Shape Tested: Δοκιμάσαμε Aqua Fitness! Κάνε pilates, yoga και ποδήλατο μέσα στην πισίνα

Aν το να ιδρώσεις για άλλη μια φορά στο γυμναστήριο δε σε δελεάζει, τι θα έλεγες να αποκτήσεις δυνατό και ευλύγιστο κορμί χάρη στα οφέλη του νερού;

13.08.2018

εχεις διαβασει

Το aqua fitness είναι η εκτέλεση ασκήσεων µέσα στο νερό της πισίνας (ή της θάλασσας) που καλύπτει όλο το φάσµα της αερόβιας άσκησης. «Η βασική διαφορά µε την αερόβια προπόνηση στο έδαφος είναι η “χαµηλή” βαρύτητα που έχει το σώµα µέσα στο νερό, µε αποτέλεσµα να καταπονείς λιγότερο µυς και αρθρώσεις» εξηγεί ο Δηµήτρης Ταλαγάνης. «Επιπλέον, επειδή οι παλµοί στο νερό µειώνονται, µπορείς να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσµα µε της συµβατικής γυµναστικής αλλά µε λιγότερο κόπο».

Tα είδη του aqua fitness

Το aqua fitness ανταποκρίνεται σε κάθε γούστο µε µεγάλη ποικιλία προγραµµάτων, όπως aqua aerobics, aqua yoga, aqua Pilates κ.λπ. Δες κάποια προγράµµατα που µπορείς να βρεις σε γυµναστήρια της γειτονιάς σου.

Aqua treadmill

Σε περίπτωση που βαρέθηκες να τρέχεις µπροστά από την τζαµαρία του γυµναστηρίου και αναζητάς κάτι πιο διασκεδαστικό, το βρήκες: ένας υποβρύχιος διάδροµος που αξιοποιείς όπως και τον συµβατικό.
Πώς σε ωφελεί: Η αντίσταση που δηµιουργείται από το νερό στην επιφάνεια του διαδρόµου γυµνάζει ιδιαίτερα τις µυϊκές οµάδες των ποδιών και, φυσικά, συµβάλλει στην τόνωση του καρδιαγγειακού συστήµατος.

Aqua yoga

Οι κλασικές ασκήσεις yoga, σε συνδυασµό µε τις κατάλληλες αναπνοές, πραγµατοποιούνται κάτω από το νερό µε το σώµα σου να βυθίζεται στο ύψος των ώµων ή του θώρακα, ανάλογα µε την άσκηση.
Πώς σε ωφελεί: Ανακουφίζει τους πονεµένους µυς, αυξάνει την ευλυγισία και µειώνει το στρες, ενώ είναι ιδανική µορφή άσκησης αν βρίσκεσαι σε περίοδο εγκυµοσύνης ή µόλις έχεις γεννήσει (πάντα µε τη σύµφωνη γνώµη του γιατρού σου).

Αqua Pilates

Η µέθοδος Pilates µεταφέρεται σε υγρό περιβάλλον και γίνεται µε τη χρήση διάφορων αξεσουάρ, όπως το noodle (κυλινδρικός σωλήνας από αφρολέξ),
τα βάρη νερού κ.ά.
Πώς σε ωφελεί: Ενδυναµώνει τον κορµό και την περιοχή της κοιλιάς, της µέσης και των γλουτών. Οι συγκεκριµένες µυϊκές οµάδες ενεργοποιούνται έτσι κι αλλιώς προκειµένου να βοηθήσουν τη στήριξη του σώµατος µέσα στο νερό, επιτυγχάνοντας ακόµα µεγαλύτερη σύσφιγξη.

Aqua bike

Ναι, υπάρχουν ειδικά ποδήλατα που έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε πισίνα, τα οποία τοποθετούνται κάτω από το νερό. Η τακτική είναι ίδια µε των συµβατικών ποδηλάτων, δηλαδή απλώς κάνεις πετάλι.
Πώς σε ωφελεί: Τονώνεις τους µυς των ποδιών, το καρδιαγγειακό σύστηµα, την αντοχή και το αναπνευστικό σου ενώ παράλληλα καις το λίπος.

Διάβασε την εμπειρία της editor Ευμορφίας Σαββαΐδη στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Γιατί δεν αδυνατίζω; Τα λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις

Μόλις ξεκίνησες γυμναστήριο; Συγχαρητήρια! Τώρα ξεκινά η πραγματική δουλειά και ιδού τα 3 πιο συνηθισμένα λάθη κάνεις. Είσαι σίγουρη πως τα γνωρίζεις;

9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Φοράς σωστά παπούτσια; Τρως σωστά σνακ; Δες γιατί το τρέξιμο σου δημιουργεί προβλήματα και πώς θα τα διορθώσεις

Spetses mini Marathon
Spetses mini Marathon 2018: Ήμασταν εκεί και περάσαμε τέλεια

A weekend to remember: Το 8ο Spetses mini Marathon ξεπέρασε κάθε προσδοκία και το Shape ήταν εκεί!

Ballet Beautiful: Δες τις προβολές ποδιών που κάνουν οι μπαλαρίνες

Το βίντεο για να κάνεις προβολές, όπως μια μπαλαρίνα σαν τη Mary Helen Bowers.

yoga για κοιλιακούς
Fitness video: Κάνε yοga για κοιλιακούς πέτρα σε 9 μόλις λεπτά!

Bαρέθηκες τις κλασικές ασκήσεις για καλλίγραμμη κοιλιά; Το «μενού» έχει και yoga!

Shape Tested: Nα γιατί θα ξεκινήσω Gravity! (το δοκίμασα πριν γίνει trend!)

Αυτή ήταν η πρώτη φράση που είπε η Ευμορφία όταν δοκίμασε τον πρωτοποριακό τρόπο άσκησης Gravity πριν γίνει μόδα στην Ελλάδα. Και θα γίνει, πίστεψέ μας. 

#shapegreece