Ενεργοποίηση μεταβολισμού: Κάνε ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ αυτό που κάνει και η fitness expert

Και βασίζεται σε έρευνα.

28.04.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Με αυτή την προπόνηση για κάψιμο λίπους θα συνεχίσεις να καις και για πολλές ώρες μετά

Έχουμε σκεφτεί κι έχουμε γράψει πολλά πράγματα για το πώς να τελειοποιήσεις την πρωινή ρουτίνα σου, όπως τι θα έπρεπε να κάνεις τις 3 πρώτες ώρες της ημέρας σου ή τις 4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά, αλλά μάλλον έπρεπε να δώσουμε προτεραιότητα σε κάτι πιο σημαντικό: πώς θα δώσεις boost στο μεταβολισμό σου. Πρόσφατα, η Jenna Wolfe, fitness και wellness expert σε σχολεία, αποκάλυψε μερικά ενδιαφέροντα και πρακτικά tips για την πρωινή της ρουτίνα.

Διάβασε επίσης: Πώς θα χάσω λίπος και όχι μυς; Η Δρ Μαρία Ψωμά μας δίνει τα μικρά μυστικά!

Πιο συγκεκριμένα, η Wolfe κάνει το ίδιο πράγμα κάθε πρωί, λίγα λεπτά αφού ανοίξει τα μάτια της, για να ξεκινήσει σωστά τη μέρα της: «Πίνω 20 γουλιές νερό. Με ξυπνά και δίνει ώθηση στο μεταβολισμό μου, ενώ παράλληλα ελέγχει την πείνα που αισθάνομαι κάθε πρωί» εξηγεί.

Διάβασε επίσης: Πόσο νερό πρέπει να πίνω;

Η ιδέα της Wolfe, φυσικά, δεν είναι καινούργια αλλά βασίζεται σε μία μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2003 στο Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism, η οποία βρήκε πως πίνοντας μισό λίτρο νερό κάθε πρωί, μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό σου μέχρι και 30%, τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece