Πώς θα υπολογίσω το ιδανικό βάρος σώματος;

H διαιτολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου συμβουλεύει πώς θα εκτιμήσουμε το ιδανικό βάρος και εξηγεί σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι αξιόπιστος ο Δείκτης Μάζας Σώματος!.

fashionable-studio-portrait-of-a-sport-girl-picture-id1156676927

Ο ΔΜΣ είναι ένας αξιόπιστος δείκτης του σωματικού λίπους και χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει κατηγορίες βάρους που μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα υγείας.

Ωστόσο, ο ΔΜΣ δεν είναι ακριβής σε αθλητές και πολύ μυώδεις ανθρώπους (οι μύες ζυγίζουν περισσότερο από το λίπος), καθώς μπορεί να κατηγοριοποιήσει κάποιον σε υψηλότερο ΔΜΣ παρότι έχει υγιή επίπεδα σωματικού λίπους.

Επίσης, δεν είναι ακριβής σε εγκύους και θηλάζουσες γυναίκες και σε σωματικά αδύναμα άτομα. Ο ΔΜΣ είναι μόνο ένας οδηγός για τη γενική υγεία μας. Η περιφέρεια μέσης, το επίπεδο σωματικού λίπους και το πόσο υγιεινή είναι η διατροφή μας είναι επίσης σημαντικά για να προσδιορίσουμε το ιδανικό βάρος σώματος.

Είναι καλό να έχουμε ρεαλιστικούς και εφικτούς στόχους απώλειας σωματικού λίπους. Σημασία έχει όχι το πόσο γρήγορα χάνουμε βάρος αλλά πόσο καταφέρνουμε να μην επανακτήσουμε το βάρος που χάσαμε.

Υπολόγισε το δείκτης μάζας σώματος, έξυπνα και γρήγορα, με το εργαλείο του shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Τετ, 13 Οκτ 2021

Πώς απορροφώνται καλύτερα τα μέταλλα; Με αυτούς τους συνδυασμούς τροφών

Ασβέστιο, σίδηρος, μαγνήσιο, ψευδάργυρος, φώσφορος. Τα μέταλλα δεν είναι τόσο εύκολα στην απορρόφηση από τον οργανισμό και γι' αυτό είναι σημαντικό να ξέρεις τους ιδανικούς συνδυασμούς για να αφομοιωθούν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΥ ΠΑΣΧΑΛΗ

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i