Η Μαριλίνα Βακονδίου είναι το cover girl μας για τον Δεκέμβριο! Δες τις συμβουλές της trainer για πιο υγιές και αρμονικό σώμα

Ως πρώην αθλήτρια και νυν trainer, είναι expert για συμβουλές fitness.

σ

Η Μαριλίνα Βακονδίου, είναι personal trainer και ασχολείται επαγγελματικά με
τη γυμναστική εδώ και 10 χρόνια. "Κόλλησε" το μικρόβιο της άσκησης από την ηλικία των 5 χρόνων μέσα από τη ρυθμική γυμναστική. Στα χρόνια που ακολούθησαν ασχολήθηκε με πολλά αθλήματα, όπως κολύμβηση, τένις, πυγμαχία και στίβος. Το personal training αποτελεί τρόπο ζωής για εκείνη. Έτσι, δουλεύοντας τόσα χρόνια στον συγκεκριμένο χώρο και έχοντας επαφή με γυναίκες, συζητώντας μαζί τους για τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, κατέληξε στη δημιουργία του δικού της προπονητικού συστήματος, του Glute Makeover.

κι

Ψηλόμεσο κολάν σύσφιγξης και μπούστο The Lady. Στεφάνι ρυθμικής γυμναστικής Αmila. Sneakers, Under Armour, Attica the Department Store. 

Μπορεί μία γυναίκα να βελτιώσει το σώμα της με σωστή γυμναστική; 

Φυσικά και μπορεί! Πρέπει να τονίσουμε όμως και τη συμβολή της σωστής διατροφής σε αυτό. Είναι ένας πολύ βασικός παράγοντας για την επίτευξη των αποτελεσμάτων που επιθυμούμε. Δυστυχώς, το να ακολουθούμε για πολύ καιρό μια ισορροπημένη διατροφή φαίνεται πως είναι και το πιο δύσκολο. Ωστόσο, η φυσική δραστηριότητα δεν έχει αποκλειστικό στόχο το αρμονικό σώμα.

Δηλαδή;

Τα οφέλη της άσκησης ποικίλλουν, πέρα από την απόκτηση ενός καλλίγραμμου σώματος. Η ψυχολογία είναι το πρώτο πράγμα που επηρεάζεται όταν βάλουμε τη φυσική δραστηριότητα στη ζωή μας. Και όσο συνεχίζουμε νιώθουμε θετική διάθεση και ευεξία, που μας παρακινούν να συνεχίζουμε τις προπονήσεις.

ξη

Μπουστάκι και ψηλόμεσο push up κολάν σύσφιγξης The Lady. Σχοινάκι Amila

Πέντε συμβουλές αν γυμνάζεσαι μόνη σου στο σπίτι

Η έλλειψη χρόνου για το γυμναστήριο και οι συνθήκες της πανδημίας οδήγησαν πολλούς να γυμνάζονται στο σπίτι. Η γυμναστική στο σπίτι, για να είναι ασφαλής και αποτελεσματική, προϋποθέτει κάποιες βασικά βήματα:

‣ Σωστή προθέρμανση αλλά και αποθεραπεία μετά την άσκηση. Ακόμα κι
όταν δεν έχεις χρόνο, αφιέρωνε 5 λεπτά σε αυτά τα δύο στάδια.

‣ Σωστή τεχνική ασκήσεων έπειτα από καθοδήγηση κάποιου ειδικού για την αποφυγή τραυματισμών. Εάν η άσκηση δεν ήταν για εσένα τρόπος ζωής, ίσως
είναι καλύτερο να κάνεις πρώτα μερικά μαθήματα με trainer, ώστε να αποκτήσεις μια βασική εξοικείωση με τις ασκήσεις.

‣ Φρόντισε να έχεις στο σπίτι έναν βασικό εξοπλισμό, π.χ. στρώμα γυμναστικής, ένα σετ αλτηράκια, ένα λάστιχο. Επίσης, αν το πρόγραμμά σου περιλαμβάνει ασκήσεις σε όρθια θέση ή αναπηδήσεις, πάντα να φοράς αθλητικά παπούτσια.

‣ Ξεκίνησε με προγράμματα που ταιριάζουν στο επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης.

‣ Μην υπερεκτιμάς τις δυνάμεις σου. Ξεκίνα αργά και σταδιακά αύξησε την ένταση και το χρόνο προπόνησης.

Βρες ολόκληρη τη συνέντευξη της Μαριλίνας Βακονδίου στο Shape Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί! 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i