Μαντώ Γαστεράτου: Το πρόβλημα υγείας, η γυμναστική και η διατροφή που ακολουθεί

Λίγο πριν ξεκινήσει για το Nomads, η Μαντώ Γαστεράτου μίλησε στο SHAPE.

manto-gasteratou-default-1

Η αμαζόνα του Nomads διηγείται πώς πέρασε ξυστά από τις διατροφικές διαταραχές και πώς κατάφερε να αλλάξει τη ζωή, το σώμα και την καθημερινότητά της.

Πώς προσέχεις το σώμα σου;

«Την προηγούμενη σεζόν έβαλα στόχο να βελτιώσω την υγεία και τη φυσική μου κατάσταση, επειδή μεσολάβησε ένα διάστημα 2 χρόνων περίπου που, λόγω φόρτου εργασίας, είχα παρατήσει τη γυμναστική.

Νομίζω ότι είναι οι πιο χρήσιμες ώρες που έχω σπαταλήσει στη ζωή μου, καθώς η γυμναστική σε βοηθά να εκτονώνεσαι και λειτουργεί ως ψυχοθεραπεία, γιατί, αν είσαι συγκεντρωμένη, απομακρύνονται τα προβλήματα.

Επίσης, γεμίζεις ενέργεια και νιώθεις ότι έχεις φτερά στα πόδια. Αυτό παρατήρησα και μου άρεσε. Έπειτα βλέπεις και το σώμα σου που αλλάζει και αρχίζεις να νιώθεις πιο ωραία. Το κομβικό σημείο είναι να μην τα παρατήσεις τις πρώτες μέρες πιστεύοντας ότι δεν έχει αποτέλεσμα. Θα γίνει δουλειά, αλλά θέλει υπομονή.

Έχω ένα tip που είχα διαβάσει στο Διαδίκτυο και στην αρχή μου φάνηκε επιπόλαιο, αλλά τελικά είχε αποτέλεσμα. Βγάλε φωτογραφίες το σώμα σου μπροστά, πίσω και στο πλάι και κόλλησέ τες στο ψυγείο. Κάνε συστηματικά γυμναστική και σε 3-4 εβδομάδες φωτογράφησε ξανά τα ίδια σημεία. Θα δεις καρέ καρέ τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σου και θα εντυπωσιαστείς».

Τι έκανες λοιπόν;

«Ξεκίνησα μαθήματα personal γιατί πιστεύω ότι το Α και το Ω είναι να μάθεις τι κάνεις και πώς να το κάνεις σωστά. Ήθελα να ξέρω πώς λειτουργεί το σώμα και κάθε φορά να παίζω με διαφορετικά σημεία του.

Έχω ακούσει πολλούς να λένε ότι απεχθάνονται τα μηχανήματα. Αν θέλεις όμως να αποκτήσεις μυϊκή μάζα, δε θα το πετύχεις χωρίς όργανα. Οπότε κάνω όργανα, TRX, που είναι τέλεια άσκηση για το γυναικείο σώμα –γυμνάζει το πάνω μέρος ομοιόμορφα–, και λίγο CrossFit, που είναι ωραία άσκηση, αλλά απαιτεί πολλή ενέργεια, πρέπει να σου αρέσει και κυρίως να το κάνεις σωστά, για να μην καταπονηθούν γόνατα, αρθρώσεις κ.λπ.

 Yupiii Daily Update

Nomads Απόλυτη ανατροπή: Επιστρέφει ο Ζαμπίδης αν δεχθεί τον όρο της παραγωγής!

Κατερίνα Ζαρίφη Η δήλωση που δεν περιμέναμε για την Ελένη Μενεγάκη!

Κατερίνα Καινούργιου Το «μπράβο» στην Οικονομάκου & η δήλωση on air για τη μέρα του γάμου της

Στη διατροφή σου έχεις κάνει ακρότητες;

«Την εποχή του μόντελινγκ έκανα πράγματα που τώρα φυσικά ούτε καν θα σκεφτόμουν να δοκιμάσω.

Mια περίοδο ήμουν σχεδόν αποστεωμένη. Είχα φτάσει στο σημείο να πίνω πολύ νερό και να τρώω ένα καλαμπόκι την ημέρα. Απορώ πώς δεν πεινούσα.

Μετά πέρασα μια φάση που είχα πάρει ένα θερμιδομετρητή και, χωρίς να ξέρω πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνω, έτρωγα ελάχιστα, με αποτέλεσμα να αδυνατίσω πάρα πολύ. Μάλιστα, επειδή έλειπα στο εξωτερικό για 2-3 μήνες, οι δικοί μου δε με έβλεπαν για να μου το επισημάνουν. Ευτυχώς, σε κάποια φάση το κατάλαβε ο αδερφός μου και με ταρακούνησε. Εκεί κοντά στα καλλιστεία ισορρόπησα».

Και τώρα πώς τρέφεσαι;

«Έχω περιορίσει τα γλυκά, τα λιπαρά και το αλάτι. Κάνω κυρίως πρωτεϊνική διατροφή, αποφεύγω τα συσκευασμένα τρόφιμα και προτιμώ τις σαλάτες. Το πρωί τρώω απαραίτητα δημητριακά, το μεσημέρι κοτόπουλο ή μοσχάρι με σαλάτα, ενδιάμεσα φρούτα, ξηρούς καρπούς και μετά το γυμναστήριο, που θέλω υδατάνθρακα και κάτι λίγο πιο γλυκό, μια μπάρα. Αυτό που με έχει βοηθήσει είναι να μη γευματίζω αργά το βράδυ».

Κι αν βλέπεις ότι ξεφεύγεις, τι κάνεις;

«Μαγειρεύω λίγο πιο υγιεινά, προσέχω τη διατροφή μου περισσότερο και αυξάνω τις επισκέψεις στο γυμναστήριο, αντί για τρεις-τέσσερις φορές,  πηγαίνω πέντε».

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i