Nα τι θα έπρεπε να κάνεις τις 3 πρώτες ώρες της ημέρας σου

Για να γίνεις πιο παραγωγική και να δουλεύεις λιγότερο.

16.09.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Nα τι θα έπρεπε να κάνεις τις 3 πρώτες ώρες της ημέρας σου

Aν και οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν ενστερνιστεί την συγκεκριμένη φιλοσοφία, έχουμε αρχίσει να πιστεύουμε πως λιγότερες ώρες εργασίας ισοδυναμούν με μεγαλύτερη παραγωγικότητα (yaaay!). Οι πιο παραγωγικές χώρες μπορούν να το αποδείξουν – οι άνθρωποι στο Λουξεμβούργο εργάζονται 6 ώρες την ημέρα και έχουν μεγαλύτερο εισόδημα από ανθρώπους που δουλεύουν περισσότερες ώρες.

Οπότε, αν αποφασίσεις να δεχτείς την πρόκληση και να μειώσεις τις ώρες που εργάζεσαι, αυξάνοντας την παραγωγικότητα σου, πώς θα μπορούσες να το διαχειριστείς;

O ψυχολόγος Ron Friedman πιστεύει πως η απάντηση βρίσκεται μέσα στις 3 πρώτες ώρες της ημέρας σου. «Τυπικά, έχουμε ένα «παράθυρο» 3 ωρών όπου είμαστε πολύ, πολύ συγκεντρωμένοι» είχε δηλώσει στο The Harvard Business Review, την περασμένη χρονιά. Πώς, όμως, θα συμβεί αυτό;

Δοκίμασε την 90-90-1 πρόκληση

Για τις επόμενες 90 μέρες θα περνάς τα πρώτα 90 λεπτά της ημέρας σου απασχολούμενη με τη βασική προτεραιότητα σου. Ανάλογα με το επάγγελμα σου, αυτό θα πρέπει να είναι ένα πολύ σημαντικό project, από το οποίο δεν θα σταματάς για να κάνεις ένα γρήγορο scroll στα social media. Κράτα σημειώσεις για να βλέπεις την πρόοδο σου.

Διάβασε επίσης: Όσα κάνουν οι επιτυχημένοι άνθρωποι το σαββατοκύριακο

Φάε άπαχη πρωτεΐνη

Ο Donald Layman, καθηγητής διατροφής στο University of Illinois, προτείνει να καταναλώνεις πρωτεΐνη στο πρωινό σου, η οποία θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις το επίπεδο σακχάρου στο αίμα και να μην ενδίδεις σε λιγούρες.

Διάβασε επίσης: 8 τρόποι για να τρως περισσότερη άπαχη πρωτεΐνη

Άκου μουσική

H Elizabeth Hellmuth Margulis, ψυχολόγος, συστήνει να ακούς μουσική για να βελτιώσεις τη συγκέντρωση σου – ιδανικά, η κλασική μουσική ευνοεί τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece