Shape Tested: Δοκιμάσαμε Aqua Fitness! Κάνε pilates, yoga και ποδήλατο μέσα στην πισίνα

Aν το να ιδρώσεις για άλλη μια φορά στο γυμναστήριο δε σε δελεάζει, τι θα έλεγες να αποκτήσεις δυνατό και ευλύγιστο κορμί χάρη στα οφέλη του νερού;

13.08.2018

εχεις διαβασει

Το aqua fitness είναι η εκτέλεση ασκήσεων µέσα στο νερό της πισίνας (ή της θάλασσας) που καλύπτει όλο το φάσµα της αερόβιας άσκησης. «Η βασική διαφορά µε την αερόβια προπόνηση στο έδαφος είναι η “χαµηλή” βαρύτητα που έχει το σώµα µέσα στο νερό, µε αποτέλεσµα να καταπονείς λιγότερο µυς και αρθρώσεις» εξηγεί ο Δηµήτρης Ταλαγάνης. «Επιπλέον, επειδή οι παλµοί στο νερό µειώνονται, µπορείς να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσµα µε της συµβατικής γυµναστικής αλλά µε λιγότερο κόπο».

Tα είδη του aqua fitness

Το aqua fitness ανταποκρίνεται σε κάθε γούστο µε µεγάλη ποικιλία προγραµµάτων, όπως aqua aerobics, aqua yoga, aqua Pilates κ.λπ. Δες κάποια προγράµµατα που µπορείς να βρεις σε γυµναστήρια της γειτονιάς σου.

Aqua treadmill

Σε περίπτωση που βαρέθηκες να τρέχεις µπροστά από την τζαµαρία του γυµναστηρίου και αναζητάς κάτι πιο διασκεδαστικό, το βρήκες: ένας υποβρύχιος διάδροµος που αξιοποιείς όπως και τον συµβατικό.
Πώς σε ωφελεί: Η αντίσταση που δηµιουργείται από το νερό στην επιφάνεια του διαδρόµου γυµνάζει ιδιαίτερα τις µυϊκές οµάδες των ποδιών και, φυσικά, συµβάλλει στην τόνωση του καρδιαγγειακού συστήµατος.

Aqua yoga

Οι κλασικές ασκήσεις yoga, σε συνδυασµό µε τις κατάλληλες αναπνοές, πραγµατοποιούνται κάτω από το νερό µε το σώµα σου να βυθίζεται στο ύψος των ώµων ή του θώρακα, ανάλογα µε την άσκηση.
Πώς σε ωφελεί: Ανακουφίζει τους πονεµένους µυς, αυξάνει την ευλυγισία και µειώνει το στρες, ενώ είναι ιδανική µορφή άσκησης αν βρίσκεσαι σε περίοδο εγκυµοσύνης ή µόλις έχεις γεννήσει (πάντα µε τη σύµφωνη γνώµη του γιατρού σου).

Αqua Pilates

Η µέθοδος Pilates µεταφέρεται σε υγρό περιβάλλον και γίνεται µε τη χρήση διάφορων αξεσουάρ, όπως το noodle (κυλινδρικός σωλήνας από αφρολέξ),
τα βάρη νερού κ.ά.
Πώς σε ωφελεί: Ενδυναµώνει τον κορµό και την περιοχή της κοιλιάς, της µέσης και των γλουτών. Οι συγκεκριµένες µυϊκές οµάδες ενεργοποιούνται έτσι κι αλλιώς προκειµένου να βοηθήσουν τη στήριξη του σώµατος µέσα στο νερό, επιτυγχάνοντας ακόµα µεγαλύτερη σύσφιγξη.

Aqua bike

Ναι, υπάρχουν ειδικά ποδήλατα που έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε πισίνα, τα οποία τοποθετούνται κάτω από το νερό. Η τακτική είναι ίδια µε των συµβατικών ποδηλάτων, δηλαδή απλώς κάνεις πετάλι.
Πώς σε ωφελεί: Τονώνεις τους µυς των ποδιών, το καρδιαγγειακό σύστηµα, την αντοχή και το αναπνευστικό σου ενώ παράλληλα καις το λίπος.

Διάβασε την εμπειρία της editor Ευμορφίας Σαββαΐδη στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Έτοιμη για spinning! Mάθε τα πάντα πριν ξεκινήσεις

Tο spinning είναι ίσως το πιο… τρομακτικό από τα ομαδικά προγράμματα που θα βρεις στο γυμναστήριό σου. Εμείς θα σου πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις.

Αυτά που θέλουν οι μυς του σώματός σου (τα ξέρεις; τα κάνεις;)

Ειδικά αν γυμνάζεσαι, πρέπει να ξέρεις αυτά τα facts για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό.

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτές τις στρατηγικές που πρεσβεύει η ψυχολογία της άσκησης.

Βίντεο: Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια χωρίς βάρη! (ευτυχώς, χωρίς push-ups)

Aπόκτησε καλλίγραμμα χέρια χωρίς εξοπλισμό με αυτό το πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις εύκολα στο σπίτι.

Είναι η κολύμβηση το ιδανικό άθλημα για όλους; Ο Δημήτρης Κουλούρης απαντά

Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις κολύμπι; Ναι, μπορείς να κάνεις και το χειμώνα και θα έχεις πολλά οφέλη. Να τι λέει ο πρωταθλητής μας

#shapegreece