φέτα τοποθέτησε το αυγό σκραμπλ (αυγό χτυπημένο με λίγο γάλα και βούτυρο στο τηγάνι), ½ κουταλάκι του γλυκού πέστο, αλάτι και πιπέρι. Συναρμολόγησε το και καλή όρεξη.

[related id="1391"]

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece