Ασκήσεις για όλο το σώμα; Δες το σώμα σου να αλλάζει σε 3 εβδομάδες με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα 30 επαναλήψεων!

Το σώμα των ονείρων σου μπορεί να συμβεί με τη μέθοδο «30-1» που διαρκεί μόλις 15 λεπτά.

09.10.2018

εχεις διαβασει

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες

Ο κορυφαίος trainer Dolvett Quince αποκαλύπτει το πρόγραμμα που ο ίδιος ονομάζει «30-1». Τι σημαίνει αυτό; Η ιδέα της μεθόδου «30-1″ βασίζεται σε 5 ασκήσεις – «κλειδιά» των 30 επαναλήψεων. Μετά από κάθε σετ, έχεις 1 λεπτό στη διάθεση σου για χαλάρωση. «Ο σκοπός των 30 επαναλήψεων και του ενός λεπτού ξεκούρασης είναι να «χτίσεις» δύναμη και γράμμωση σε όλο το σώμα» εξηγεί ο Quince.

Πράγματι, «κυνηγάς» έναν στόχο, δηλαδή την ολοκλήρωση των 30 επαναλήψεων, σκεπτόμενη πως θα έχεις στη διάθεση σου 1 λεπτό για ξεκούραση – όχι κι άσχημα. Βέβαια, όπως λέει ο Quince «η συγκεκριμένη μέθοδος τεστάρει τις αδυναμίες σου και σου δίνει την ευκαιρία να γίνεις καλύτερη».

Ασκήσεις για όλο το σώμα:

ασκήσεις για όλο το σώμα

Όσο για τα αποτελέσματα; «Ακολουθώντας το παραπάνω πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα, θα δεις το σώμα σου να αλλάζει μέσα σε 3 εβδομάδες – θα νιώθεις πιο δυνατή και τονωμένη» επισημαίνει ο trainer.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διαρκεί μόλις 15 λεπτά και μπορείς να το κάνεις οπουδήποτε. Τι άλλο χρειάζεται για να πειστείς; Mάλλον τίποτα!

Για να είσαι σίγουρη πως εκτελείς τις ασκήσεις σωστά δες πώς θα κάνεις κοιλιακούς, καθίσματα και κάμψεις εδώ, burpess εδώ και βυθίσεις εδώ.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Καλή φυσική κατάσταση: Όσα πρέπει να κάνεις ΕΞΩ από το γυμναστήριο για να παραμείνεις fit

Για να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση, πρέπει να κάνεις τα σωστά πράγματα και έξω από το γυμναστήριο. Να πώς θα μεγιστοποιήσεις τα οφέλη τις μέρες που δε γυμνάζεσαι!

Γιατί δεν αδυνατίζω; Τα λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις

Μόλις ξεκίνησες γυμναστήριο; Συγχαρητήρια! Τώρα ξεκινά η πραγματική δουλειά και ιδού τα 3 πιο συνηθισμένα λάθη κάνεις. Είσαι σίγουρη πως τα γνωρίζεις;

9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Φοράς σωστά παπούτσια; Τρως σωστά σνακ; Δες γιατί το τρέξιμο σου δημιουργεί προβλήματα και πώς θα τα διορθώσεις

Spetses mini Marathon
Spetses mini Marathon 2018: Ήμασταν εκεί και περάσαμε τέλεια

A weekend to remember: Το 8ο Spetses mini Marathon ξεπέρασε κάθε προσδοκία και το Shape ήταν εκεί!

Ballet Beautiful: Δες τις προβολές ποδιών που κάνουν οι μπαλαρίνες

Το βίντεο για να κάνεις προβολές, όπως μια μπαλαρίνα σαν τη Mary Helen Bowers.

yoga για κοιλιακούς
Fitness video: Κάνε yοga για κοιλιακούς πέτρα σε 9 μόλις λεπτά!

Bαρέθηκες τις κλασικές ασκήσεις για καλλίγραμμη κοιλιά; Το «μενού» έχει και yoga!

#shapegreece