H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ'εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

anna-kiafa-default-1

Η Άννα Κιάφα ξεκίνησε στίβο μετά από παρότρυνση της μητέρας της, είναι μόλις 20 ετών, φοιτήτρια και ήδη πανελληνιονίκης. Τώρα προετοιμάζεται για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα U23 το 2019 και, φυσικά, τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020, το όνειρο - στόχο κάθε αθλητή.

Θα τη βρεις στο Instagram: @anna_kiafa

Ο στίβος είναι ένα άθλημα μοναχικό και πολύ προσωπικό. Θέλει αγάπη γι’ αυτό που κάνεις, πίστη σε αυτό που θέλεις, ακλόνητα όνειρα και στόχους, πείσμα, υπομονή και επίγνωση των δοκιμασιών. Πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να είναι σε αθλητικό πρόγραμμα. Όταν άλλα παιδιά διασκέδαζαν, εγώ έπρεπε να κοιμάμαι ή να βρίσκομαι στο γήπεδο για προπόνηση, αλλά ποτέ δε στάθηκε εμπόδιο αυτό. Η αγάπη μου για το στίβο είναι πάντα πιο δυνατή.

Οι πρόσφατες διακρίσεις

  • Πανελληνιονίκης 2013 έως 2017
  • 14η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Κολομβία το 2015
  • 2η θέση στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα 2016-2017
  • 9η θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2017

Η προπόνηση

H καθημερινή μου προπόνηση διαρκεί 3 ώρες. Για αρχή ζέσταμα, διατάσεις, δρομικές ασκήσεις και ανοίγματα. Κατόπιν είτε βάρη, είτε δρόμους, είτε εμπόδια. Φυσικά, η αποθεραπεία είναι το πιο σημαντικό κομμάτι κάθε προπόνησης.

Η διατροφή

Ξεκινάω την ημέρα μου με ένα δυνατό πρωινό, όπως αβγά, δημητριακά, ταχίνι και κάποιες φoρές φρούτα. Το μεσημέρι θα φάω σύμφωνα με το πρόγραμμα του διατροφολόγου, το οποίο βασίζεται στη μεσογειακή διατροφή. Το βράδυ προτιμώ κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα, γιαούρτι με φρούτα ή κριτσίνια. Τα ενδιάμεσα γεύματά μου έχουν τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών, μπάρες δημητριακών και smoothies. Προτιμώ να μαγειρεύω μόνη μου, έτσι ξέρω και τα θρεπτικά συστατικά που δίνω στον οργανισμό και στο σώμα μου.

Οι ήττες είναι μάθημα

Κάθε ήττα με κάνει πιο δυνατή και με φέρνει πιο κοντά στο στόχο μου. Κάθε αγώνας είναι ξεχωριστός και δε βγαίνει πάντα το αποτέλεσμα που θα ήθελα. Εκεί ο αθλητής πρέπει να φανεί δυνατός, να επαναπροσδιορίσει τους στόχους και να δείξει το ποιος είναι.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i