Γρήγορο κολύμπι: 3 κανόνες από την προπονήτρια για να κολυμπάς σαν επαγγελματίας

Θέλεις να βελτιώσεις την ικανότητα σου στο κολύμπι; Έτσι θα μάθεις να κολυμπάς γρήγορα!

03.08.2018

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

τι να φάω πριν το κολυμβητήριο

Συνεργάστηκε η Μαρίνα Αναστασία Αθανασιάδου, προπονήτρια, υπεύθυνη του διπλώματος Aqua Aerobic του StudioOne (www.studioone.gr).

Πέτυχε γρήγορο κολύμπι σαν επαγγελματίας

Ακόμα και οι μικρότερες προσαρμογές μπορεί να κάνουν τεράστια διαφορά στο πώς κινείται το σώμα σου μέσα στο νερό. «Για καλύτερη επίδοση και αποτελεσματικότητα –δύο στοιχεία που θα σε κάνουν πιο γρήγορη–, έχε στο νου σου αυτούς τους τρεις κανόνες» προσθέτει η προπονήτρια.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάσαμε Aqua Fitness! Κάνε pilates, yoga και ποδήλατο μέσα στην πισίνα

  • Πρώτον, όσο κολυμπάς σφίγγε τους μεγάλους μυς σου, όπως των ώμων, της πλάτης, οι κοιλιακοί, οι γλουτιαίοι και οι τετρακέφαλοι, και μάζευε τα πλευρά σου προς τα μέσα σχεδόν σαν να προσπαθείς να τα ενώσεις στο κέντρο του κορμού.
  • Δεύτερον, βεβαιώσου πως το κεφάλι, ο αυχένας και ο αφαλός είναι ευθυγραμμισμένα στο ίδιο επίπεδο με τα ισχία, τα γόνατα και τα πέλματά σου.
  • Τρίτον, κράτα τα χέρια σου τεντωμένα όταν το ένα χέρι είναι πίσω και άλλο μπροστά, με τα άχτυλα κλειστά και τους καρπούς «σφιχτούς».

«Έχε στο νου σου αυτά τα 3 σημεία, και το σώμα σου θα είναι “σανίδα” που θα σκίζει το νερό» σημειώνει η ειδικός.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.