Wellness στόχος: Απώλεια λίπους και αύξηση του μεταβολισμού

Η δημοσιογράφος Σοφία Κωστάρα χρησιμοποίησε τα "εργαλεία" του Bioiatriki+ Nutrition & Fitness για να πετύχει το στόχο της.

Βιοϊατρική Κωστάρα

Ο τρόπος ζωής, οι διατροφικές συνήθειες αλλά και το είδος και η ένταση της φυσικής δραστηριότητας καθορίζουν το σώμα μας, την εμφάνιση και τη σύστασή του. Ωστόσο, εάν έχεις κάποιους συγκεκριμένους fitness και wellness στόχους τα σωστά "εργαλεία" στα χέρια σου θα σε βοηθήσουν να τους πετύχεις εύκολα και αποτελεσματικά. 

Wellness στόχος: Απώλεια λίπους και αύξηση του μεταβολισμού

"Παρότι γυμνάζομαι πολύ και προσέχω τη διατροφή μου, μετά τα 45 μου χρόνια διαπίστωσα ότι ο μεταβολισμός μου δεν είναι ο ίδιος και ότι πολύ εύκολα αυξάνεται το λίπος στο σώμα μου", σχολίασε η Σοφία Κωστάρα, δημοσιογράφος, που αποφάσισε να συμμετέχει στο ιδιαίτερο project της Βιοϊατρικής μαζί με το Shape.gr

Ποιο είναι αυτό;Ποιο είναι αυτό; Τρεις γυναίκες με τρεις διαφορετικούς στόχους εκμεταλλεύονται όλα τα όπλα που μας δίνει σήμερα η σύγχρονη τεχνολογία και η επιστήμη ώστε να τους επιτύχουν, με στοχευμένη προσπάθεια και λαμβάνοντας προσωποποιημένες συμβουλές fitness και διατροφής από την επιστημονική ομάδα του Bioiatriki+.

Πρόκειται για το πρόγραμμα Bioiatriki+ Nutrition & Fitness, το νέο Διατροφολογικό και Εργομετρικό Κέντρο του Ομίλου BIOΙΑΤΡΙΚΗ, το οποίο, με γνώμονα την προαγωγή της υγείας μέσω της διατροφής και της φυσικής δραστηριότητας, προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες που έχουν στόχο την πρόληψη, τη διατήρηση της καλής υγείας και την ευζωία. 

Βιοϊατρική Κωστάρα

Στόχος στη γυμναστική ή γυμναστική με στόχο;

Για γυναίκες στην προεμμηνόπαυση και την εμμηνόπαυση, η απώλεια λίπους και η αύξηση του μεταβολισμού είναι ένας κοινός στόχος που επιτυγχάνεται πιο εύκολα και αποτελεσματικά όταν υπάρχει ένας συνδυασμός σωστής άσκησης και διατροφής, εξατομικευμένος και απόλυτα εναρμονισμένος στις συνήθειες και τις ανάγκες της κάθε γυναίκας. 
Η Σοφία Κωστάρα επισκέφτηκε την επιστημονική ομάδα του Bioiatriki+, έθεσε τον προσωπικό της στόχο και οι ειδικοί τη βοήθησαν να καταλάβει τι ακριβώς χρειάζεται το σώμα της για να το πετύχει.

Βήμα 1: Εργομέτρηση 

Η εργομέτρηση είναι η "μέτρηση του ανθρώπινου έργου" και δίνει στους ειδικούς τη δυνατότητα να αξιολογήσουν με λεπτομέρειες τη φυσική κατάσταση του ατόμου, μετρώντας και αξιολογώντας πολλαπλούς δείκτες. Αξίζει να τονίσουμε ότι η εργομέτρηση "αποκαλύπτει" το μεταβολικό ρυθμό του ασκούμενου, το ποσοστό λίπους και μυών στο σώμα του αλλά και δείκτες φυσικής κατάστασης δίνοντας έτσι την επιστημονική βάση για να καταρτιστεί ένα πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που θα προσφέρει στον ασκούμενο τα αποτελέσματα που επιθυμεί. Η εργομέτρηση μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους και με διάφορα μηχανήματα.

Η Σοφία έκανε μια απλή αλλά πολύ σημαντική δοκιμασία, σε καθιστή θέση, για μέτρηση μεταβολισμού ηρεμίας, όπως της συνέστησε ο Ιωάννης Αρναούτης, MSc, Ph.D, Υπεύθυνος Bioiatriki+,  Εργοφυσιολόγος, Διδάκτωρ Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Ως Μεταβολικός Ρυθμός Ηρεμίας ορίζεται η ελάχιστη ενέργεια που χρειάζεται το ανθρώπινο σώμα για να εκτελέσει τις βασικές του λειτουργίες, (όπως είναι η θερμορύθμιση, η αναπνοή, η λειτουργία των οργάνων και άλλες), σε συνθήκες ηρεμίας. Η ακριβής εκτίμησή του, αποτελεί τη βασική μέτρηση πάνω στην οποία στηρίζεται η δημιουργία ενός εξατομικευμένου διατροφικού πλάνου, μιας και καλύπτει κατά 60-75% τις ημερήσιες θερμιδικές δαπάνες. 

"Είναι σημαντικό ότι το μηχάνημα αυτό μου έδωσε την εικόνα του μεταβολισμού μου σε κατάσταση ηρεμίας, που πρακτικά σημαίνει ότι η διαιτολόγος μπόρεσε στη συνέχεια να μου ετοιμάσει ένα πρόγραμμα διατροφής που θα με καλύπτει και θα είναι 100% εξατομικευμένο", σχολίασε η Σοφία. 

Βιοϊατρική Κωστάρα

Βήμα 2: Επίσκεψη στον διαιτολόγο

Έχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από την εργομέτρηση έχεις κάνει το πρώτο σημαντικό βήμα για να κατακτήσεις τον στόχο σου. Το δεύτερο βήμα γίνεται με τη βοήθεια της Ιωάννας Στεργίου MSc, Κλινικής Διαιτολόγου – Διατροφολόγου, Επιστημονικής Συνεργάτιδας της Bioiatriki+ Nutrition. "Με τη διαιτολόγο κάναμε μια πολύ λεπτομερή συζήτηση και με βοήθησε να καταλάβω ότι ένα προσωποποιημένο πλάνο διατροφής θα με βοηθήσει όχι μόνο στην απώλεια λίπους και την αύξηση του μεταβολισμού αλλά και να αντιμετωπίσω αποτελεσματικά το πρόβλημα του ευερέθιστου εντέρου που αντιμετωπίζω", εξήγησε η Σοφία Κωστάρα.

Shape tip: Η διαιτολόγος του Bioiatriki+ δεν έδωσε στη Σοφία μόνο το διατροφικό της πρόγραμμα αλλά καθώς η Σοφία είναι πολύ αθλητική και επιθυμεί να αυξήσει το μεταβολισμό της, της πρότεινε τα κατάλληλα σνακ μετά την προπόνηση.

Δοκίμασέ τα κι εσύ!

Πρωτεϊνούχο γάλα με φρούτο: γάλα αμυγδάλου με 25 γρ πρωτεΐνης και 1 μπανάνα ή 2 βασιλικούς χουρμάδες

Ομελέτα με μανιτάρια: 2 αυγά με 1 φλιτζάνι μανιτάρια champion, κίτρινο τυρί, ντομάτα και 1 φέτα ψωμί ολικής 

Σάντουιτς με κοτόπουλο: 2 φέτες ψωμί πολύσπορο, 1 φέτα τυρί χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, 60γρ κοτόπουλο στήθος, μαρούλι, ντομάτα και σως με λεμόνι και μουστάρδα

Τορτίγια με τυρί κρέμα και σολομό: τορτίγια ολικής με 60γρ σολωμό καπνιστό, 2 κουτάλια γλυκού τυρί κρέμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, αγγούρι και κάπαρη

Mάθε περισσότερα και ανακάλυψε πώς μπορεί να βοηθήσει κι εσένα το Bioiatriki+ 

210 6966282

 www.bioiatrikiplus.gr

 contact@bioiatrikiplus.gr

Βιοϊατρική Αμπελοκήπων, 6ος όροφος – Λ. Κηφισίας 132 & Παπαδά, 115 26

βιοϊατρική

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i