Κάψε θερμίδες

Ο σωματότυπος «δείχνει» ποια γυμναστική χρειάζεσαι (και ποια διατροφή!)
Οι τρεις ασκήσεις για κοιλιακούς, τα πλαϊνά και το πίσω μέρος του κορμού για πραγματικά γυμνασμένη κοιλιά

Σφίξε την κοιλιά σου σε 4 μόνο εβδομάδες με 3 ασκήσεις – και πρόσθεσε περισσότερη
ένταση σε κάθε προπόνηση.

διατροφή και άσκηση
Διατροφή και άσκηση: Tα δύο πιο συχνά λάθη που κάνουμε (όλοι!)

Βελτίωσε την ποιότητα της ζωής σου διορθώνοντάς τα. Ξέρεις ποια είναι;

Γυμναστική μετά τον τοκετό: Τι και πώς να το κάνεις; (η Ελένη Πετρουλάκη απαντά)
5 πράγματα που δεν ξέρεις ότι καίνε λίπος για σένα (καμία σχέση με γυμναστική)

Τα όνειρα που βλέπεις, ο διαλογισμός και άλλα περίεργα πράγματα που απέδειξαν οι έρευνες ότι μπορούν να βοηθήσουν στο κάψιμο λίπους.

ροφήματα μετά την προπόνηση
Τα πιο σωστά ροφήματα μετά την προπόνηση

Ιδού τα ροφήματα που χρειάζεσαι μετά την προπόνηση, τα οποία δεν θα σε γεμίσουν με θερμίδες και ζάχαρη.

6 λάθη που κάνουμε στη γυμναστική όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος
6 λάθη που κάνουμε στη γυμναστική όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος

Προσοχή σε αυτά τα σημεία για να κάνουμε την απώλεια βάρους παιχνιδάκι.

τρέξιμο στο διάδρομο
Τρέξιμο στο διάδρομο: Να γιατί ΔΕΝ καίω λίπος

Αυτά είναι τα λάθη που κάνεις στο διάδρομο του γυμναστηρίου και τα 35′ τρέξιμο δεν έχουν αποτέλεσμα.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!
Σωματότυπος «μήλο»: Τα μυστικά για να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά που επιμένει!

Όταν μιλάμε για λίπος στην κοιλιά, τότε μιλάμε για DNA. Να πώς θα νικήσεις τα γονίδια του σωματότυπου «μήλο».

Τι καταστρέφει το μεταβολισμό σου; 3 πιθανοί ένοχοι
Τι καταστρέφει το μεταβολισμό σου; 3 πιθανοί ένοχοι

Τι καταστρέφει το μεταβολισμό σου; Τσέκαρε μήπως έχεις κι εσύ αυτές τις καθημερινές συνήθειες που σίγουρα δεν τον βοηθούν να λειτουργεί στο φουλ!

Τι να φας πριν από τον αγώνα
Τι να φάω πριν από τον αγώνα και τι κατά τη διάρκειά του;

Μερικά παραδείγματα ελαφριών τροφίμων και τα υγρά που χρειάζομαι στον αγώνα.

#shapegreece