Τραυματισμοί στο τρέξιμο: 8 συνήθειες που σε κάνουν επιρρεπή

Τρέχεις; Μία νέα έρευνα υποδεικνύει τις συνήθειες που μπορεί να σε τραυματίσουν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

15.03.2019

εχεις διαβασει

«Οι αθλητές είναι σαν τις νιφάδες», λέει ο Jordan Metzl, αθλίατρος και MD. «Μπορεί να μοιάζουν όλοι ίδιοι από μία συγκεκριμένη απόσταση αλλά στην πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετικοί». Πράγματι, ο καθένας από εμάς έχει ένα ξεχωριστό ιστορικό που αυτόματα ορίζει ένα μοναδικό αθλητικό προφίλ. Ωστόσο, μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο PLOS ONE υποδεικνύει πως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που επηρεάζουν τις γυναίκες και μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο για τραυματισμούς.

Για να σε βοηθήσουν να παραμείνεις ένα υγιής και fit Shape Girl, οι ερευνητές θέλησαν να εξετάσουν αναλυτικότερα τις συμπεριφορές που τείνουν να προκαλούν τραυματισμούς στα άκρα των αθλητών.

Διάβασε επίσης: Ξέρεις ποια είναι η σωστή στάση στο τρέξιμο; (έτσι θα αποφύγεις τους τραυματισμούς!)

Πιο συγκεκριμένα, ανέλυσαν περισσότερες από 400 μελέτες πάνω στο τρέξιμο και τους τραυματισμούς και επισήμαναν 8 παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο τραυματισμού και αφορούν ειδικά τις γυναίκες:

1. Ιστορικό από παλαιότερο τραυματισμό
2. Αυξανόμενη ηλικία
3. Προηγούμενη συμμετοχή σε αθλητική δραστηριότητα
4. Τρέξιμο σε επιφάνεια από μπετόν
5. Τρέξιμο σε μαραθώνιο μέσα στην προηγούμενη χρονιά
6. Εβδομαδιαίο τρέξιμο από 30 μέχρι 39 χιλιόμετρα
7. Φοράς τα ίδια παπούτσια από 4 μέχρι 6 μήνες
8. Προηγούμενη χρήση ορθωτικών πελμάτων ή επιθεμάτων

Αξίζει να σημειωθεί πως αν και οι ερευνητές εντόπισαν τους συγκεκριμένους παράγοντες, προειδοποιούν πως υπάρχουν και άλλα πράγματα που συντελούν σε έναν τραυματισμό, για κάθε αθλητή που τρέχει ξεχωριστά.

Διάβασε επίσης: 4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece