Τι να φάω πριν το κολυμβητήριο; Τι φαγητό να φάνε τα παιδιά πριν την κολύμβηση; Η σωστή ώρα και τα ιδανικά γεύματα

Αν πηγαίνεις εσύ ή τα παιδιά κολυμβητήριο, ξέρεις τι πρέπει να τρώνε πριν και μετά (και σε ποιες ώρες);

12.05.2018

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

τι να φάω πριν το κολυμβητήριο

Συνεργάστηκε η Τόνια Ζηλιαναίου, διατροφολόγος και personal trainer.

Μπορεί να έχεις ακούσει ότι το φαγητό είναι το καύσιμό μας, επιλέγεις όμως τις σωστές τροφές για να έχεις δύναμη και αντοχή όλη τη μέρα, όποια προπόνηση κι αν κάνεις; Ζητήσαμε από την ειδικό να μας πει τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά από το κολύμπι για να έχουμε ενέργεια στην προπόνησή μας και να βοηθήσουμε τον οργανισμό και τους μυς να ανακάμψουν πιο γρήγορα – όχι, δε μας είπε μπισκότα!

Διάβασε επίσης: Η σωστή διατροφή πριν και μετά την άσκηση αν κάνεις προπόνηση αντοχής, ήπιας ή υψηλής έντασης

Τι να φάω πριν το κολυμβητήριο;

Καταρχάς, βεβαιώσου ότι έχεις φάει τουλάχιστον 60 λεπτά πριν βουτήξεις.

The Mamagers Update

13 χαρακτηριστικά των ανώριμων γονιών

Η σχολική αποτυχία είναι επώδυνη για ένα παιδί, κι ας κάνει πως δεν το νοιάζει

Για ένα session 40 λεπτών

«Αν φας μια μικρή ποσότητα υδατανθράκων πριν πέσεις στην πισίνα, θα επωφεληθείς από την αργή απελευθέρωση ενέργειας την ώρα που κολυμπάς κι αυτό θα σε βοηθήσει να προπονηθείς για περισσότερη ώρα» εξηγεί η Τόνια Ζηλιαναίου, διατροφολόγος και personal trainer. «Μη φας όμως τουλάχιστον για μία ώρα πριν κολυμπήσεις, για να μη νιώθεις φούσκωμα. Δοκίμασε ζυμαρικά και καστανό ρύζι μαζί με ένα φρούτο, όπως μπανάνα, που είναι εξαιρετική πηγή καλίου και θα σε προστατέψει από τις κράμπες.

Διάβασε επίσης: 3 κανόνες από την προπονήτρια για να κολυμπάς σαν επαγγελματίας

Προσπάθησε να αποφεύγεις τις λιπαρές τροφές, καθώς η πέψη τους δυσκολεύει το στομάχι, ενώ μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία όταν είσαι στο νερό.

Εάν κολυμπάς το πρωί, έχε μερικά υγιεινά σνακ μαζί σου για να μασουλάς κατά τη διάρκεια της ημέρας, όπως φρούτα. Είναι σημαντικό να παίρνεις αρκετή πρωτεΐνη από τα γεύματά σου, καθώς θα συμβάλλει στη μυϊκή επανόρθωση, π.χ. ψάρι, άπαχο κοτόπουλο, γαλοπούλα και μοσχάρι, αβγά και τυρί με λίγα λιπαρά».

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece